Przetargi.pl
DOSTAWA ZAMIATARKI DROGOWEJ NA PODWOZIU SAMOCHODU

Miejskie Przedsiębiorstwo Oczyszczania i Robót Drogowych Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 68-100 Żagań, ul. Nowogródzka 2
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 068 4773729 , fax. 068 4774858
  • Data zamieszczenia: 2009-12-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejskie Przedsiębiorstwo Oczyszczania i Robót Drogowych Sp. z o.o.
    ul. Nowogródzka 2 2
    68-100 Żagań, woj. lubuskie
    tel. 068 4773729, fax. 068 4774858
    REGON: 97042722700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mpoird.zagan.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: spółka z ogranioczoną odpowiedzialnością

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    DOSTAWA ZAMIATARKI DROGOWEJ NA PODWOZIU SAMOCHODU
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    DOSTAWA ZAMIATARKI DROGOWEJ NA PODWOZIU SAMOCHODU 3.1 PODWOZIE 1. Typ podwozia dwuosiowe, wariant wagowy 15t DMC 2. Rozstaw osi: max. 3 350 mm (między pierwszą a drugą osią) 3. Promień zawracania poniżej 13 m 4. Zawieszenie przednie - resory 5. Zawieszenie tylne - resory paraboliczne, krótkie 6. Nośność przedniego zawieszenia min 5 800 kg 7. Nośność tylnego zawieszenia min. 10 900 kg 8. Stabilizator osi tylnej 9. Silnik o mocy 260 - 270 KM 10. Silnik z zapłonem samoczynnym 11. Norma emisji spalin EURO 5 12. Wydech spalin z pionowy umieszczony za kabiną kierowcy/operatora, 13. Skrzynia biegów manualna 6 biegowa 14. Hamulce tarczowe na osi przedniej i tylnej, automatyczna korekcja luzu między klockami a tarczą hamulcową 15. Blokada mechanizmu różnicowego 16. Norma hałasu zewnętrznego 80 dB EC 17. Kabina dwuosobowa 18. Kolor kabiny pomarańczowy, malowanie fabryczne 19. Fotel kierowcy ergonomiczny na zawieszeniu pneumatycznym z regulowanym położeniem 20. Układ kierowniczy prawostronny wspomagany hydraulicznie, regulacja położenia koła kierownicy 21. Pojazd wyposażony w komputer z funkcja rozliczenia zużycia paliwa i diagnostyki głównej podzespołów 22. Dodatkowa szyba w dolnej części drzwi pasażera 23. Lusterko szerokokątne po stronie pasażera 24. Lusterko rampowe 25. Zbiornik paliwa min. 130 litrów 27. System antyblokujący ABS 27. Immobilizer 28. Tachograf cyfrowy 29. Klimatyzacja fabryczna 30. Elektrycznie sterowane szyby kierowcy/operatora i pasażera 31. Radio fabryczne 32. Spryskiwacze reflektorów przednich 33. Zewnętrzna osłona p/słoneczna 34. Belka oświetleniowa na kabinie kierowcy/operatora 35 Pojazd do ruchu prawostronnego 36 Rok produkcji 2010 37 Dokumenty niezbędne do rejestracji na terenie RP 3.2 ZABUDOWA 1 Zbiornik na zmiotki, w zakresie podłogi i ścian ze stali nierdzewnej chromowej (szlachetnej) klasy min. V2A (1.4301) do wysokości składowanych zmiotek w zbiorniku, z hydraulicznym podnoszeniem z niezależną od silnika spalinowego pompą do unoszenia zbiornika, przestrzeń wysypowa bez progów na jej obrębie (ściany, podłoga, dach) 2 Bezwzględnie wymagane, potwierdzenie SIWZ dokumentacją techniczną producenta 3 System ostrzegania podniesionego zbiornika w kabinie kierowcy 4 Pojemność całkowita zbiornika min. 6 m3 z drzwiczkami do wrzucania większych przedmiotów i króćcem do spuszczania nadmiaru zebranej wody i właściwym sitem ze stali nierdzewnej min.V2A 5 Pneumatyczne opuszczanie sita wewnątrz zbiornika w celu oczyszczenia 6 Regulacja siły ssania musi być niezależna od prędkości jazdy pojazdu, minimalna 120 m3/min przy obrotach silnika do 1800 obr/min mierzona przy wlocie ssawy podczas normalnej pracy. 7 Własny silnik napędowy o mocy min. 75KW Euromot II 8 Kąt podnoszenia zbiornika podczas opróżniania min 55 stopni 9 Agregat zamiatający z prawej strony posiadający odchylaną, pchaną szczotkę talerzową o średnicy min. 700 mm, wózek zasysający na kołach tocznych (pełne opony gumowe), posiadający dyszę ssącą z kątowym unoszeniem ssawy w celu zebrania większych zanieczyszczeń o szerokości min. 600 mm. 10 Bezstopniowa zmiana obrotów, układ regulacji kąta pochylenia, pozycji szczotki bocznej i docisku z kabiny kierowcy 11 Unoszenie wózka zasysającego przy pomocy cylindra pneumatycznego z kabiny kierowcy 12 Dysza ssąca pokryta wewnątrz materiałem elastycznym ze spryskiwaczami wody 13 Pneumatyczne zamykanie kanału ssącego 14 Automatyczne unoszeniem całego wózka po włączeniu biegu wstecznego. 15 Szczotka walcowa ciągniona o średnicy min. 350mm i długości min. 1400mm 16 Bezstopniowa zmiana siły docisku szczotki walcowej sterowana z kabiny 17 Licznik godzin pracy i przejechanych kilometrów agregatem zamiatającym 18 Reflektory, 2 szt. do agregatu oświetlające strefę roboczą 19 Wąż zasysający na tylnej klapie zbiornika o średnicy 200 mm długości min 4000 mm, z oświetleniem strefy roboczej. Sterowany pneumatycznie (podnieść, opuść) 20 Rura metalowa przedłużająca do węża zasysającego o długości 1000mm + dodatkowo przedłużka metalowa o długości 1000 mm, z uszczelnieniem złącza. montowane na pojeździe 21 Zasuwa rury ssawnej z pneumatyczną funkcją otwórz, zamknij 22 Wodny system oczyszczania turbiny 23 Zbiornik wody o poj. min. 1.500 l wykonany w całości ze stali nierdzewnej min.V2A(1.4301) 24 Instalacja do zraszania ulic, montowana pod zderzakiem min.12 dysz zraszających min.4 bary ciśnienia 25 Regulacja dopływu wody do spryskiwaczy poprzez zawory kulowe sterowane z kabiny kierowcy 26 Agregat myjący z lancą, wężem o długości min.15 m (min. ciśnienie 100 bar,15l/min.) z bębnem samo zwijającym wąż 27 Kamera czarno-biała zamontowana z tyłu zamiatarki z monitorem w kabinie kierowcy 28 Książka pojazdu, książka serwisowa podwozia i zabudowy, instrukcja obsługi i napraw oraz schematy połączeń elektrycznych i hydraulicznych w języku polskim 29 Gwarancja i serwis na zabudowę min. 36 miesiące. Wszelkie koszty po stronie dostawcy 30 Rok produkcji 2010 31 Lampy ostrzegawcze z przodu i z tyłu (kogut) 32 Trzy punktowe zamknięcie tylnej, uchylnej ściany zabudowy ( zbiornika) 33 Pulpit do obsługi zabudowy analogowy 34 Zabudowa gruntowana i lakierowana w kolorze pomarańczowym komunalnym RAL 2011 35 Hydraulicznie napędzana turbina dwustronnie łożyskowana
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 349211000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 6.1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art.22 ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo Zamówień Publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2007r. Nr 223, poz.1655 zmiany Dz. U. z 2008 r. Nr 171, poz.1058 ) oraz w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Za spełniających warunki uznaje się Wykonawców, którzy : a)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. b)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia /posiadają doświadczenie w wykonywaniu usługi i wykonali co najmniej 3 zlecenia każda odpowiadająca swoim rodzajem usługi stanowiącej przedmiot zamówienia. c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W przypadku wspólnego ubiegania się, Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Jeżeli oferta Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, zostanie wybrana, Zamawiający żąda przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych wykonawców.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 6.2. W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu Wykonawca jest zobowiązany dostarczyć następujące oświadczenia oraz dokumenty: Wykonawca jest zobowiązany złożyć formularz oferty wraz z następującymi oświadczeniami i dokumentami 6.2.1 Oświadczenie Wykonawcy zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych , że - posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. - posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, - znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, - nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 6.3. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności Wykonawca jest zobowiązany złożyć następujące dokumenty: a) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. b) aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. c) aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku wspólnego ubiegania się każdy konsorcjant składa oddzielnie. 6.4 W celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia wykonawca jest zobowiązany złożyć następujące dokumenty: a) Wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługi stanowiącej przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości przedmiotu, daty i miejsca wykonania / w tym co najmniej 3 zadania wykonane przez okres co najmniej 3 lat każda oraz z załączeniem dokumentów potwierdzających iż usługi te zostały wykonane należycie (referencje). 6.5. W celu potwierdzenia warunku znajdowania się przez wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, wykonawca jest zobowiązany złożyć następujące dokumenty: a) Polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności - na kwotę nie mniejszą niż 700.000,00 PLN. 6.6. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w punkcie 6.3 lit. a, c i d składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. b) nie zalega z uiszczeniem podatków , opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. c)nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; d) w zakresie pkt 6.3 lit. c i d - składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych. 6.7. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa wyżej zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 6.8. Dokumenty należy złożyć w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę, zgodnie z zasadą reprezentacji wykonawcy wskazaną w dokumencie rejestrowym Wykonawcy albo poprzez osobę umocowaną w sposób właściwy do dokonania czynności poświadczenia dokumentów za zgodność oryginałem. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski , poświadczonym przez wykonawcę. 6.9. Zamawiający wzywa Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli wymaganych przez zamawiającego oświadczeń oraz dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu, lub którzy nie złożyli stosownych pełnomocnictw, albo którzy złożyli wymagane przez zamawiającego oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu, zawierające błędy lub którzy złożyli wadliwe pełnomocnictwa, do ich złożenia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich złożenia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Złożone na wezwanie Zamawiającego oświadczenia i dokumenty powinny potwierdzać spełnienie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnienie przez oferowane usługi wymagań określonych przez zamawiającego, nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składania ofert. 6.10. Zamawiający wzywa także, w wyznaczonym, przez siebie terminie do złożenia wyjaśnień dotyczących oświadczeń i dokumentów niezbędnych do przeprowadzenia postępowania / spełnienie wymagań określonych przez Zamawiającego/. 6.11.Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana przez Zamawiającego na zasadzie spełnia/nie spełnia. W przypadku niespełnienia jakiegokolwiek warunku udziału w postępowaniu Wykonawca zostanie wykluczony z postępowania na podstawie art. 24 ustawy. Prawo zamówień publicznych 6.12.Ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mpoird.zagan.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach