Przetargi.pl
Świadczenie usług związanych z wykonywaniem przeglądów technicznych, napraw mechanicznych pogwarancyjnych oraz napraw powypadkowych, bieżących napraw blacharskich, spawalniczych i lakierniczych, pojazdów służbowych Izby Administracji Skarbowej w Lublinie

Izba Administracji Skarbowej w Lublinie ogłasza przetarg

  • Adres: 20-883 Lublin, ul. T. Szeligowskiego
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 81 452 23 00 , fax. 81 452 23 06
  • Data zamieszczenia: 2018-01-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Izba Administracji Skarbowej w Lublinie
    ul. T. Szeligowskiego 24
    20-883 Lublin, woj. lubelskie
    tel. 81 452 23 00, fax. 81 452 23 06
    REGON: 102287700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.lubelskie.kas.gov.pl/izba-administracji-skarbowej-w-lublinie

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usług związanych z wykonywaniem przeglądów technicznych, napraw mechanicznych pogwarancyjnych oraz napraw powypadkowych, bieżących napraw blacharskich, spawalniczych i lakierniczych, pojazdów służbowych Izby Administracji Skarbowej w Lublinie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług związanych z wykonywaniem przeglądów technicznych, napraw mechanicznych pogwarancyjnych oraz napraw powypadkowych, bieżących napraw blacharskich, spawalniczych i lakierniczych, pojazdów służbowych Izby Administracji Skarbowej w Lublinie. 2. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych, wg podziału: Część nr I – Naprawa pojazdów służbowych na terenie miasta Biała Podlaska 1) Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług związanych z wykonywaniem przeglądów technicznych i napraw mechanicznych pogwarancyjnych 50 pojazdów służbowych, na terenie miasta Biała Podlaska. 2) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 1 do SIWZ. Część nr II – Naprawa pojazdów służbowych (specjalnych) na terenie miasta Biała Podlaska 1) Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług związanych z wykonywaniem przeglądów technicznych i napraw mechanicznych pogwarancyjnych 3 pojazdów służbowych (specjalnych), na terenie miasta Biała Podlaska. 2) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 1 do SIWZ. Część nr III – Naprawa pojazdów służbowych na terenie miasta Chełm 1) Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług związanych z wykonywaniem przeglądów technicznych i napraw mechanicznych pogwarancyjnych 24 pojazdów służbowych, na terenie miasta Chełm. 2) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 1 do SIWZ. Część nr IV – Naprawa pojazdów służbowych na terenie miasta Zamość 1) Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług związanych z wykonywaniem przeglądów technicznych i napraw mechanicznych pogwarancyjnych 34 pojazdów służbowych, na terenie miasta Zamość. 2) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 1 do SIWZ. Część nr V – Naprawa pojazdów służbowych na terenie miasta Lublin 1) Przedmiotem zamówienia świadczenie usług związanych z wykonywaniem przeglądów technicznych i napraw mechanicznych pogwarancyjnych 48 pojazdów służbowych oraz napraw powypadkowych, bieżących napraw blacharskich, spawalniczych i lakierniczych 159 pojazdów służbowych, na terenie miasta Lublin. 2) Realizacja przedmiotu zamówienia obejmuje usługi związane z wykonywaniem: a) przeglądów technicznych i napraw mechanicznych, b) napraw powypadkowych, bieżących napraw blacharskich, spawalniczych i lakierniczych. 3) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 1 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50112000-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje szczegółowych wymagań dotyczących tego warunku.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Formularz oferty (załącznik nr 3 do SIWZ) - wypełniony i podpisany przez Wykonawcę w oryginale, 2) Pełnomocnictwo do podpisania oferty, jeżeli jest ona podpisywana przez osobę inną niż umocowana w dokumencie rejestracyjnym (odpis z rejestru handlowego lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej). Dokument pełnomocnictwa powinien określać jego zakres i powinien być podpisany przez osoby umocowane w dokumencie rejestracyjnym. Pełnomocnictwo należy przedstawić w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii. Nie dopuszcza się kopii pełnomocnictwa potwierdzonej przez osobę, na rzecz której pełnomocnictwo jest ustanowione. 3) Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu wykonawców występujący wspólnie albo do reprezentowania ich w postępowaniu albo pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu oraz do zawarcia umowy w sprawie zamówienia. Dokument potwierdzający ustanowienie pełnomocnika musi być załączony do oferty i zawierać w szczególności wskazanie: postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy, Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, dane ustanowionego pełnomocnika oraz zakres jego umocowania. Dokument potwierdzający ustanowienie pełnomocnika musi być podpisany przez wszystkich Wykonawców udzielających pełnomocnictwa. Podpisy muszą zostać złożone przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli wymienione we właściwym rejestrze lub ewidencji Wykonawców. Dokument pełnomocnictwa należy przedstawić w formie oryginału lub kopii potwierdzonej notarialnie. Jeżeli oferta Wykonawców występujących wspólnie zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zażąda przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych Wykonawców.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach