Przetargi.pl
świadczenie usługi edukacyjnej w projekcie o tytule Indywidualizacja nauczania uczniów klas I - III w Gminie Dobryszyce

Gmina Dobryszyce ogłasza przetarg

  • Adres: 97-505 Dobryszyce, ul. Wolności 8
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 044 6811193, 6811168 , fax. 044 6811193
  • Data zamieszczenia: 2012-02-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Dobryszyce
    ul. Wolności 8 8
    97-505 Dobryszyce, woj. łódzkie
    tel. 044 6811193, 6811168, fax. 044 6811193
    REGON: 59064797700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.dobryszyce.i-bip.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    świadczenie usługi edukacyjnej w projekcie o tytule Indywidualizacja nauczania uczniów klas I - III w Gminie Dobryszyce
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są usługi edukacyjne polegające na prowadzeniu specjalistycznych zajęć edukacyjnych wspierających indywidualizację procesu dydaktycznego, na poziomie właściwym dla nauczania w szkołach podstawowych w klasach I - III współfinansowane przez Unię Europejską ze środków europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Priorytetu IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, 9.1. Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, 9.1.2. Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych. Zajęcia dla dzieci z trudnościami w czytaniu i pisaniu : Ilość godzin - 180h łącznie dla wszystkich grup, Ilość grup - 3. SP w Dobryszycach 1 gr. 8-osobowa - 60 h, SP w Bloku Dobryszyce 2 gr. 5-6-osobowa - 120 h, Zajęcia dla dzieci z trudnościami matematycznymi : Ilość godzin - 120h łącznie dla wszystkich grup, Ilość grup - 2. SP w Dobryszycach 2 gr. 6-osobowa - 120 h, Zajęcia logopedyczne: Ilość godzin - 360h łącznie dla wszystkich grup, Ilość grup - 6. SP w Dobryszycach 3 gr. 4-osobowa - 180 h, SP w Bloku Dobryszyce 3 gr. 4-osobowa - 180 h, Zajęcia dla dzieci z gimnastyki korekcyjnej : Ilość godzin - 240h łącznie dla wszystkich grup, Ilość grup - 4. SP w Dobryszycach 2 gr. 5-osobowa - 120 h, SP w Bloku Dobryszyce 2 gr. 5-osobowa - 120 h. 3.2. Celem głównym usługi jest wyrównywanie szans edukacyjnych oraz rozwinięcie zainteresowań poprzez indywidualizację procesu kształcenia dzieci klas I - III w publicznych placówkach oświatowych z terenu gminy Dobryszyce., tj.: Szkoła Podstawowa w Dobryszycach, Szkoła Podstawowa w Bloku Dobryszyce. 3.3. Zajęcia będą odbywały się w Szkole Podstawowej w Dobryszycach oraz w Szkole Podstawowej w Bloku Dobryszyce. 3.4. Zamawiający zapewnia bezpłatny dostęp do sal, w których prowadzone będą zajęcia w ww. szkołach. 3.5. Do obowiązków Wykonawcy będzie należało w szczególności: 3.5.1. wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z założeniami i wymogami projektu w ramach POKL, Priorytetu IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, 9.1. Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, 9.1.2. Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych. 3.5.2. zachowanie przy realizacji przedmiotu umowy należytej staranności i dbałości o interesy Zamawiającego, 3.5.3. opracowanie i przedstawienie do akceptacji Zamawiającemu (lub osobie wskazanej przez Zamawiającego) w terminie 7 dni od daty zawarcia umowy, programu i harmonogramu prowadzenia zajęć pozalekcyjnych. Program może ulec zmianie z inicjatywy obu stron umowy. W przypadku zmiany programu powinien być on uzgodniony i zaakceptowany przez obie strony umowy. 3.5.4. prowadzenie zajęć pozalekcyjnych zgodnie z harmonogramem, 3.5.5. bieżące prowadzenie dzienników zajęć wraz listami obecności uczniów oraz innych dokumentów wskazanych przez Zamawiającego oraz comiesięczne przekazywanie w formie elektronicznej i papierowej informacji Zamawiającemu (lub osobie wskazanej przez Zamawiającego) o stanie realizacji programu zajęć, w tym ilości zrealizowanych godzin, 3.5.6. sporządzanie wszelkich sprawozdań i innych dokumentów (wspólnie z Zamawiającym lub osobą przez niego wyznaczoną) wymaganych do prawidłowej realizacji i rozliczenia projektu w ramach POKL współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, 3.5.7. wspomaganie promocji i ewaluacji projektu - informowania o współfinansowaniu projektu ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, przestrzeganie Wytycznych dotyczących oznaczenia Projektu w ramach POKL oraz współpraca z Zamawiającym (lub osobą wskazaną przez Zamawiającego) w mierzeniu postępów uczniów w zakresie rezultatów projektu, 3.5.8. przestrzeganie regulaminu obowiązującego w pracowniach, w której będą prowadzone zajęcia, 3.6. Za wypadki i szkody powstałe podczas świadczenia usługi odpowiada Wykonawca. 3.7. Wykonawca dostarczy następujące pomoce dydaktyczne przewidziane do zakupu w budżecie projektu, na rzecz prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia: 3.7.1.Doposażenie bazy dydaktycznej w SP Dobryszyce : Alfabet ruchomy. Małe i duże litery lub równoważne (duże i małe litery alfabetu służące jako pomoc w nauce czytania i pisania; litery wykonane z trwałego tworzywa, które można ze sobą łączyć tworząc słowa)- 5szt, Rebusy obrazkowe lub równoważne (pomoc rozwijająca wyobraźnię, kształcąca umiejętność kojarzenia, zachęcająca do uważnej obserwacji. Pomoc utrwalająca znajomość liter, uświadamiająca różnicę między głoską a literą, rozwijająca koordynację wzrokowo - ruchową. - 24 kostki (rebusy) o wym. 7x3,5cm)- 4szt, Mozaika na magnesie lub równoważne (kolorowe elementy wykonane z drewna, podklejone magnesem, stanowiące możliwość różnorodnej kombinacji kształtów i wzorów. zestaw 250 elementów; wym. podstawy 37x28,5x2cm)- 2szt, Układanka poznajemy cyferki lub równoważne (układanka edukacyjna w drewnianym pudełku o wymiarach 24 x 14 x 3 cm, w pudełku znajdują się w trzech przegródkach płytki z obrazkami przedstawiającymi liczbę w aspekcie kardynalnym i porządkowym. Układanka, która pomaga dziecku zrozumieć istotę monografii liczby)- 1szt, Spadochron edukacyjny lub równoważne (chusta o średnicy 6 m posiadająca 12 uchwytów)- 2 szt, Zestaw Piłek do masażu lub równoważne (zestaw 3 gumowych piłek z wypustkami o średnicy 65mm)- 10szt, Fotel rehabilitacyjny (fotel przeznaczony głównie dla dzieci niepełnosprawnych. Fotel posiadający różne wysokości fotela dzięki czemu dziecko znajdować się może w pozycji pozwalającej na manipulację przedmiotami trzymanymi przed sobą. Fotel posiadający wałek z rzepem, który przytrzymuje dziecko na odpowiedniej wysokości. Fotel o wym. 110x70x36cm)- 2szt, Gra logiczna wedle wyboru Wykonawcy (plansze z zadaniami do ćwiczeń logicznych; ćwiczenia rozwijające spostrzegawczość, wymagające skupienia uwagi)- 1szt, 3.7.2.Doposażenie bazy dydaktycznej w SP Bloku Dobryszyce : Książeczka ABC1 lub równoważne (książeczka służąca rozpoznawaniu i rozróżnianiu liter A - L. Zabawy i ćwiczenia zawarte w książeczce wprowadzają dzieci w świat liter, uczą rozpoznawania ich kształtu, wielkości, kolejności w alfabecie, a następnie łączenia w wyrazy)- 1szt, Książeczka ABC2 lub równoważne (książeczka obejmująca swoim zakresem litery alfabetu od Ł do Z. Zabawy i ćwiczenia zawarte w książeczce wprowadzają dzieci w świat liter, uczą rozpoznawania ich kształtu, wielkości, kolejności w alfabecie, a następnie łączenia w wyrazy)-1szt, Książeczka ABC3 lub równoważne (książeczka obejmująca swoim zakresem dwuznaki. Zabawy i ćwiczenia zawarte w książeczce wprowadzają dzieci w świat liter, uczą rozpoznawania ich kształtu, wielkości, kolejności w alfabecie, a następnie łączenia w wyrazy)- 1szt, Zestaw 4 książeczek Łatwe ćwiczenia do nauki czytania lub równoważne (książeczki mające na celu przybliżenie dzieciom zagadnień związanych w literami, sylabami, spółgłoskami i samogłoskami)- 1szt, Książeczka Jaki? Jaka? Jakie? lub równoważne (książeczka, która służy do kształtowani pojęcia przymiotnika. Ćwiczenia i obserwacje językowe pomagające dziecku odkryć najważniejsze cechy i funkcje tej części mowy, dostarczając ciekawego słownictwa i okazji do posługiwania się nim w różnych sytuacjach. Książeczka służąca do zajęć wyrównawczych i ukierunkowanej pracy z dziećmi z dysleksją i dysortografią oraz w terapii logopedycznej. Różnorodność form ćwiczeń oraz ich zabawowy charakter uatrakcyjniają proces uczenia opierając go na aktywności i samodzielności dziecka.)-1szt, Książeczka Gramatyka na wesoło 1 lub równoważne (książeczka mająca na celu przystępniejsze i bardziej przejrzyste ujęcie trudnych dla dziecka zagadnień - przekształcenie żmudnej nauki pisowni wyrazów w sprawdzoną zabawę. Książeczka z ćwiczeniami, które poszerzają znacznie wiedzę dziecka o poznanych częściach mowy i ich związkach wyrazowych. Dają możliwość praktycznego zastosowania wyrazów bliskoznacznych, przeciwstawnych, zdrobnień, a także różnych form przymiotnika, liczebnika czasownika)- 1szt, Książeczka Gramatyka na wesoło 2 lub równoważne (książeczka z ćwiczeniami, które poszerzają wiedzę dziecka o częściach mowy i ich związkach wyrazowych. Dają możliwość praktycznego zastosowania wyrazów bliskoznacznych, przeciwstawnych, zdrobnień a także różnych form przymiotnika, liczebnika, czasownika i zaimka)- 1szt, Książeczka Co robi? Co robią? lub równoważne (książeczka, która zawiera zabawy i ćwiczenia związane z kształtowaniem i utrwalaniem pojęcia czasownika i jego funkcji w języku polskim; pomoc dostarczająca dzieciom okazji do obserwacji użycia czasownika w różnych kontekstach i sytuacjach, mówienia na poziomie wyrazów, związków wyrazowych, zdań i dłuższych wypowiedzi, doskonali umiejętności posługiwania się tą częścią mowy. materiał językowy uporządkowany zgodnie z zasadą stopniowania trudności; łączy zagadnienia gramatyki, frazeologii, stylistyki)- 1szt, Książeczka Ortografia ch-h lub równoważne (książeczka pomagająca dziecku zgłębić zasady ortografii języka polskiego. Zawarty w niej materiał przybliża podstawowe reguły ortograficzne uzasadniające pisownię z ch; ćwiczenia ukierunkowane na zapamiętywanie i utrwalanie)- 1szt, Książeczka Ortografia zmiękczenia lub równoważne (książeczka dotycząca zagadnień pisowni wyrazów z: ó-u, rz-ż, ch-h oraz zmiękczenia. Służy utrwalaniu i pogłębianiu zasad zapisu wyrazów z trudnościami ortograficznymi oraz zainteresowania dziecka ortografią. Zawarte w książeczkach ćwiczenia przygotowują dziecko do zadawania pytań, uświadamiają problem błędu, uwrażliwiają na błąd, rozbudzają czynność ortograficzną)- 1szt, Książeczka Kruk z Kruklanki lub równoważne (książeczka do opanowania umiejętności poprawnego pod względem artykulacyjnym wysławiania się; książeczka zwierająca ćwiczenia dla dzieci mających problemy w komunikacji z otoczeniem oraz trudności w czytaniu i pisaniu)- 1szt, Zestaw klocków LOGO wraz z instrukcją lub równoważne (klocki do zabawy i nauki wymowy, czytania, pisania, ortografii i matematyki. Kasetka z 150 klockami, na których umieszczony jest pełny zestaw 44 liter, cyfr, znaków interpunkcyjnych i matematycznych. Zielony szlaczek u dołu każdego z czterech wariantów liter umożliwia właściwe umieszczanie oraz postrzeganie liter)- 1szt, Zgadywanki Wiosna lub równoważne (zbiór zagadek, łamigłówek i rymowanek, które tematycznie związane są z porami roku i wydarzeniami następującymi w roku szkolnym. Pomoc dostarczająca dzieciom nowego słownictwa, wiadomości o zjawiskach zachodzących w przyrodzie i prawach nią rządzących, a także o ich najbliższym otoczeniu. Zawarty w książeczkach materiał językowy służy doskonaleniu umiejętności czytania ze zrozumieniem oraz poprawnego pisania i mówienia.)-1szt, Zgadywanki Lato lub równoważne (zbiór zagadek, łamigłówek i rymowanek, które tematycznie związane są z porami roku i wydarzeniami następującymi w roku szkolnym. Pomoc dostarczająca dzieciom nowego słownictwa, wiadomości o zjawiskach zachodzących w przyrodzie i prawach nią rządzących, a także o ich najbliższym otoczeniu. Zawarty w książeczkach materiał językowy służy doskonaleniu umiejętności czytania ze zrozumieniem oraz poprawnego pisania i mówienia.)-1szt, Zgadywanki Jesień lub równoważne (zbiór zagadek, łamigłówek i rymowanek, które tematycznie związane są z porami roku i wydarzeniami następującymi w roku szkolnym. Pomoc dostarczająca dzieciom nowego słownictwa, wiadomości o zjawiskach zachodzących w przyrodzie i prawach nią rządzących, a także o ich najbliższym otoczeniu. Zawarty w książeczkach materiał językowy służy doskonaleniu umiejętności czytania ze zrozumieniem oraz poprawnego pisania i mówienia.)-1szt, Zgadywanki Zima lub równoważne (zbiór zagadek, łamigłówek i rymowanek, które tematycznie związane są z porami roku i wydarzeniami następującymi w roku szkolnym. Pomoc dostarczająca dzieciom nowego słownictwa, wiadomości o zjawiskach zachodzących w przyrodzie i prawach nią rządzących, a także o ich najbliższym otoczeniu. Zawarty w książeczkach materiał językowy służy doskonaleniu umiejętności czytania ze zrozumieniem oraz poprawnego pisania i mówienia.)-1szt, Książeczka Idę do szkoły 1 lub równoważne (książeczka pełna gier i zabaw ogólnorozwojowych w formie obrazkowej, dla starszych przedszkolaków i dzieci rozpoczynających naukę w szkole, np. rozróżnianie odległości, kształtu i wielkości, dobieranie obrazków logicznie do siebie pasujących)- 1szt, Książeczka Idę do szkoły 2 lub równoważne (książeczka pełna gier i zabaw ogólnorozwojowych w formie obrazkowej, dla starszych przedszkolaków i dzieci rozpoczynających naukę w szkole, np. rozróżnianie odległości, kształtu i wielkości, dobieranie obrazków logicznie do siebie pasujących)- 1szt, Książeczka Idę do szkoły 3 lub równoważne (książeczka pełna gier i zabaw ogólnorozwojowych w formie obrazkowej, dla starszych przedszkolaków i dzieci rozpoczynających naukę w szkole, np. rozróżnianie odległości, kształtu i wielkości, dobieranie obrazków logicznie do siebie pasujących)- 1szt, Książeczka Idę do szkoły 4 lub równoważne (książeczka pełna gier i zabaw ogólnorozwojowych w formie obrazkowej, dla starszych przedszkolaków i dzieci rozpoczynających naukę w szkole, np. rozróżnianie odległości, kształtu i wielkości, dobieranie obrazków logicznie do siebie pasujących)- 1szt, Książeczka Królewna Śnieżka lub równoważne (książeczka ucząca czytania ze zrozumieniem, ortografii i gramatyki języka polskiego)- 1szt, Książeczki 100 pytań i odpowiedzi lub równoważne (komplet 2 części książeczek; ćwiczenia w formie quizu, który nie sprawia nawet najmłodszym dzieciom problemów. Książeczki uczą dzieci formułowania pytań i wyszukiwania odpowiedzi. W książeczce są czarno - białe ilustracje co zmusza dzieci do logicznego myślenia, pobudza ich wyobraźnię, zachęca do samodzielnych obserwacji i doświadczeń.) -1szt, Zestaw kontrolny PUS lub równoważne (zamykane pudełko z plastiku, w którym znajduje się 12 ponumerowanych klocków. Zestaw służy połączeniu z książeczkami z serii PUS, ponieważ cyfry na klockach odpowiadają numerom zadań w książeczkach. W końcowej fazie pracy, poprzez porównanie wzoru ułożonego z klocków w Zestawie Kontrolnym z wzorem znajdującym się w książeczce, otrzymywana jest informacja o poprawności wybranych odpowiedzi)- 1szt, Książeczka Terapia dzieci zagrożonych dysleksją. Stymulacja lewej półkuli mózgu lub równoważne (ćwiczenia przeznaczone dla dzieci z trudnościami w nauce języka przede wszystkim dla zagrożonych dysleksją, ale także dla niesłyszących, z zespołem Aspergera, z dyslalią i innymi dysfunkcjami rozwojowymi)- 1szt, Gra edukacyjna Domino wyrazowo- dwusylabowe lub równoważne (zestaw sylab do tworzenia 17 prostych słów. 34 kartoniki o wym. 4 x 8 cm)- 1szt, Gra edukacyjna Domino obrazkowo- sylabowe lub równoważne (gra polegająca na dopasowywaniu podpisu do obrazka. 28 kartoników, wym. 4 x 8 cm; 8 x 1,3 cm)- 1szt, Książeczka Skoncentruj się cz. 1 lub równoważne (ćwiczenia zapewniające efektywny rozwój zdolności koncentracji, wpływające na uwrażliwienie spostrzegawczości poprzez wnikliwe obserwowanie kształtu, wielkości i położenia przestrzennego figur, rozróżnianie figury i tła, porównywanie, segregowanie oraz wyszukiwanie różnic i podobieństw)- 1szt, Książeczka Skoncentruj się cz. 2 lub równoważne (ćwiczenia zapewniające efektywny rozwój zdolności koncentracji, wpływające na uwrażliwienie spostrzegawczości poprzez wnikliwe obserwowanie kształtu, wielkości i położenia przestrzennego figur, rozróżnianie figury i tła, porównywanie, segregowanie oraz wyszukiwanie różnic i podobieństw)- 1szt, Książeczka Rusz głową 1 lub równoważne (zabawy i ćwiczenia logiczne wpływające na rozwój podstawowych i szczególnie przydatnych w okresie szkolnym sprawności intelektualnych dziecka, takich jak: spostrzeganie, koncentracja uwagi, zapamiętywanie, analiza i synteza wzrokowa)- 1szt, Komplet 5 części Liczę w pamięci lub równoważne (zbiór zadań dotyczących 4 podstawowych działań arytmetycznych. Pomoc służąca poznawaniu podstaw techniki rachunkowej, utrwaleniu pojęcia liczby oraz doskonaleniu umiejętności symbolicznego zapisu działań)- 1szt, Karty Alfabet z obrazkami lub równoważne (zestaw dwustronnych 44 kart do demonstracji liter. Każda karta zawiera z jednej strony literę drukowaną i pisaną (wraz z kierunkiem jej pisania), ilustrację wraz z podpisem. Druga strona natomiast nie posiada obrazka - jedynie zapis litery, co daje możliwość zaadoptowania karty według własnych potrzeb. Wystarczy nakleić wybrany obrazek lub wykonać ilustrację. W ten sposób można dostosowywać wyrazy związane z wprowadzaną literą do umiejętności czy zainteresowań uczniów. Pomoc rozwija rozumienie mowy, wzbogaca słownictwo, orientację przestrzenną, koordynację wzrokowo - ruchową, umiejętność słuchania i spostrzegania. Pomoc przeznaczona jest dla dzieci, u których należy wspomagać rozwój mowy, z zaburzonym funkcjonowaniem analizatora słuchowego i wzrokowego, z obniżonym poziomem grafomotorycznym i płynnością ruchów, z zaburzoną koordynacją wzrokowo - ruchową, u których chcemy wspomagać umiejętność prawidłowego kreślenia liter pojedynczych jak również dwuznaków i zmiękczeń)- 1szt, Tabliczka ze szlaczkami 1 lub równoważne (6 dużych, dwustronnych tabliczek z ciekawymi rysunkami - narysowanymi linią kropkowaną. Rysowanie po linii stymuluje rozwój sprawności grafomotorycznej, koordynacji wzrokowo-ruchowej, koncentracji, utrwala nawyk pisania od lewej do prawej strony. Do rysowania z białymi ołówkami. wym. 36 x 30 cm)- 1szt, Tabliczka ze szlaczkami 2 lub równoważne (6 dużych, dwustronnych tabliczek ze szlaczkami przygotowującymi do nauki pisania. Propozycja wzorów łatwych i trudniejszych, również znaki literopodobne. Rysowanie po linii stymuluje rozwój sprawności grafomotorycznej, koordynacji wzrokowo - ruchowej, koncentracji, utrwala nawyk pisania od lewej do prawej strony. Do rysowania z białymi ołówkami. wym. 36 x 30 cm)- 1szt, Książeczka Trudne litery lub równoważne (książeczka mająca na celu zapobieganie trudnościom oraz pomoc w prawidłowym spostrzeganiu, zapamiętywaniu i rozpoznawaniu liter b, d, g, p - które są do siebie podobne pod względem kształtu, natomiast inaczej ułożone w przestrzeni. W ćwiczeniach wykorzystuje się technikę wielozmysłowego uczenia się, tak aby uczeń efektywnie opanował umiejętność rozróżniania ww. liter. Zadania pogrupowane na trzy zestawy: litery drukowane małe, litery drukowane wielkie i małe, litery pisane)- 1szt, Warsztat doskonalenia graficznego lub równoważne (ilustracje ukazujące różne kształty linii, które wprowadzają progresję stopnia trudności: linie ukośne, linie proste długie, spirale, znaki literopodobne. Dzięki ćwiczeniom dzieci uczą się łatwości i płynności w rysowaniu linii, by lepiej przygotować się do umiejętności pisania. Zestaw 6 przezroczystych teczek, 30 kart o wym. 30 x 21 cm, 8 mazaków)- 1szt, Rozsypanki obrazkowe, sylabowe, głoskowe. Zestaw 1 lub równoważne (60 obrazków z podpisami umieszczonymi w liniaturze. Wszystkie obrazki są łatwo rozpoznawalne przez przedszkolaka, a słowa pod nimi umieszczone, dzięki odstępom między literami, można bez trudu wykorzystać do ćwiczeń syntezy i analizy słuchowej i wzrokowej, doprowadzając dzieci do opanowania umiejętności czytania i pisania)- 1szt, Rozsypanki obrazkowe, sylabowe, głoskowe. Zestaw 2 lub równoważne (60 obrazków z podpisami umieszczonymi w liniaturze. Wszystkie obrazki są łatwo rozpoznawalne przez przedszkolaka, a słowa pod nimi umieszczone, dzięki odstępom między literami, można bez trudu wykorzystać do ćwiczeń syntezy i analizy słuchowej i wzrokowej, doprowadzając dzieci do opanowania umiejętności czytania i pisania)- 1szt. (Rzeczy te przeznaczone są dla dzieci ze szkół podstawowych do zajęć edukacyjnych - powinny zatem uwzględniać wiek dzieci, klasy I - III SP; powinny posiadać także odpowiednie atesty i certyfikaty zgodności z europejskimi normami oraz być w 100% bezpieczne dla dzieci - beneficjentów ostatecznych w projekcie. W związku z tym, że w budżecie projektu, w większości przypadków, są one podane z nazwy, Zamawiający na podst. art. 29 ust. 3 podaje ich nazwę własną dodając wyraz lub równoważny lub samą nazwę opisową)
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 800000004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dobryszyce.i-bip.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach