Przetargi.pl
Usługi naprawy samochodów służbowych marki Skoda, Suzuki, Dacia eksploatowanych w Lubelskim Oddziale Regionalnym Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa wraz z wymianą części zamiennych

Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa Lubelski Oddział Regionalny ogłasza przetarg

  • Adres: 21-003 Ciecierzyn, Elizówka 65A
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 81 7568810 , fax. 81 7563941
  • Data zamieszczenia: 2020-09-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa Lubelski Oddział Regionalny
    Elizówka 65A -
    21-003 Ciecierzyn, woj. lubelskie
    tel. 81 7568810, fax. 81 7563941
    REGON: 10613083000820
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.arimr.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Państwowa osoba prawna - agencja wykonawcza

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługi naprawy samochodów służbowych marki Skoda, Suzuki, Dacia eksploatowanych w Lubelskim Oddziale Regionalnym Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa wraz z wymianą części zamiennych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie napraw, konserwacji i przeglądów samochodów służbowych, eksploatowanych w Lubelskim Oddziale Regionalnym ARiMR wraz z wymianą uszkodzonych części zamiennych w tym materiałów eksploatacyjnych i akcesoriów gumowych: a. SKODA OCTAVIA III 1.8 TSI (132 kW) w ilości 1 sztuka ,rok produkcji 2014 Przykładowy nr VIN: TMBAD7NE8F0035450 b. SUZUKI SX4 1.6 16V 4X4 ( 88 kW ) w ilości 1 sztuka, rok produkcji 2010 Przykładowy nr VIN: TSMEYB21S00532845 c. SUZUKI JIMNY 1.3 16V 4X4 ( 62,5 kW ) w ilości 14 sztuk, rok produkcji 2011 Przykładowy nr VIN: JSAFJB43V00510661 d. SUZUKI JIMNY 1.3 16V 4X4 ( 62,5 kW ) w ilości 3 sztuk, rok produkcji 2013 Przykładowy nr VIN: JSAFJB43V00575784 e. SUZUKI VITARA 1.6 16V 4X4 (88,00 kW ) w ilości 6 sztuk, rok produkcji 2015 Przykładowy nr VIN: TSMLYE21S00138131 f. DACIA DUSTER 1.6 4X4 ( 77 kW) w ilości 7 sztuk, rok produkcji 2012 Przykładowy nr VIN: UU1HSDARN47846167 g. DACIA DUSTER 1.6 4X4 ( 77 kW) w ilości 5 sztuk, rok produkcji 2013 Przykładowy nr VIN: UU1HSDC5G50167769 h. DACIA DUSTER 1.6 4X4 ( 77 kW) w ilości 3 sztuk, rok produkcji 2014 Przykładowy nr VIN: UU1HSDC5G51061254 i. DACIA DUSTER 1.6 4X4 ( 84 kW) w ilości 4 sztuk, rok produkcji 2017 Przykładowy nr VIN: UU1HSDCVG57810162 Szczegółowy wykaz samochodów objętych świadczeniem usług stanowiących przedmiot zamówienia zawiera załącznik nr 9 do SIWZ i jednocześnie załącznik nr 2 do umowy. 2. Zakres usług naprawczych i przeglądów stanowiących przedmiot zamówienia zwanych dalej „usługami” lub „usługami naprawczymi” obejmuje: a) przeglądy okresowe pogwarancyjne, b) naprawy i konserwacje wynikające z przeglądów, c) naprawy blacharskie i lakiernicze, d) bieżące naprawy będące wynikiem awarii wraz z wymianą uszkodzonych części zamiennych, e) przeglądy klimatyzacji samochodowych. 3. Zamawiający wymaga, aby usługi będące przedmiotem zamówienia były wykonywane w stacji serwisowej Wykonawcy mieszczącej się na terenie miasta Lublina lub w jego bezpośrednim sąsiedztwie z zastrzeżeniem, że w obu przypadkach stacje serwisowe znajdować się będą nie dalej niż 15 km od siedziby Zamawiającego: Elizówka 65A k/Lublina, 21-003 Ciecierzyn. 4. Zamawiający wymaga, aby wszystkie usługi naprawcze, konserwacyjne i przeglądy były wykonywane w stacji serwisowej zapewniającej wykonanie usług zgodnie z normami technologicznymi wymaganymi przez producenta samochodów Zamawiającego, posiadającymi wyposażenie i oprogramowanie diagnostyczne pozwalające na prawidłową i pełną diagnostykę pojazdów marki Skoda, marki Suzuki i marki Dacia. 5. Przeglądy o których mowa w pkt. 3 niniejszego rozdziału będą wykonywane zgodnie z częstotliwością i zakresem wynikającym z „Warunków eksploatacji i przeglądów okresowych” dla każdego samochodu określonym przez producenta. 6. Dostarczenie samochodu przez Zamawiającego do stacji obsługi zostanie potwierdzone w dokumencie „Zlecenie usługi”, który zostanie wydany Zamawiającemu. 7. Przeglądy, konserwacje i naprawy poszczególnych samochodów będą wykonywane w terminie podanym w formularzu ofertowym jako „gwarantowany czas naprawy”, jednak nie dłuższym niż 8 dni roboczych, przy czym termin przyjęcia przez Wykonawcę samochodu na przegląd, konserwację lub naprawę nie może być dłuższy niż 3 dni od daty zgłoszenia przez pracownika Zamawiającego w dowolnej formie (telefonicznie, faksem, e-mailem lub osobiście). 8. W przypadku, gdy naprawa samochodu będzie trwała dłużej niż „gwarantowany czas naprawy”, określony w dniach roboczych, Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia na zlecenie Zamawiającego sprawnego samochodu zastępczego. 9. Wykonawca zobowiązuje się do stosowania przy przeglądach i naprawach części zamiennych i materiałów eksploatacyjnych dopuszczonych przez producenta samochodu. Wykonawca oświadcza, że wszystkie materiały eksploatacyjne oraz części zamienne stosowane przy przeglądach i naprawach są wolne od wad prawnych. 10. Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia Zamawiającemu wstępnej kalkulacji w „Zleceniu usługi” na wykonanie przeglądu lub naprawy podczas przyjęcia samochodu. Pracownik Zamawiającego po analizie zatwierdzi kalkulację i przekaże Wykonawcy do realizacji (osobiście, mailem lub faksem). Zamawiający zastrzega konieczność sporządzenia dodatkowej kalkulacji i jej akceptacji wg powyższych zasad w przypadku rozszerzenia zakresu naprawy lub przekroczenia planowanego łącznego kosztu naprawy. 11. Zamawiający wymaga stosowania przy przeglądach i naprawach części zamiennych i materiałów eksploatacyjnych spełniających normy zalecane przez producenta samochodu, o oznaczeniach O, Q lub P wg przepisów motoryzacyjnego wyłączenia blokowego GVO. 12. Wykonawca zobowiązywany będzie do wykonywania usług zgodnie z normami czasowymi wykonania napraw określonymi w katalogach norm czasowych, wynikających z katalogu norm czasowych wyznaczonych przez producenta samochodu lub aktualnie obowiązujących u Wykonawcy. Na żądanie Zamawiającego Wykonawca zobowiązany będzie udostępnić do wglądu katalog norm czasowych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50112000-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: nie wprowadza
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca obowiązany jest w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego - http://www.arimr.gov.pl informacji, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, do przekazania Zamawiającemu oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 4 do SIWZ. Oświadczenie należy złożyć za pośrednictwem Platformy Zakupowej w postaci elektronicznej, podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez osoby upoważnione do tych czynności lub w formie pisemnej (podpisane przez osoby upoważnione do tych czynności). 2. Pełnomocnictwo do podpisania oferty, jeżeli oferta nie została podpisana przez osoby upoważnione do tych czynności dokumentem rejestracyjnym, należy złożyć w następujących formach: 2.1. Oferta pisemna: Pełnomocnictwo podpisane przez osobę upoważnioną do reprezentacji wskazane we właściwym rejestrze w formie oryginał lub kopii potwierdzonej notarialnie, 2.2. Oferta w postaci elektronicznej: Pełnomocnictwo opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez osobę upoważnioną do reprezentacji wskazane we właściwym rejestrze. Zamawiający dopuszcza złożenie elektronicznej kopii pełnomocnictwa poświadczonej przez notariusza. 3. Zobowiązanie podmiotu trzeciego lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia, jeżeli Wykonawca powołuje się na zasoby innych podmiotów. W przypadku oferty składanej w postaci elektronicznej zobowiązanie należy złożyć w postaci elektronicznej, podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez umocowaną osobę. Zapisy rozdziału IV.4 SIWZ stosuje się odpowiednio. 4. Wyjaśnienia uzasadniające zastrzeżenie tajemnicy przedsiębiorstwa (jeżeli dotyczy).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach