Wójt Gminy Drużbice ogłasza przetarg
- Adres: 97-403 Drużbice, Drużbice 77A
- Województwo: łódzkie
- Telefon/fax: tel. 044 6311078 (79) , fax. 044 6311259
- Data zamieszczenia: 2011-03-14
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Wójt Gminy Drużbice
Drużbice 77A
97-403 Drużbice, woj. łódzkie
tel. 044 6311078 (79), fax. 044 6311259
REGON: 59064808900000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.druzbice.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Świadczenie usług z zakresu gospodarki odpadami na terenie Gminy Drużbice w 2011r - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług z zakresu gospodarki odpadami na terenie Gminy Drużbice w 2011r. Zakres czynności obejmuje: 1. zorganizowanie i obsługa systemu selektywnej zbiórki odpadów komunalnych gromadzonych w ogólnodostępnych punktach na terenie Gminy Drużbice (symbol CPV 90511300-5 - usługi zbierania śmieci). Szczegółowy opis zamówienia zawiera załącznik nr 1. 2. obsługa systemu obwoźnej zbiórki odpadów wielkogabarytowych na terenie Gminy Drużbice (symbol CPV 90511000-2 - usługi wywozu odpadów). Szczegółowy opis zamówienia zawiera załącznik nr 2. 3. usuwanie odpadów zawierających azbest (symbol CPV 90523000-9 - usługi usuwania odpadów toksycznych, z wyjątkiem odpadów radioaktywnych i zanieczyszczonej gleby). Szczegółowy opis zamówienia zawiera załącznik nr 3. Załącznik nr 1 Zorganizowanie i obsługa systemu selektywnej zbiórki odpadów. 1. Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i obsługa systemu selektywnej zbiórki odpadów komunalnych gromadzonych w ogólnodostępnych punktach na terenie Gminy Drużbice (symbol CPV 90511300-5 usługi zbierania śmieci) w skład którego wchodzić będzie: 1.1. sieć punktów wyposażonych w pojemniki do selektywnej zbiórki odpadów z opakowań szklanych w ilości wymienionej w załączniku nr 11 do Specyfikacji; 1.2. sieć punktów wyposażonych w pojemniki do selektywnej zbiórki odpadów z opakowań typu PET w ilości wymienionej w załączniku nr 11 do Specyfikacji. 2. Zakres czynności obejmuje: 2.1. Zadanie l - selektywna zbiórka odpadów z opakowań szklanych: a) zabezpieczenie pojemników i rozmieszczenie ich w punktach zbiórki odpadów w nieprzekraczalnym terminie 3 dni od daty zawarcia umowy. Wykaz punktów zbiórki odpadów zawiera załącznik nr 11 do Specyfikacji; b) odbiór odpadów z punktów ich zbiórki (czynność ta obejmuje również załadunek na środki transportu). Wykaz, punktów zbiórki odpadów zawiera załącznik nr 11 do Specyfikacji; c) przewóz odpadów na trasie punkt zbiórki - wyspecjalizowany odbiorca (w tym rozładunek u odbiorcy); d) dostarczenie pojemników do miejsc, z których zostały zabrane (jeżeli transport odpadów odbywał się w pojemnikach stanowiących wyposażenie punktów zbiórki); e) sprzątanie terenu z wszelkich odpadów, które znajdują się w pobliżu pojemnika; f) mycie pojemników przynajmniej w okresie, który obejmuje zamówienie; g) naprawę szkód powstałych w trakcie wykonywania czynności wymienionych w punktach a, b, c, d, e oraz f; 2.2. Zadanie 2 - selektywna zbiórka odpadów z opakowań typu PET: a) zabezpieczenie pojemników i rozmieszczenie ich w punktach zbiórki odpadów w nieprzekraczalnym terminie 3 dni od daty zawarcia umowy. Wykaz punktów zbiórki odpadów zawiera załącznik nr 11 do Specyfikacji; b) odbiór odpadów z punktów ich zbiórki (czynność ta obejmuje również załadunek na środki transportu). Wykaz punktów zbiórki odpadów zawiera załącznik nr 11 do Specyfikacji; c) przewóz odpadów na trasie punkt zbiórki - wyspecjalizowany odbiorca (w tym rozładunek u odbiorcy); d) dostarczenie pojemników do miejsc, z których zostały zabrane (jeżeli transport odpadów odbywał się w pojemnikach stanowiących wyposażenie punktów zbiórki); e) sprzątanie terenu z wszelkich odpadów, które znajdują się w pobliżu pojemnika; f) naprawę szkód powstałych w trakcie wykonywania czynności wymienionych w punktach a, b, c, d oraz e. 3. Czynności wymienione w punktach: 2.1 litera b, c, e; winny być wykonywane z częstotliwością jeden raz w kwartale przez cały okres obowiązywania umowy. 2.2 litera b, c, e; winny być wykonywane z częstotliwością w miesiącach od października do kwietnia jeden raz w miesiącu, natomiast w miesiącach od maja do września dwa razy w miesiącu. Czynności opisane w punkcie 2.1 litera f i punkcie z częstotliwością wskazaną przez oferenta lecz nie rzadziej niż raz w roku w okresie wiosennym kwiecień - maj, a czynności opisane w punkcie 2.1 litera g, punkcie 2.2 litera f i punkcie według potrzeb, lecz nie później niż 7 dni od daty powstania szkody. 4. Składanie comiesięcznych sprawozdań zawierających ilość zebranych odpadów z rozbiciem na poszczególne grupy odpadów. Sprawozdania należy składać na druku stanowiącym załącznik nr 12 do Specyfikacji. Sprawozdanie stanowi podstawę wystawienia faktury. Zamawiający wymaga również złożenia sprawozdania rocznego. 5. Przekazanie Zamawiającemu w ciągu siedmiu dni po zakończeniu realizacji zamówienia sprawozdania zawierającego informacje dotyczące: 5.1. rodzaju i ilości odpadów opakowaniowych zebranych w punktach zbiórki; 5.2. rodzaju i ilości odpadów opakowaniowych przekazanych do odzysku i recyklingu; 5.3. odbiorcy odpadów podlegających przetworzeniu. 6. Przekazywanie Zamawiającemu kopii dokumentów potwierdzających przekazanie odpadów do zakładów wskazanych w ofercie prowadzących ich utylizacje lub odzysk. 7. Zamówienie obejmuje okres od dnia zawarcia umowy do dnia 31 grudnia 2011r. 8. Zamawiający zastrzega możliwość zwiększenia ilości punktów wyposażonych w pojemniki do selektywnej zbiórki odpadów w przypadku zwiększenia się potrzeb gminy w tym zakresie. Załącznik nr 2 Obsługa systemu obwoźnej zbiórki odpadów wielkogabarytowych. 1. Przedmiotem zamówienia jest obsługa systemu obwoźnej zbiórki odpadów wielkogabarytowych na terenie Gminy Drużbice w okresie od dnia zawarcia umowy do dnia 31 grudnia 2011r. (symbol CPV 90511000-2 - Usługi wywozu odpadów). 2. Do obowiązków wykonawcy usługi należeć będzie: 2.1. wykonanie trzech zbiórek odpadów wielkogabarytowych w trakcie przejazdu przez wszystkie miejscowości wchodzące w skład Gminy Drużbice według następującego harmonogramu: 18 kwietnia 2011r. - poniedziałek, 08 sierpnia 2011r. - poniedziałek, 19 kwietnia 2011r. - wtorek; 09 sierpnia 2011r. - wtorek; 07 listopada 2011r. - poniedziałek, 08 listopada 2011r. - wtorek; 2.2. opracowanie szczegółowego harmonogramu wykonania usługi w danym terenie; 2.3. uzyskanie akceptacji harmonogramu przez przedstawiciela administracji samorządowej właściwej dla danej jednostki; 2.4. złożenie zaakceptowanego harmonogramu w Urzędzie Gminy Drużbice najpóźniej na 14 dni przed wyznaczonym terminem wykonania usługi; 2.5. zebranie (w tym załadunek na środek transportu) zgromadzonych odpadów; 2.6. sprzątanie miejsca, z którego odbierane były odpady; 2.7. usuwanie szkód powstałych w trakcie załadunku, transportu i wyładunku odpadów; 2.8. uzyskanie potwierdzenia wykonania prac u przedstawiciela jednostki administracji samorządowej; 2.9. złożenie w Urzędzie Gminy Drużbice sprawozdania z wykonanych prac nie później niż 7 dni po wykonaniu prac. W sprawozdaniu należy podać ilości zebranych odpadów w rozbiciu na poszczególne grupy; 2.10. sprawozdania należy składać na druku stanowiącym załącznik nr 12 do Specyfikacji. 3. W trakcie prac zbierane będą następujące odpady: Rodzaje odpadów Kod: Tekstylia (dywany, tapicerka samochodowa)-20 01 11, Zużyty sprzęt AGD i RTV-20 01 23, 20 01 36, Zużyte opony-20 03 99, Baterie i akumulatory-20 01 33, 20 01 34, Złom metalowy-20 01 40, Przeterminowane lekarstwa-20 01 32, Elementy z tworzyw sztucznych nie mieszczące się w pojemnikach do segregacji w tym wykładziny podłogowe-20 01 39, Zużyte meble i elementy stolarki-20 03 07. Nie będą zbierane: gruz, kamienie i odpady pochodzące z warsztatów rzemieślniczych Załącznik nr 3 Usuwanie odpadów zawierających azbest. 1. Przedmiotem zamówienia jest usuwanie w 2011 roku z terenu Gminy Drużbice odpadów zawierających azbest (symbol CPV - 90523000-9). 2. Do obowiązków Wykonawcy usługi należeć będzie: 2.1. odbiór z miejsc wskazanych przez Zamawiającego odpadów zawierających azbest, w ciągu 14 dni od daty otrzymania pisemnego zawiadomienia, 2.2. transport oraz przekazanie odpadów zgodnie z obowiązującymi przepisami do zakładu utylizacji, 2.3. powiadomienie mieszkańców o terminie odbioru odpadów zawierających azbest, 2.4. zapewnienie załadunku na ofoliowanych i złożonych na paletach odpadów, przy użyciu własnych maszyn i urządzeń, 2.5. przekazanie odpadów zawierających azbest do unieszkodliwienia zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami, 2.6. Wykonawca przekazuje Zamawiającemu zestawienie odebranych odpadów, zawierających azbest, które zawiera dane: imię i nazwisko osoby, od której odbierane są odpady, wskazanie miejsca odbioru odpadów, datę odbioru, masę odebranych odpadów, 2.7. przedłożenie Zamawiającemu do każdej faktury sprawozdania z wykonania usług (w sprawozdaniu należy podać miejsca i ilości zebranych odpadów oraz dołączyć dokumenty potwierdzające odbiór odpadów przez zakład utylizacji), 2.8. Wykonawca ponosi koszty naprawy ewentualnych zniszczeń spowodowanych na szkodę Zamawiającego i osób trzecich, których się dopuścił podczas wykonywania usługi. 3. Wykonawca nie może powierzyć wykonania tej części przedmiotu zamówienia podwykonawcom. 4. Zamówienie należy wykonać w okresie od dnia zawarcia umowy do dnia 31 grudnia 2011r. 5. Przewidywana do zebrania w roku 2011 ilość odpadów zawierających azbest wynosi 50 000 kilogramów - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 905000002
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.druzbice.pl, www.e-bip.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Odbieranie i zagospodarowanie odzysk lub unieszkodliwianie odpadów komunalnych z nieruchomości, na których zamieszkują mieszkańcy, położonych na terenie Gminy Brójce.
Dodano: 2016-06-15 - odbiór i zagospodarowanie odpadów 17 01 07/2016
Dodano: 2016-06-14 - Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych wytwarzanych przez właścicieli nieruchomości zamieszkałych i działek letniskowych z terenu Gminy Poświętne
Dodano: 2016-06-02 - Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu Gminy Kleszczów
Dodano: 2016-05-25 - Transport odpadów o kodzie 19 12 12, 19 05 03, 20 03 01 i 20 02 01 pomiędzy zakładami Zamawiającego/2016
Dodano: 2016-05-13 - Kompleksowy odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych pochodzących z zamieszkałych nieruchomości na terenie Gminy Ładzice
Dodano: 2016-05-12 - Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych pochodzących od właścicieli nieruchomości zamieszkałych na terenie gminy Lubochnia
Dodano: 2016-05-11 - Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu Gminy Biała.
Dodano: 2016-05-05 - Odbieranie i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości na których zamieszkują mieszkańcy oraz od właścicieli nieruchomości, na których nie zamieszkują mieszkańcy, a powstają odpady komunalne z terenu Gminy Skierniewice
Dodano: 2016-05-05 - Odbiór i zagospodarowanie stałych odpadów komunalnych z terenu gminy Mokrsko
Dodano: 2016-04-18