Przetargi.pl
Świadczenie usług związanych z zimowym utrzymaniem dróg gminnych położonych na terenie gminy Lubliniec

Burmistrz Miasta ogłasza przetarg

  • Adres: 42-700 Lubliniec, ul. Paderewskiego 5
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 034/3530100
  • Data zamieszczenia: 2009-09-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Burmistrz Miasta
    ul. Paderewskiego 5 5
    42-700 Lubliniec, woj. śląskie
    tel. 034/3530100
    REGON: 00052628000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lubliniec.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usług związanych z zimowym utrzymaniem dróg gminnych położonych na terenie gminy Lubliniec
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Świadczenie usług związanych z zimowym utrzymaniem dróg gminnych położonych na terenie gminy Lubliniec
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 906200009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zadanie nr 1- 5.000 zł (słownie: pięć tysięcy złotych) Zadanie nr 2 - 5.000 zł (słownie: pięć tysięcy złotych)
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy: Dla zadania nr 1: spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. dysponujący co najmniej następującym sprzętem: pługo-piaskarka - 3 szt., w tym co najmniej 1 na podwoziu samochodowym, samochód ciężarowy o ładowności min. 5 t. - 2 szt., ładowarka samojezdna o pojemności łyżki 1,25 m3, do usuwania śniegu i lodu - 1 szt., lub przedstawią pisemne zobowiązanie innego podmiotu do udostępnienia wymienionego sprzętu, ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzenia działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą, niż 100.000,- zł (sto tysięcy złotych). Dla zadania nr 2: spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. dysponujący co najmniej następującym sprzętem: pługo-piaskarka - 3 szt., w tym co najmniej 1 na podwoziu samochodowym, samochód ciężarowy o ładowności min. 5 t. - 2 szt., ładowarka samojezdna o pojemności łyżki 1,25 m3, do usuwania śniegu i lodu - 1 szt., lub przedstawią pisemne zobowiązanie innego podmiotu do udostępnienia wymienionego sprzętu, ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzenia działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą, niż 100.000,- zł (sto tysięcy złotych).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu należy złożyć następujące dokumenty: oświadczenie wynikające z treści art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń będących w dyspozycji wykonawcy, polisę lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, pisemne zobowiązanie innego podmiotu do udostępnienia sprzętu, w przypadku gdy wykonawca wskazał sprzęt, którym będzie dysponował Ocena warunków udziału w postępowaniu dokonana będzie na zasadzie spełnia/nie spełnia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lubliniec.pl/siwz
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach