Przetargi.pl
Świadczenie usług zarządzania projektem Akademia PRofesjonalnych umiejętności w ramach zadań przewidzianych dla stanowiska administrator.

Centrum Kształcenia Ustawicznego i Praktycznego ogłasza przetarg

  • Adres: 65-401 Zielona Góra, ul. Długa 13
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 068 4530131 , fax. 068 3530150
  • Data zamieszczenia: 2009-12-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Centrum Kształcenia Ustawicznego i Praktycznego
    ul. Długa 13 13
    65-401 Zielona Góra, woj. lubuskie
    tel. 068 4530131, fax. 068 3530150
    REGON: 00078290700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.cku.zgora.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usług zarządzania projektem Akademia PRofesjonalnych umiejętności w ramach zadań przewidzianych dla stanowiska administrator.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług zarządzania projektem Akademia PRofesjonalnych umiejętności w ramach zadań przewidzianych dla stanowiska administrator. Szczegółowy zakres czynności zawiera załącznik nr 1 do SIWZ. STANOWISKO: Administrator 1. Organizacja i prowadzenie biura projektu, 2. Rekrutacja uczestników projektu, 3. Kontakt i uzgadnianie harmonogramu pracy z wykonawcami projektu, 4. Udział bezpośredni w kluczowych działaniach projektu, 5. Rzetelne prowadzenie dokumentacji projektu, w tym kontrola dokumentacji szkoleniowej, 6. Pozyskiwanie oraz przetwarzanie danych osobowych w projekcie (prace związane z PEFS), 7. Organizacja pracy specjalisty ds. szkoleń, 8. Współpraca ze specjalistą ds. monitoringu w kwestii sprawozdawczości merytorycznej i monitoringu projektu. 9. Odpowiedzialność za kontakty z mediami, organizację konferencji i narad. 10. Dostarczanie danych i udzielanie wyjaśnień w sprawach objętych świadczoną usługą organom kontrolnym, w tym audytów, wyjaśnienie i usunięcie ewentualnych zaleceń pokontrolnych w trakcie oraz po zakończeniu realizacji projektu. 11. Przechowywanie i przekazanie całej dokumentacji dot. projektu do archiwum CKUiP.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 794210001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawcy nie mają obowiązku wniesienia wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 3.1 Wykonawcą może być osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej oraz podmioty te występujące wspólnie. Wykonawcy występujący wspólnie ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Wykonawcy występujący wspólnie ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy. 3.2 O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 3.2.1 posiadają pełną zdolność do czynności prawnych (osoby fizyczne) lub prowadzą działalność gospodarczą zgodnie z wymogami ustawy z dnia 2 lipca 2004r. o swobodzie działalności gospodarczej (Dz. U. z 2004, nr 173,poz.1807) i dysponują osobami spełniającymi warunki określone w pkt 3.2.2. 3.2.2 posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia. Warunek ten spełni wykonawca, który: 1) posiada wykształcenie wyższe, 2) ukończone minimum 1 szkolenie z zakresu Publick Relations prowadzone przez jednostkę szkoleniową, 3) posiada minimum roczne doświadczenie w pracy biurowej. Zgodnie z art. 87 ust. 1 ustawy, w toku dokonywania oceny złożonych ofert zamawiający może żądać udzielenia przez wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych przez nich ofert. Niedopuszczalne jest prowadzenie między Zamawiającym, a Wykonawcą negocjacji dotyczących złożonej oferty oraz dokonywanie jakiejkolwiek zmiany w jej treści, poza prawem zamawiającego do poprawienia w tekście oferty oczywistych omyłek pisarskich oraz omyłek rachunkowych w obliczeniu ceny. O dokonanych poprawkach zamawiający zawiadamia niezwłocznie wszystkich wykonawców, którzy złożyli oferty. Zamawiający odrzuci ofertę, jeżeli: 1) jest niezgodna z ustawą; 2) jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia, z zastrzeżeniem art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy; 3) jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji; 4) zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia; 5) została złożona przez wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub niezaproszonego do składania ofert; 6) zawiera błędy w obliczeniu ceny; 7) wykonawca w terminie 3 dni od dnia doręczenia zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy; 8) jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów. Komisja ustali oferty ważne, podlegające ocenie według kryterium określonego w specyfikacji.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 3.3 Oświadczenia i dokumenty wymagane od wykonawców w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu. 1. W przypadku przedsiębiorców - aktualny odpis z właściwego rejestru, albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2. Informacja o osobie, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat jej kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia - według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ; 3. Wykaz części zamówienia, których wykonanie Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom - według wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ (jeżeli dotyczy); 4. Wypełniony i podpisany formularz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, określonych przepisami art. 22 ust. 1 ustawy i SIWZ oraz o braku podstaw do wykluczenia z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy, według wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do SIWZ; Ponadto wykonawcy zobowiązani są przedłożyć: 5. Formularz oferty - wypełniony i podpisany przez Wykonawcę - sporządzony wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ , 6. Kserokopię dyplomu potwierdzającego poziom wykształcenia (poświadczone za zgodność z oryginałem), na potwierdzenie spełniania warunku określonego w pkt 3.2.2.1). 7. Kserokopie zaświadczeń potwierdzające wymagane doświadczenie zawodowe (poświadczone za zgodność z oryginałem), na potwierdzenie spełniania warunku określonego w pkt 3.2.2.2 i 3.2.2.3). 3.4. Pozostałe wymagania Wykonawca mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej składa dokumenty zgodnie z rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 87,poz. 605). W przypadku gdy Wykonawcy wspólnie będą ubiegać się o udzielenie zamówienia, Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu. Pełnomocnictwo musi być dołączone do oferty, o ile nie wynika z innych dokumentów załączonych przez Wykonawcę. Pełnomocnictwo powinno być pod rygorem nieważności udzielone na piśmie (z oryginalnym podpisem mocodawcy, nie kserokopia pełnomocnictwa). Przed zawarciem umowy Zamawiający może żądać umowy regulującej współpracę Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.cku.zgora.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach