Przetargi.pl
Wybór personelu do realizacji usługi edukacyjnej obejmującej przeprowadzenie zajęć dla uczestników projektu Innowacyjna i kreatywna edukacja - partnerstwo szkół w Lubartowie dla wdrożenia nowych technologii informacyjnych i komunikacyjnych

Szkoła Podstawowa Nr 1 ogłasza przetarg

  • Adres: 21-100 Lubartów, ul. Legionów 3
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 081 8553021 , fax. 081 8553021
  • Data zamieszczenia: 2013-09-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Szkoła Podstawowa Nr 1
    ul. Legionów 3 3
    21-100 Lubartów, woj. lubelskie
    tel. 081 8553021, fax. 081 8553021
    REGON: 00027045500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sp1.lubartow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Szkoła Podstawowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wybór personelu do realizacji usługi edukacyjnej obejmującej przeprowadzenie zajęć dla uczestników projektu Innowacyjna i kreatywna edukacja - partnerstwo szkół w Lubartowie dla wdrożenia nowych technologii informacyjnych i komunikacyjnych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wybór personelu do realizacji usługi edukacyjne obejmującej przeprowadzenie zajęć dla uczestników projektu: Innowacyjna i kreatywna edukacja - partnerstwo szkół w Lubartowie dla wdrożenia nowych technologii informacyjnych i komunikacyjnych nr projektu POKL.09.01.02-06-113/13, realizowanego przez Euro-Forum Marek Gudków z siedzibą w Lublinie, w partnerstwie ze Szkołą Podstawową nr 1 w Lubartowie, w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013, Priorytet IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1. Wyrównanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Podziałanie 9.1.2 Wyrównanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych, t.j.: Zadanie nr 1: Rozwój kompetencji Porozumowanie się w języku obcym Zadanie nr 2; Rozwój kompetencji Porozumowanie się w języku ojczystym Zadanie nr 3: Rozwój kompetencji matematycznych Zadanie nr 4: Rozwój kompetencji przyrodniczych i naukowo-technicznych Zadanie nr 5: Rozwój kompetencji informatycznych Zadanie nr 6: Zajęcia wspierające emocjonalno fizyczny rozwój ucznia Zadanie nr 7: Rozwój kompetencji społeczno-obywatelskich oraz uzdolnień i zainteresowań. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: Przedmiot zamówienia podzielono na 13 części: Część nr 1: Prowadzenie zajęć z języka angielskiego dla uczniów klasy VI - SP1/ANG/8 Część nr 2: Prowadzenie zajęć z języka angielskiego dla uczniów klasy VI - SP1/ANG/9 Część nr 3: Prowadzenie zajęć z języka angielskiego dla uczniów klasy VI - SP1/ANG/10 Część nr 4: Prowadzenie zajęć z języka polskiego Edycja tekstu dla uczniów uzdolnionych klas IV-VI - SP1/POL/U/13 Część nr 5: Prowadzenie zajęć z historii Polski w historii dla uczniów klas I-III- SP1/POL/16 Część nr 6: Prowadzenie zajęć z historii Polski w historii dla uczniów klas IV-VI- SP1/POL/17 Część nr 7: Prowadzenie zajęć z przyrody dla uczniów klasy II- SP1/PRZ/58. Część nr 8: Prowadzenie zajęć z przyrody dla uczniów klasy II - SP1/PRZ/60. Część nr 9: Prowadzenie zajęć korygujących wady wymowy dla uczniów SP1 - SP1/KWW/65. Część nr 10: Prowadzenie zajęć korygujących wady wymowy dla uczniów SP1 - SP1/KWW/66. Część nr 11: Prowadzenie zajęć korygujących wady wymowy dla uczniów SP1 - SP1/KWW/67. Część nr 12: Prowadzenie zajęć korygujących wady wymowy dla uczniów SP1 - SP1/KWW/68. Część nr 13: Prowadzenie zajęć Edukacja Obywatelska -język polski dla uczniów klas IV-VI - SP1/EO/75. Do obowiązków Wykonawcy, będzie należało tak że w szczególności (dotyczy wszystkich części zamówienia): Prowadzenie zajęć, w terminie maksymalnie do 20 czerwca 2014 roku. Prowadzenie zajęć na podstawie harmonogramu zajęć opracowanego przez Zamawiającego a przekazanego Wykonawcy nie później niż 7 dni po podpisaniu umowy; Systematyczne dokumentowanie zajęć po każdych odbytych zajęciach (kart czasu pracy, dzienników zajęć, list obecności, karty obserwacji trenera, innej dokumentacji w zależności od potrzeb); Współpraca z Dyrektorem szkoły, w której prowadzone będą zajęcia oraz przedstawicielami Lidera Projektu;Opracowanie programu zajęć oraz dostosowanie go do harmonogramu zajęć opracowanego przez Zamawiającego oraz przedstawienia dokumentów do akceptacji Dyrektorowi szkoły i Koordynatorowi projektu: w terminie 7 dni od daty zawarcia umowy. Przedstawiane do akceptacji programy zajęć obejmować muszą co najmniej jeden miesiąc zajęć.Opracowanie programu tematycznego zajęć w formie papierowej i elektronicznej i przedłożenie go do akceptacji Koordynatorowi Projektu oraz Specjaliście ds. zajęć. Zapewnienie właściwych zasad informacyjno-promocyjnych i prowadzenia dokumentacji realizowanych zajęć, zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie wytycznymi krajowymi i unijnymi. Zapoznanie się i przestrzeganie aktów normatywnych Projektu. Informowanie uczestników przed rozpoczęciem zajęć o źródłach finansowania Projektu. Bieżące sprawdzanie obecności uczestników i uczestniczek zajęć oraz odnotowywanie frekwencji w dzienniku zajęć oraz na listach obecności. Współpraca z Zespołem Zarządzającym. Opracowanie i wykonanie w miarę bieżących potrzeb materiałów dydaktycznych dla uczestników zajęć. Przeprowadzenie ankiet monitoringowych przekazanych przez Zespół Zarządzający wśród wszystkich uczestników zajęć. Bieżąca kontrola postępów dydaktycznych uczestników zajęć z zęstotliwością nie mniejszą niż raz na kwartał, poprzez m.in. analizę porównawczą wyników nauczania. Przygotowanie i przeprowadzenie testów wiedzy uczestników na początku i na końcu zajęć. Przygotowywanie i przekazywanie Zespołowi Zarządzającemu informacji o stanie realizacji zadania w miarę bieżących potrzeb. Sporządzenie raportu z realizacji zajęć po ich zakończeniu. Dzienniki zajęć winny być przekazane przez prowadzącego zajęcia do Specjalisty ds. zajęć niezwłocznie po ostatecznym zakończeniu zajęć, natomiast dokumentacja pozostała - w okresie rozliczeniowym, lub na wezwanie członka Zespołu Zarządzającego w razie zaistnienia takiej potrzeby. Personel Projektu ponosi pełną odpowiedzialność za uczestników w czasie trwania zajęć. Ze względu na specyfikę przedmiotu zamówienia konieczne jest prowadzenie zajęć z dziećmi (uczestnikami projektu) według harmonogramu opracowanego przez Zamawiającego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 801000005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Doświadczenie zawodowe osób przewidzianych do realilzacji częsci.
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://sp1.lubartow.pl/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach