Przetargi.pl
Świadczenie usługi cateringowej w zakresie dożywiania dzieci w szkołach podstawowych i gimnazjum prowadzonych przez Gminę Oleśnica w roku 2010 z przerwami przewidzianymi przepisami o organizacji roku szkolnego

Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej ogłasza przetarg

  • Adres: 56-400 Oleśnica, ul. Kopernika 13
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 71 3147121 , fax. 71 3147121
  • Data zamieszczenia: 2010-01-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej
    ul. Kopernika 13 13
    56-400 Oleśnica, woj. dolnośląskie
    tel. 71 3147121, fax. 71 3147121
    REGON: 00595484000000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usługi cateringowej w zakresie dożywiania dzieci w szkołach podstawowych i gimnazjum prowadzonych przez Gminę Oleśnica w roku 2010 z przerwami przewidzianymi przepisami o organizacji roku szkolnego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Świadczenie usługi cateringowej w zakresie dożywiania dzieci w szkołach podstawowych i gimnazjum na terenie gminy Oleśnica w roku 2010 z przerwami przewidzianymi przepisami o organizacji roku szkolnego. Wykonanie i dowóz posiłku w ilości do 160 szt. - posiłku- śniadania dziennie w godz. 8.00 - 10.00 do miejscowości: 1)Sz.P. Ligota Mała - 8 szt. 2)Sz.P. Ligota Polska - 34 szt. 3)Sz.P. Sokolowice - 26 szt. 4)Sz.P. Smolna - 18 szt. 5)Sz.P. Wszechświete - 8 szt. 6)Sz. P. Oleśnica ul. Wileńska - 23 szt. 7)Gimnazjum Oleśnica ul. Wileńska - 41 szt.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 555231003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie wymagane
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy (zgodnie z art. 22, ust. 1 pzp), którzy spełniają warunki dot. : 1) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania; 2) posiadanie wiedzy i doświadczenia; 3) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 4) sytuacji ekonomicznej i finansowej. 2. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonywana na podstawie złożonych oświadczeń i dokumentów, na zasadzie: spełnia/nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2)wykazu wykonanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługą stanowiącą przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie - Zamawiający wymaga od Wykonawcy, aby wykazał realizację przynajmniej jednego zadania o podobnym charakterze, przy czym wartość zrealizowanego zamówienia powinna być większa od 70% zaoferowanej ceny ofertowej - Załącznik nr 4 do SIWZ; 4) wykaz sprzętu, który zostanie użyty do wykonania zamówienia - Załącznik nr 5 do SIWZ; wykonawca posiada lub ma zapewniony dostęp ( dzierżawa- użyczenie) do sprawnych jednostek transportowych dostosowanych do przewozu artykułów spożywczych , Zamawiający wymaga min. 1 samochodu dostawczego posiadającego decyzję Inspektora Sanitarnego do działalności w zakresie transportu środków spożywczych w opakowaniach jednostkowych ; 5) polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej; 6) aktualnej decyzji inspektora Sanitarnego na prowadzenie działalności w zakresie produkcji kanapek z dodatkiem wędlin, przetworów mleczarskich , przetworów warzywnych pakowanych w opakowania jednostkowe; 7)oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnego z Załącznikiem nr  3 do SIWZ

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gopsolesnica.bip.net.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach