Przetargi.pl
Przetarg nieograniczony na świadczenie usług związanych z wykonywaniem przeglądów technicznych, pogwarancyjnych napraw mechanicznych oraz napraw blacharsko-lakierniczych pojazdów służbowych Izby Administracji Skarbowej w Lublinie.

Izba Administracji Skarbowej w Lublinie ogłasza przetarg

  • Adres: 20-883 Lublin, T. Szeligowskiego
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 81 452 23 00, , fax. 81 452 23 06
  • Data zamieszczenia: 2020-12-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Izba Administracji Skarbowej w Lublinie
    T. Szeligowskiego 24
    20-883 Lublin, woj. lubelskie
    tel. 81 452 23 00, , fax. 81 452 23 06
    REGON: 10228770000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lubelskie.kas.gov.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przetarg nieograniczony na świadczenie usług związanych z wykonywaniem przeglądów technicznych, pogwarancyjnych napraw mechanicznych oraz napraw blacharsko-lakierniczych pojazdów służbowych Izby Administracji Skarbowej w Lublinie.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług związanych z wykonywaniem przeglądów technicznych, pogwarancyjnych napraw mechanicznych oraz napraw blacharsko-lakierniczych pojazdów służbowych Izby Administracji Skarbowej w Lublinie. 2. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych, wg podziału: Część nr 1 - Świadczenie usług związanych z wykonywaniem przeglądów technicznych oraz pogwarancyjnych napraw mechanicznych pojazdów służbowych, na terenie miasta Lublin: 1) Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług związanych z wykonywaniem przeglądów technicznych oraz pogwarancyjnych napraw mechanicznych 54 pojazdów służbowych, na terenie miasta Lublin. 2) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do umowy. Część nr 2 - Świadczenie usług związanych z wykonywaniem przeglądów technicznych oraz pogwarancyjnych napraw mechanicznych pojazdów służbowych, na terenie miasta Biała Podlaska: 1) Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług związanych z wykonywaniem przeglądów technicznych oraz pogwarancyjnych napraw mechanicznych 67 pojazdów służbowych, na terenie miasta Biała Podlaska. 2) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do umowy. Część nr 3 - Świadczenie usług związanych z wykonywaniem przeglądów technicznych oraz pogwarancyjnych napraw mechanicznych pojazdów służbowych, na terenie miasta Chełm: 1) Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług związanych z wykonywaniem przeglądów technicznych oraz pogwarancyjnych napraw mechanicznych 20 pojazdów służbowych, na terenie miasta Chełm. 2) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do umowy. Część nr 4 - Świadczenie usług związanych z wykonywaniem przeglądów technicznych oraz pogwarancyjnych napraw mechanicznych pojazdów służbowych, na terenie miasta Zamość: 1) Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług związanych z wykonywaniem przeglądów technicznych oraz pogwarancyjnych napraw mechanicznych 53 pojazdów służbowych, na terenie miasta Zamość. 2) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do umowy. Część nr 5 - Świadczenie usług związanych z wykonywaniem napraw blacharsko-lakierniczych pojazdów służbowych, na terenie miasta Lublin: 1) Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług związanych z wykonywaniem napraw blacharsko-lakierniczych 194 pojazdów służbowych, na terenie miasta Lublin. 2) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50112000-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje szczegółowych wymagań dotyczących tego warunku.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Formularz oferty (załącznik nr 1 do SIWZ) - wypełniony i podpisany przez Wykonawcę w oryginale. 2) Zobowiązanie podmiotu trzeciego do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia – jeżeli dotyczy – w formie oryginału. 3) Pełnomocnictwo do podpisania oferty, jeżeli jest ona podpisywana przez osobę inną niż umocowana w dokumencie rejestracyjnym (odpis z rejestru handlowego lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej). Dokument pełnomocnictwa powinien określać jego zakres i powinien być podpisany przez osoby umocowane w dokumencie rejestracyjnym. Pełnomocnictwo należy przedstawić w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii. Nie dopuszcza się kopii pełnomocnictwa potwierdzonej przez osobę, na rzecz której pełnomocnictwo jest ustanowione. 4) Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu wykonawców występujących wspólnie albo o reprezentowania ich w postępowaniu oraz do zawarcia umowy w sprawie zamówienia. Dokument potwierdzający ustanowienie pełnomocnika musi być załączony do oferty i zawierać w szczególności wskazanie: postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy, Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, dane ustanowionego pełnomocnika oraz zakres jego umocowania. Dokument potwierdzający ustanowienie pełnomocnika musi być podpisany przez wszystkich Wykonawców udzielających pełnomocnictwa. Podpisy muszą zostać złożone przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli wymienione we właściwym rejestrze lub ewidencji Wykonawców. Dokument pełnomocnictwa należy przedstawić w formie oryginału lub kopii potwierdzonej notarialnie. Jeżeli oferta Wykonawców występujących wspólnie zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zażąda przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych Wykonawców. 5) Oświadczenie Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 4 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach