Zarząd Dróg Powiatowych ogłasza przetarg
- Adres: 44-200 Rybnik, ul. Jankowicka 49
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 032 4227478, 4227874 , fax. 032 4227479
- Data zamieszczenia: 2009-10-05
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Powiatowych
ul. Jankowicka 49 49
44-200 Rybnik, woj. śląskie
tel. 032 4227478, 4227874, fax. 032 4227479
REGON: 27628565500000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.zdp.powiatrybnicki.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Świadczenie usług zwalczania śliskości i odśnieżania dróg wojewódzkich i powiatowych w sezonie zimowym 2009/2010 z podziałem na zadania. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług związanych ze zwalczaniem śliskości i odśnieżaniem dróg wojewódzkich i powiatowych w sezonie zimowym 2009/2010 przy użyciu sprzętu do zimowego utrzymania wraz z obsługą. Pracami związanymi z zimowym utrzymaniem dróg kieruje Zamawiający poprzez system dyżurów prowadząc stały monitoring stanu dróg i pogody. Akcja zimowa prowadzona będzie z bazy terenowej Zamawiającego zlokalizowanej przy ul. Zwycięstwa w Stanowicach. Zamawiający według potrzeb będzie wydawał dyspozycje dotyczące zakresu prac i czynności do wykonania oraz rodzaju potrzebnego do zimowego utrzymania dróg sprzętu na zasadzie ustnego lub telefonicznego wezwania jednostki sprzętowej wraz z obsługą do pracy. Materiał do zwalczania śliskości zimowej zapewni Zamawiający. Wykonawca zobowiązany jest do wyposażenia się w środki łączności przewodowej, bezprzewodowej i faksu oraz do udostępnienia ich numerów Zamawiającemu w dniu podpisania umowy. Przedmiot zamówienia został podzielony na zadania. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 906200009
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień ; b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Spełnienie w/w warunków będzie dokonane na podstawie treści wymaganych dokumentów, o których mowa poniżej, na zasadzie spełnia lub nie spełnia warunku. Zamawiający wezwie wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli wymaganych przez Zamawiającego oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu i wymagań określonych przez Zamawiającego, lub którzy nie złożyli pełnomocnictw albo którzy złożyli wymagane przez zamawiającego oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu zawierające błędy lub którzy złożyli wadliwe pełnomocnictwa , do ich złożenia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich uzupełnienia lub złożenia oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Złożone na wezwanie zamawiającego oświadczenia i dokumenty powinny potwierdzać spełnienie przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnienie przez oferowane usługi wymagań określonych przez zamawiającego, nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składania ofert.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków określonych w pkt. 6 SIWZ Wykonawca musi przedstawić w ofercie: 1) oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1pkt 1-4 Prawa zamówień publicznych (Dz. U. Z 2007r. Nr 223 poz. 1655) - sporządzić na lub wg druku stanowiącego Załącznik Nr 3 do SIWZ 2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert 3) w przypadku składania oferty na Zadanie 1,2,3,4 wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom lub usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te dostawy lub usługi zostały wykonane należycie. Wykonawca musi sporządzić wykaz usług na lub wg druku stanowiącego Załącznik Nr 4 do SIWZ. Wymagane minimum: W przypadku składania oferty na Zadanie 1,2,3,4 Wykonawca musi załączyć do oferty dokumenty potwierdzające, że w okresie ostatnich trzech lat prawidłowo zrealizował minimum jedno zamówienie polegające na wykonaniu usług związanych z zimowym utrzymaniem dróg o wartości porównywalnym z przedmiotem zamówienia zakresie tj. na zadanie nr 1 min. 55 000,00 złotych , na zadanie nr 2 minimum 75 000,00 złotych , na zadanie nr 3 minimum 55 000,00 złotych , na zadanie nr 4 minimum 90 000,00 złotych; 4) wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca .Wykonawca musi sporządzić wykaz urządzeń na lub wg druku stanowiącego Załącznik Nr 5 do SIWZ. Druk należy wypełnić oddzielnie na każde wybrane zadanie. Wymagane minimum: W przypadku składania oferty na Zadanie 1,2,3,4 Wykonawca musi dysponować na każde wybrane zadanie następującym sprzętem: - piaskarko-solarka z nośnikiem wyposażonym w pług hydrauliczny lemieszowy typu średniego -1szt. - pługi hydrauliczne lemieszowe z nośnikami typu średniego -2 szt. W przypadku składania oferty na Zadanie 5 Wykonawca musi dysponować następującym sprzętem: - ładowarka o pojemności łyżki do 1,25m3 - 1szt. W przypadku składania oferty na Zadanie 6,7 Wykonawca musi dysponować na każde wybrane zadanie następującym sprzętem: - ładowarka o pojemności łyżki minimum 2,0 m3 - 1szt. - W przypadku składania oferty na Zadanie 8 Wykonawca musi dysponować następującym sprzętem: - równiarka samojezdna. 5) Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń , jeżeli w wykazie wymienionym w pkcie 4 wykonawca wskazał narzędzia i urządzenia , którymi będzie dysponował. Nadto Zamawiający bezwzględnie wymaga przedstawienia w ofercie: 6) Wypełnionego formularza ofertowego na wybrane zadanie/zadania - sporządzić na lub wg druku stanowiącego Załącznik Nr 1 do SIWZ
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.zdp.powiatrybnicki.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Zimowe utrzymanie dróg oraz chodników na terenie Gminy Wilamowice
Dodano: 2016-07-27 - Zimowe utrzymanie dróg na terenie Gminy Istebna w sezonie zimowym 2016/2017
Dodano: 2016-07-27 - Zimowe utrzymanie dróg lokalno miejskich na terenie miasta Będzina w okresie od 15 października 2016r do 15 kwietnia 2017r.
Dodano: 2016-07-27 - Zimowe utrzymanie dróg i chodników miejskich i powiatowych na terenie miasta Ustroń w sezonie 2016 - 2017
Dodano: 2016-07-27 - Zimowe utrzymanie dróg w granicach administracyjnych miasta Kalety - sezon zimowy 2016/2017 - REJON Nr 2
Dodano: 2016-07-22 - Zimowe utrzymanie dróg w granicach administracyjnych miasta Kalety - sezon zimowy 2016/2017 - REJON Nr 1
Dodano: 2016-07-22 - Letnie i zimowe utrzymanie dróg, chodników, parkingów i przystanków w Siemianowicach Śląskich
Dodano: 2016-07-19 - Świadczenie usług zwalczania śliskości i odśnieżania dróg wojewódzkich i powiatowych w sezonie zimowym 2016/2017
Dodano: 2016-07-19 - Zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie Powiatu Wodzisławskiego w sezonie zimowym 2016/2017 - część 1, 2, 3
Dodano: 2016-07-12 - Zimowe utrzymanie dróg gminnych w sezonie zimowym 2016/2019
Dodano: 2016-07-06