Przetargi.pl
Świadczenie usługi cateringu polegającej na przygotowaniu i dostarczeniu zestawów posiłkowych dla dzieci uczęszczających do Placówek Wsparcia Dziennego w Olkuszu w ramach projektu „Blok, Podwórko, Kamienice – a gdzie podziały się świetlice” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020

Ośrodek Pomocy Społecznej ogłasza przetarg

  • Adres: 32-300 Olkusz, Aleja 1000-lecia
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 0-32 641 32 12 , fax. 0-32 641 32 12
  • Data zamieszczenia: 2019-12-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Ośrodek Pomocy Społecznej
    Aleja 1000-lecia
    32-300 Olkusz, woj. małopolskie
    tel. 0-32 641 32 12, fax. 0-32 641 32 12
    REGON: 34489940000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ops.olkusz.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usługi cateringu polegającej na przygotowaniu i dostarczeniu zestawów posiłkowych dla dzieci uczęszczających do Placówek Wsparcia Dziennego w Olkuszu w ramach projektu „Blok, Podwórko, Kamienice – a gdzie podziały się świetlice” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: Świadczenie usługi cateringu polegającej na sukcesywnym i naprzemiennym przygotowaniu i dostarczeniu maksymalnie 9 060 zestawów posiłkowych składających się: z kanapki oraz napoju do Placówek Wsparcia Dziennego zlokalizowanych w: LP Nazwa placówki Planowana ilość posiłków dziennie 1 Szkoła Podstawowa nr 4 ul.Fr. Nullo 36 około 12 2 Szkoła Podstawowa nr 9 ul. Kosynierów 14 około 28 3 Szkoła Podstawowa nr 10 ul. Żeromskiego 1 około 20 Łączna ilość planowanych dziennie posiłków około 60 dla dzieci objętych taką formą pomocy w ramach realizacji projektu p.t: ”Blok, podwórko, kamienice – a gdzie podziały się świetlice” – utworzenie placówek wsparcia dziennego w gminie Olkusz. Projekt współfinansowany jest ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020 w okresie od 02.01.2020r. do 30.06.2020r. Wykonawca będzie przygotowywał zestawy posiłkowe składające się z: 1. Kanapki przygotowanej naprzemiennie z: bułki pszennej z przedziałkiem, graham, wieloziarnistej lub rogala o gramaturze 60 - 100g (z wyłączeniem pieczywa produkowanego z ciasta głęboko mrożonego) posmarowanej masłem o zawartości tłuszczu min. 82% ; z dodatkiem nabiału, wędliny, dżemu lub ryby oraz warzywnymi w postaci; rzodkiewki, papryki, ogórka, sałaty, pomidora. Każda kanapka winna być oddzielnie opakowana w folię spożywczą. 2. napoju - naturalna woda mineralna nisko-lub średnio zmineralizowana o pojemności 500 ml w butelce 3 razy w tygodniu , sok owocowy lub warzywno-owocowy o pojemności minimum 300 ml w butelce 3 razy w tygodniu. Zamawiający nie zapewnia, ile osób i w jakim okresie będzie korzystało z zestawu posiłkowego. Docelowa ilość posiłków nie jest możliwa do ustalenia w sposób ścisły, gdyż w okresie umownym jest zależna od ilości dzieci uczęszczających do Placówek wsparcia dziennego oraz od liczby dni żywieniowych . Ilość zestawów posiłkowych do końca trwania umowy będzie zmienna, czyli zależna od faktycznych potrzeb Zamawiającego. Zamawiający będzie informować każdorazowo Wykonawcę o ilości dostarczanych posiłków do godz.10, w dniu poprzedzającym dostawę; w przypadku dostaw przypadających w poniedziałek, Zamawiający będzie składał zapotrzebowanie w piątek poprzedzający dostawę na podane w ofercie przez Wykonawcę numery faksu lub adres poczty elektronicznej. Zadaniem wykonawcy jest przygotowanie i dostarczenie zestawu posiłkowego z miejsca produkcji do placówek wsparcia dziennego zlokalizowanych w wyżej wymienianych lokalizacjach. Zamówienie realizowane będzie przez Wykonawcę na jego koszt. Wykonawca dostarczał będzie zestawy posiłkowe własnymi środkami transportu przystosowanymi do przewozu tego typu ładunków w pojemnikach zabezpieczających przed zgnieceniem lub innym uszkodzeniem. Zestawy posiłkowe dostarczać należy od poniedziałku do piątku w zależności od potrzeb również w soboty z wyłączeniem świąt, w godz. od 16-tej do 17-tej ( lub w innych ustalonych z Zamawiającym godzinach). Przewiduje się, że w okresie przerw świątecznych, wakacji, ferii szkolnych liczba dzieci będzie mniejsza czyli będzie zależna od faktycznych potrzeb Zamawiającego. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany ustalonych wyżej godzin dostawy zestawów do danej placówki w okresie przerw świątecznych, wakacji, ferii szkolnych, wyjazdów na wycieczki lub z uwagi na nieprzewidziane zdarzenie losowe w placówce o czym Wykonawca będzie informowany dzień wcześniej. Wykonawca jest zobowiązany do prowadzenia dokumentacji związanej z realizowanym zamówieniem t.j: potwierdzenie dostarczenia zestawów do danej placówki, zawierające dane adresowe, ilość dostarczanych zestawów z opisem (rodzaj bułki, napoju), podpisane przez pracownika danej placówki wsparcia dziennego. Potwierdzenie winno zostać przygotowane na dokumencie z logotypami, zgodnie z wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach RPO Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020, których wzór zamawiający przekaże wykonawcy najpóźniej na 3 dni od podpisania umowy. Wykonawca będzie przygotowywał posiłki zgodnie z zasadami higieny oraz racjonalnego żywienia określonymi w Ustawie z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. z 2019r. poz. 1252 ) łącznie z przepisami wykonawczymi do tej ustawy, w tym zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie grup środków spożywczych przeznaczonych do sprzedaży dzieciom i młodzieży w jednostkach systemu oświaty oraz wymagań, jakie muszą spełniać środki spożywcze stosowane w ramach żywienia zbiorowego dzieci i młodzieży w tych jednostkach /Dz.U. z 2016 r. poz. 1154/. Bezwzględnie należy przestrzegać norm na składniki pokarmowe i produkty spożywcze określone przez Instytut Żywienia i Żywności. Posiłki muszą być wykonywane pod nadzorem dietetyka wykonawcy przy współpracy ze służbami SANEPID Wykonawca przygotowywał i dostarczał będzie posiłki zachowując wymogi sanitarno - epidemiologiczne w zakresie personelu i warunków produkcji oraz weźmie odpowiedzialność za ich przestrzeganie. Wykonawca przygotowywał będzie posiłki z własnych produktów, a Zamawiający będzie miał prawo kontroli, czy produkty wykorzystywane przez Wykonawcę odpowiadają potrzebom oraz normom żywienia zbiorowego. Wszystkie posiłki powinny być przygotowane zgodnie z obowiązującymi normami i przepisami prawa.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55523100-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca spełni warunek jeżeli posiada: - zaświadczenie właściwego terenowo Organu Inspekcji Sanitarnej o wpisie do Rejestru Zakładów Podlegających Urzędowej Kontroli Organów Państwowej Inspekcji Sanitarnej lokalu gastronomicznego z usługami cateringowymi i środka transportu Wykonawcy przy użyciu, których będzie realizował przedmiot umowy.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. formularz oferty. 2.Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając wraz z ofertą zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach