Przetargi.pl
Przetarg nieograniczony na zorganizowanie staży zagranicznych w ramach projektu Praktyki dla przyszłości

Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych im. Jana Pawła II ogłasza przetarg

  • Adres: 21-315 Radzyń Podlaski, ul. Sikorskiego 15
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 0-83 352 73 32 , fax. 0-83 352 73 32
  • Data zamieszczenia: 2015-12-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych im. Jana Pawła II
    ul. Sikorskiego 15 15
    21-315 Radzyń Podlaski, woj. lubelskie
    tel. 0-83 352 73 32, fax. 0-83 352 73 32
    REGON: 00019826100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zspradzyn.bip.lubelskie.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: powiatowe samorządowe jednostki organizacyjne

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przetarg nieograniczony na zorganizowanie staży zagranicznych w ramach projektu Praktyki dla przyszłości
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie w trzech terminach staży zagranicznych łącznie dla 74 uczniów Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych im. Jana Pawła II w Radzyniu Podlaskim i 7 opiekunów - uczestników projektu Praktyki dla przyszłości, w ramach programu ERASMUS+, Akcja 1: Mobilność edukacyjna, w obszarze Kształcenie i szkolenie zawodowe, nr umowy 2015-1-PL01-KA102-015914, zgodnie z treścią specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Wykonawca zobowiązuje się do nawiązania z Zamawiającym partnerstwa zgodnie z wytycznymi Programu Erasmus + Akcja 1: Mobilność edukacyjna, które są dostępne na stronie www.erasmusplus.org.pl Obowiązkiem Wykonawcy będzie: 1) Zorganizowanie na terenie Sycylii we Włoszech staży zawodowych dla uczestników projektu Praktyki dla przyszłości zgodnych z profilem kształcenia uczestników i ich ilością (Załącznik nr 1 do SIWZ). 2) Staże powinny zostać zorganizowane w dni robocze zgodnie z ramowym programem stażu opisanym w Załączniku nr 1 do SIWZ. 3) Zapewnienie miejsc stażu w odległości nie większej niż 10 kilometrów od miejsca zakwaterowania. 4) Zorganizowanie transportu dla uczestników projektu z/na lotnisko położone na Sycylii do/z miejsca zakwaterowania. 5) Zorganizowanie transportu wewnętrznego dla uczestników projektu w czasie pobytu zgodnie z rozlokowaniem zakładów, w których odbywać będą staże na terenie Sycylii. 6) Zorganizowanie zakwaterowania z pełnym wyżywieniem, dla uczestników projektu w okresie pobytu na Sycylii (od dnia przyjazdu do momentu wyjazdu), w max 3-osobowych pokojach z dostępem do w pełni wyposażonej łazienki i kuchni - 13 noclegów na jednego uczestnika oraz zapewnienie 1-osobowych pokoi dla opiekunów. Zakwaterowanie dla opiekunów grupy ma być w tym samym budynku i nie może być zlokalizowane dalej od któregokolwiek z pokoi uczestników niż 100 metrów. 7) Zorganizowanie pełnej bazy żywieniowej wraz z napojami dla uczestników projektu, składającej się ze śniadań, obiadów i kolacji. Należy uwzględnić zróżnicowane menu w tym kuchnię regionalną i zwiększone zapotrzebowanie kaloryczne uczestników uzasadnione wiekiem. 8) Zapewnienie korzystania ze sprzętu audiowizualnego i internetu bez dodatkowych opłat. 9) Zorganizowanie 4 wycieczek kulturoznawczych na terenie Włoch dla uczestników projektu i ich opiekunów, w każdym z trzech terminów staży, podczas których zapewnione będzie wyżywienie. Należy uwzględnić bilety wstępu do zwiedzanych obiektów dla wszystkich uczestników wyjazdu i opiekunów. 10) Zapewnienie na miejscu (Sycylia) obecności opiekuna praktyk ze znajomością języka polskiego, będącego do dyspozycji uczniów przebywających na stażach (opieka całodobowa). 11) Zapewnienie na miejscu (Sycylia) obecności osoby odpowiedzialnej za zarządzanie sytuacjami kryzysowymi; osoba ta odpowiedzialna będzie za udzielenie uczestnikom pomocy w wypadku wystąpienia zdarzeń losowych (opieka całodobowa). 12) Zapewnienie na miejscu (Sycylia) obecności osoby odpowiedzialnej za opiekę nad projektem od strony administracyjnej, przygotowanie sprawozdań po zakończeniu każdego z terminów staży oraz sprawozdania końcowego, przygotowanie certyfikatów dla uczestników projektu oraz przeprowadzanie sesji monitoringu i kontrolę warunków bytowych uczestników. 13) Wystawienie każdemu uczestnikowi stażu: a) dokumentu Europass Mobilność potwierdzonego przez włoskiego pracodawcę, u którego był realizowany staż zawodowy; b) dokumentu ECVET wraz z indywidualnym wykazem osiągnięć ucznia potwierdzonym przez pracodawcę, u którego uczestnik odbywał staż; c) certyfikatu potwierdzającego nabyte kompetencje potwierdzone przez pracodawcę. 14) Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia biura projektu (miejsce stałego wykonywania usług dla Zamawiającego) w odległości nie większej niż 10 kilometrów od centrum miasta gdzie będą odbywać się staże. Miejsce stałego wykonywania usług musi pozwalać na: a) stały dostęp dla uczestników stażu oraz ich opiekunów, b) możliwość kontaktu bezpośredniego z przedstawicielem partnera, c) prowadzenie zajęć takich jak cotygodniowa ewaluacja dla stażystów. 15) Wykonawca ponosi odpowiedzialność za: a) bezpieczeństwo stażystów w trakcie zajęć stażowych, b) jakość i terminowość prowadzonych zajęć stażowych, c) szkody wyrządzone przez swoje działania lub zaniechania podczas wykonywania przedmiotu umowy. 16) Wykonawca zobowiązany jest przedstawić Program wyjazdu, zawierający szczegółowy opis wyjazdu z określeniem proponowanych pozycji programu, z uwzględnieniem powyższych wymagań Zamawiającego wobec Wykonawcy. 17) W przypadku zaistnienia w trakcie wyjazdu okoliczności, których Wykonawca nie mógł przewidzieć i były niezależne od niego, co skutkowałoby, iż nie da się zrealizować jakiegoś z punktów programu, Wykonawca będzie zobowiązany do organizacji punktu zastępczego. 18) Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany terminów realizacji staży w wyniku wystąpienia nieprzewidzianych okoliczności, niezwłocznie informując Wykonawcę. 19) Zamawiający może dokonać zmiany w liczbie uczestników lub opiekunów, dlatego wycena zostanie oparta na kosztach jednostkowych. 20) Zapłata za usługę nastąpi w 2 ratach dla każdego wyjazdu (faktury częściowe). Pierwsza rata w wysokości 80 % w pierwszym tygodniu wyjazdu i druga rata - pozostałe 20% po powrocie danej grupy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 800000004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: ilość wykonanych usług
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zspradzyn.bip.lubelskie.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach