Przetargi.pl
,, Usługi szacowania wartości nieruchomości i lokali na rzecz Gminy Góra w roku 2010,,.

Gmina Góra ogłasza przetarg

  • Adres: 56-200 Góra, ul. Mickiewicza 1
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 065 5443644 , fax. 065/543-26-58
  • Data zamieszczenia: 2010-01-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Góra
    ul. Mickiewicza 1 1
    56-200 Góra, woj. dolnośląskie
    tel. 065 5443644, fax. 065/543-26-58
    REGON: 41105066900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gora.com.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    ,, Usługi szacowania wartości nieruchomości i lokali na rzecz Gminy Góra w roku 2010,,.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są usługi szacowania wartości nieruchomości, obejmujące: A. 1. Wykonanie wyceny 1 lokalu mieszkalnego wraz z przynależnym gruntem oraz przynależnymi pomieszczeniami - bez inwentaryzacji . 2. Wykonanie wyceny 1 lokalu mieszkalnego wraz z przynależnym gruntem oraz przynależnymi pomieszczeniami - z inwentaryzacją wszystkich lokali znajdujących się w budynku.Cenę należy podać osobno dla lokalu wycenianego oraz dla lokalu inwentaryzowanego z wyłączeniem lokalu wycenianego. 3. Wykonanie ustalenia ponownych udziałów w nieruchomości wspólnej dla celów sprzedaży lokalu. 4. Wykonanie wyceny lokalu użytkowego ( handlowego, usługowego lub innego) wraz z przynależnym gruntem oraz przynależnymi pomieszczeniami - bez inwentaryzacji. 5. Wykonanie wyceny lokalu użytkowego ( handlowego, usługowego lub innego) wraz z przynależnym gruntem oraz przynależnymi pomieszczeniami - z inwentaryzacją wszystkich lokali znajdujących się w budynku.Cenę należy podać osobno dla lokalu wycenianego oraz dla lokalu inwentaryzowanego z wyłączeniem lokalu wycenianego. 6. Wykonanie wyceny działki zabudowanej budynkiem gospodarczym ( pomieszczenia przynależne do lokali mieszkalnych) wraz z wyceną budynków gospodarczych i ustaleniem udziałów w częściach wspólnych. B. 1. Wykonanie wyceny nieruchomości gruntowej niezabudowanej - działka rolna i leśna :a)cena nieruchomości w skład której wchodzi jedna działka,b)cena nieruchomości w skład wchodzi kilka działek -cenę należy podać za 1 działkę. 2. Wykonanie wyceny nieruchomości gruntowej niezabudowanej, innej niż grunty rolne i leśne :a)cena nieruchomości w skład której wchodzi jedna działka, b)cena nieruchomości w skład której wchodzi kilka działek - cenę należy podać za 1 działkę. 3. Wykonanie wyceny nieruchomości gruntowej zabudowanej ( budynkowej wraz z gruntem) :a) zabudowana budynkiem lub budynkami o łącznej powierzchni użytkowej do 300 m2,b) zabudowana budynkiem lub budynkami o łącznej powierzchni użytkowej powyżej 300 m2. 4. Wykonanie wyceny nieruchomości jako przedmiotu prawa użytkowania wieczystego w prawo własności - cenę należy podać dla 1 działki. 5. Wykonanie wyceny nieruchomości dla potrzeb aktualizacji opłaty rocznej z tytułu użytkowania wieczystego. Cenę należy podać dla 1 działki. C. 1. Wykonanie wyceny nieruchomości dla celów ustalenia opłaty adiacenckiej z tytułu podziału nieruchomości :a) cena nieruchomości, jeżeli w wyniku podziału powstaną 2 nowo wydzielone działki,b) cena nieruchomości, jeżeli w wyniku podziału powstaną powyżej 2 nowo wydzielone działki. 2. Wykonanie wyceny nieruchomości dla celów ustalenia opłaty adiacenckiej z tytułu pobudowania infrastruktury technicznej, jeżeli w zasięgu zadania inwestycyjnego znajduje się :a) do 10 nieruchomości - cenę należy podać dla 1 działki,b) powyżej 10 nieruchomości - cenę należy podać dla 1 działki. Zasady świadczenia usług stanowiących przedmiot zamówienia opisano w projekcie umowy, stanowiącym załącznik do SIWZ oraz w: Ustawie z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami ( tekst jednolity Dz.U. Nr 261 z 2004 r. , poz.2603 , z późn.zmianami), Rozporządzeniu Rady Ministrów z dnia 21 września 2004 r. w sprawie wyceny nieruchomości i sporządzania operatu szacunkowego ( Dz.U. Nr 207 z 2004, poz.2109 z późn.zmianami), Powszechnych Krajowych Zasadach Wyceny wydanych przez Polską Federację Stowarzyszeń Rzeczoznawców Majątkowych. Ustawie z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks Cywilny ( Dz. U. Nr 16 poz.93 z późn.zmianami).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 700000001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: W postępowaniu nie przewidziano obowiązku wniesienia wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy spełniają warunki zawarte w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2007 r., Nr 223, poz. 1655 z późn.zm.), dotyczące: - posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania ; - posiadania wiedzy i doświadczenia, - dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, - sytuacji ekonomicznej i finansowej. Zamawiający uzna, iż Wykonawca spełnia warunek dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, jeżeli z załączonych dokumentów wynika , iż dysponuje przynajmniej jedną osobą , posiadającą właściwe uprawnienia wymagane ustawą o gospodarce nieruchomościami. Do wykazania spełniania pozostałych warunków udziału w postępowaniu Zamawiający uzna za właściwe złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, wskazanych przez ustawodawcę w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych ( t.j. Dz. U. z 2007 r., Nr 223, poz. 1655 z późn.zm.). Zgodnie z art. 26 ust. 2 b Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu , potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Z postępowania wyklucza się Wykonawców , co do których zachodzą przesłanki opisane w art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych .
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: - oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, opisanych w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych, - oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, - wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia , odpowiedzialnych za świadczenie usług wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami, - oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania. Wzór niniejszego stanowi załącznik nr 3 do SIWZ. Jeżeli wykonawca wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust.1 ustawy, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2 b ustawy , a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia , Zamawiający żąda złożenia przez te podmioty oświadczenia , o którym mowa powyżej. W przypadku Wykonawców występujących wspólnie / konsorcjum, spółka cywilna/ powyższe oświadczenie składa każdy z Wykonawców z osobna.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gora.bip.com.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach