Gmina Bychawa ogłasza przetarg
- Adres: 23-100 Bychawa, ul. Partyzantów 1
- Województwo: lubelskie
- Telefon/fax: tel. 81 5660004 w. 42 , fax. 81 5660048
- Data zamieszczenia: 2013-09-05
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Bychawa
ul. Partyzantów 1 1
23-100 Bychawa, woj. lubelskie
tel. 81 5660004 w. 42, fax. 81 5660048
REGON: 43102009000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.umbychawa.bip.lubelskie.pl/
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Świadczenie usługi edukacyjnej w projekcie o tytule Dobry start w przyszłość - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiot zamówienia obejmuje świadczenie usług rozumianych jako przeprowadzanie zajęć edukacyjnych w 5 szkołach z terenu gminy Bychawa, tj.: Szkoły Podstawowej w Bychawie, Szkoły Podstawowej im. Kajetana Koźmiana w Bychawce, Szkoły Podstawowej w Woli Gałęzowskiej Szkoły Podstawowej w Starej Wsi Drugiej, Gimnazjum Nr 1 im. Obrońców Ojczyzny w Bychawie. W ramach usługi realizowane będą zadania: Zadanie 1: Zajęcia matematyczne (IX 2013 - VI 2014) - 1980 godzin. Zadanie 2: Zajęcia z jęz. obcych (IX 2013 - VI 2014) - 1296 godzin. Zadanie 3: Zajęcia z języka ojczystego (IX 2013 - VI 2014) - 72 godziny. Zadanie 4: Dodatkowe zajęcia przyrodnicze (IX 2013 - VI 2014) - 252 godziny. Zadanie 5: Dodatkowe zajęcia informatyczne (IX 2013 - VI 2014) - 108 godzin. Zadanie 6: Dodatkowe zajęcia muzyczno - taneczne (IX 2013 - VI 2014) - 216 godzin. Zadanie 7: Dodatkowe zajęcia teatralne (IX 2013 - VI 2014) - 72 godziny. Zadanie 8: Dodatkowe zajęcia logopedyczne (IX 2013 - VI 2014) - 252 godziny. Zadanie 9: Dodatkowe zajęcia terapii psychol. (IX 2013 - VI 2014) - 72 godziny. Zadanie 10: Poradnictwo i doradztwo edukacyjno-zawodowe (IX 2013 - VI 2014) - 180 godzin. Zamówienie składa się z 72 części. Wykonawca może złożyć ofertę na wszystkie lub którekolwiek z wybranych części. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia Szczegółowy wykaz zajęć wraz z podziałem na części zamówienia znajduje się w załączniku nr 1 do SIWZ Prowadzący zajęcia pozalekcyjne będzie odpowiadał za przygotowanie, realizację i dokumentację zajęć dodatkowych dla uczniów. Do obowiązków wykonawcy będzie należało m. in.: 1 opracowanie w terminie do 20 września 2013 r., programu zajęć (na podstawie właściwych założeń projektowych) obejmującego tematykę pozalekcyjnych zajęć dodatkowych i przedstawienie do akceptacji dyrektorowi szkoły i koordynatorowi projektu, 2 wykonania przedmiotu umowy zgodnie z założeniami i wymogami projektu, 3 zachowania przy realizacji przedmiotu umowy należytej staranności i dbałości o interesy Zleceniodawcy, 4 prowadzenie zajęć pozalekcyjnych (zajęcia poza obowiązkowymi lekcjami w godzinach dostosowanych do wymogów uczestników i warunków szkoły) wg. zaakceptowanego planu pracy (zgodnie z Projektem i harmonogramem zadań w Projekcie) w uzgodnieniu z dyrektorem szkoły. 5 dokumentowanie zajęć w dzienniku zajęć pozalekcyjnych. 6 prawidłowe i systematyczne prowadzenie dokumentacji projektu oraz comiesięczne przekazywanie koordynatorowi Projektu dokumentacji o stanie realizacji zajęć, w tym ilości zrealizowanych w ramach projektu godzin, 7 wspomaganie promocji i ewaluacji projektu - informowanie o współfinansowaniu projektu ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, przestrzegania Wytycznych dotyczących oznaczenia Projektu w ramach POKL oraz współpraca z koordynatorem w mierzeniu postępów uczniów w zakresie rezultatów projektu, 8 ponoszenie odpowiedzialności materialnej za powierzone mienie - Zamawiający nieodpłatne udostępnieni posiadany sprzęt i pomoce dydaktyczne do prowadzenia zajęć, 9 przestrzeganie regulaminu obowiązującego w pracowni, w której będą prowadzone zajęcia - Zamawiający nieodpłatne udostępnieni pomieszczenia w szkole do przeprowadzenia zajęć, 10 ponoszenie odpowiedzialności za jakość i wyniki pracy, a także za bezpieczeństwo powierzonych jego opiece uczestników zajęć edukacyjnych, 11 przeprowadzanie testów sprawdzających osiągnięcie założonych w projekcie rezultatów oraz ankiet - w terminach zgodnych z założeniami projektu, 12 osiągnięcie rezultatów projektu u beneficjentów ostatecznych. Zaleca się, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej na terenie objętym zakresem rzeczowym zadania oraz zdobył wszelkie informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty. Za wypadki i szkody powstałe podczas usługi odpowiada wykonawca. Odpowiedzialność cywilną wobec osób trzecich jak i z tytułu zdarzeń losowych przyjmuje na siebie Wykonawca. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 800000004
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.umbychawa.bip.lubelskie.pl/
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- PRZEPROWADZENIE WARSZTATÓW W RAMACH PROJEKTU PLATFORMY STARTOWEJ CONNECT
Dodano: 2016-07-27 - Usługi przeprowadzenia kursów tłumaczeń konsekutywnych (sekcja angielska, romańska, słowiańska) w ramach projektu LUK II - Lubelski Uniwersytet Kompetencji
Dodano: 2016-05-24 - Zakup usługi przeprowadzenia cyklu warsztatów KickOff Session dla pomysłodawców projektów biznesowych w ramach platformy startowej: CONNECT
Dodano: 2016-05-20 - Realizacja certyfikowanych szkoleń i zajęć warsztatowych podnoszących kompetencje zawodowe w ramach projektu Geo4work - Rozwój kompetencji zawodowych studentów Wydziału Nauk o Ziemi i Gospodarki Przestrzennej UMCS i wzmocnienie ich konkurencyjności na nowoczesnym rynku pracy
Dodano: 2016-05-13 - Usługi przeprowadzenia kursów z zakresu specjalistycznego języka angielskiego i/lub niemieckiego oraz tłumaczeń konsekutywnych w ramach projektu LUK II - Lubelski Uniwersytet Kompetencji z podziałem na części
Dodano: 2016-05-06 - Przetarg nieograniczony na zorganizowanie staży zagranicznych w ramach projektu Praktyki dla przyszłości
Dodano: 2015-12-11 - Usługi edukacyjne na rzecz uczestników Ośrodków Kuratorskich
Dodano: 2015-09-29 - Usługi edukacyjne na rzecz uczestników Ośrodków Kuratorskich
Dodano: 2015-08-18 - Przetarg nieograniczony na organizację bezpłatnych warsztatów dla dzieci i młodzieży szkolnej (szkoła podstawowa, gimnazjum, szkoła średnia) dotyczących tematyki ochrony bioróżnorodności fauny i flory morskiej w ramach projektu Dobry Klimat dla morza Good Climate for the Sea realizowanego w ramach Mechanizmu Finansowego EOG na lata 2009-2014, nr PZP-01/08/2015
Dodano: 2015-08-13 - usługa nadzoru i sprawowania opieki merytorycznej nad Studentkami i Studentami kierunków: Pielęgniarstwo, Położnictwo, Fizjoterapia, Zdrowie Publiczne, Dietetyka, Ratownictwo Medyczne uczestniczącymi w zajęciach Opieka specjalistyczna nad osobą starszą - moduł na kierunkach: Pielęgniarstwo, Położnictwo, Fizjoterapia, Zdrowie Publiczne, Dietetyka, Ratownictwo Medyczne w czasie grupowych zajęć stażowych realizowanych w ramach projektu MEDFUTURE - Medyczne zawody przyszłości; nr sprawy UM-ZP-262-43/15
Dodano: 2015-07-16