Gmina Bełchatów ogłasza przetarg
- Adres: 97-400 Bełchatów, ul. Kościuszki 13
- Województwo: łódzkie
- Telefon/fax: tel. 44 6325211 w. 34 , fax. 44 6326854
- Data zamieszczenia: 2012-01-09
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Bełchatów
ul. Kościuszki 13 13
97-400 Bełchatów, woj. łódzkie
tel. 44 6325211 w. 34, fax. 44 6326854
REGON: 59064821500000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.ugbelchatow.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Świadczenie usług z zakresu gospodarki odpadami na terenie gminy Bełchatów w roku 2012 - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia publicznego jest świadczenie usług z zakresu gospodarki odpadami na terenie gminy Bełchatów w roku 2012: 1)Zadanie nr 1: Utrzymanie i obsługa gminnego punktu zbiórki odpadów segregowanych i wielkogabarytowych. 2)Zadanie nr 2: Zorganizowanie i obsługa systemu selektywnej zbiórki odpadów komunalnych gromadzonych w ogólnodostępnych punktach. 3)Zadanie nr 3: Obsługa systemu obwoźnej zbiórki odpadów wielkogabarytowych. 4)Zadanie nr 4: Odbiór wraz z załadunkiem odpadów zawierających azbest (płyt azbestowo - cementowych falistych i płaskich). Ad. Zadanie nr 1: Utrzymanie i obsługa gminnego punktu zbiórki odpadów segregowanych i wielkogabarytowych w okresie od dnia zawarcia umowy do 31 grudnia 2012 roku. Zakres zadania obejmuje: 1)Zapewnienie pracy punktu w wymiarze minimum 40 godzin tygodniowo, w tym w soboty nie mniej niż 4 godziny. Rozkład czasu pracy powinien zaspokajać potrzeby mieszkańców gminy i być uzgodniony z Zamawiającym. 2)Nieodpłatny odbiór odpadów segregowanych pochodzących z gospodarstw indywidualnych z terenu gminy w celu przekazania ich do odzysku lub unieszkodliwiania. 3)Pokrywanie kosztów związanych z działalnością punktu. 4)Wyposażenie punktu na czas obowiązywania umowy w dodatkowe narzędzia lub pojemniki w sytuacji, gdy wymagać będzie tego asortyment odpadów odbieranych przez wykonawcę, a wyposażenie punktu nie będzie wystarczające. 5)Prowadzenie rejestru przyjmowanych w punkcie odpadów, zawierającego miedzy innymi informacje o rodzaju, kodzie, masie lub ilości odebranych odpadów, dacie ich dostarczenia do punktów oraz sposobie ich dalszego wykorzystania. 6)Składanie Zamawiającemu miesięcznego oraz rocznego sprawozdania zawierającego: a) informacje o rodzaju, kodzie, masie lub ilości odebranych odpadów, b) informacje o dacie ich dostarczenia do punktu oraz sposobie ich dalszego wykorzystania. Sprawozdanie stanowi podstawę wystawienia faktury. Sprawozdania należy składać w terminie siedmiu dni po zakończeniu okresu, za który są sporządzane. 7)Prowadzenie działalności propagującej funkcjonowanie punktu. 8)Wykonawca, z którym zostanie podpisana umowa, zobowiązany będzie do przejęcia gminnego punktu od właściciela w terminie 3 dni od dnia zawarcia umowy oraz zdania go właścicielowi w dniu 31 grudnia 2012 r. Przejęcie i zdanie gminnego punktu odbywać się będzie w oparciu o protokół zdawczo-odbiorczy. Przekazanie protokołu do dnia 31 grudnia 2012 roku jest warunkiem ostatecznego rozliczenia się z realizującym zadanie. UWAGA: Minimalny asortyment zbieranych odpadów jest następujący: 20 01 01 (papier i tektura) 20 01 02 (szkło) 20 01 10 (odzież) 20 01 11 (tekstylia) 20 01 39 (tworzywa sztuczne) 20 03 07 (wielkogabarytowe) 17 06 05 (materiały konstrukcyjne zawierające azbest) Ad. Zadanie nr 2: Selektywna zbiórka odpadów z opakowań szklanych, z opakowań typu PET, z papieru i tektury w okresie od dnia zawarcia umowy do 31 grudnia 2012 roku. Zakres zadania obejmuje: 1)Zabezpieczenie pojemników i rozmieszczenie ich w punktach zbiórki odpadów w nieprzekraczalnym terminie 3 dni od daty zawarcia umowy. Wykaz punktów zbiórki odpadów oraz ilość pojemników zawiera - załącznik nr 1 do SIWZ. 2)Odbiór odpadów z punktów ich zbiórki (czynność ta obejmuje również załadunek na środki transportu). 3)Częstotliwość zbiórki: -1 raz w miesiącu (dotyczy szkła, papieru, opakowań typu PET), w okresie trwania niniejszego zamówienia, -opakowania typu PET dodatkowo drugi raz w miesiącu w okresie od dnia 01.05.2012 do dnia 30.09.2012 r. -możliwość dodatkowego odbioru na zgłoszenie przez zamawiającego. 4)Przewóz odpadów na trasie punkt zbiórki - wyspecjalizowany odbiorca (w tym rozładunek u odbiorcy). 5)Dostarczenie pojemników do miejsc, z których zostały zabrane (jeżeli transport odpadów odbywał się w pojemnikach stanowiących wyposażenie punktów zbiórki). 6)Prowadzenie rejestru odbieranych odpadów, zawierającego miedzy innymi informacje o rodzaju, kodzie, masie lub ilości odebranych odpadów, dacie ich odebrania oraz sposobie ich dalszego wykorzystania. 7)Składanie Zamawiającemu miesięcznego oraz rocznego sprawozdania zawierającego: a) informacje o rodzaju. kodzie, masie lub ilości odebranych odpadów, b) informacje o dacie ich dostarczenia do punktów oraz sposobie ich dalszego wykorzystania. Sprawozdanie stanowi podstawę wystawienia faktury. Sprawozdania należy składać w terminie siedmiu dni po zakończeniu okresu, za który są sporządzane. 8)Sprzątanie terenu z wszelkich odpadów, które znajdują się w pobliżu pojemnika. 9)Mycie pojemników typu igloo raz w roku w okresie wiosennym. 10)Naprawę szkód powstałych w trakcie wykonywania czynności nie później niż 7 dni od daty powstania szkody. 11)Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany ilości punktów wyposażonych w pojemniki do selektywnej zbiórki odpadów w przypadku zwiększenia lub zmniejszenia się potrzeb gminy w tym zakresie. 12)Zamawiający zastrzega sobie możliwość zwiększenia częstotliwości mycia pojemników, w razie takiej konieczności. Ad. Zadanie nr 3: Obsługa systemu obwoźnej zbiórki odpadów wielkogabarytowych na terenie gminy Bełchatów w okresie od dnia zawarcia umowy do 31 grudnia 2012 roku. Zakres czynności obejmuje: 1)Odbiór odpadów wielkogabarytowych z terenu gminy Bełchatów winien być wykonywany z częstotliwością minimum 2 razy w okresie objętym niniejszym zamówieniem. 2)Odbiór odpadów następuje z terenu przy poszczególnych posesjach w trakcie przejazdu przez wszystkie miejscowości wchodzące w skład gminy Bełchatów (czynność ta obejmuje również załadunek na środki transportu i transport) wg następującego harmonogramu: 28.03.2012 r., 29.03.2012 r., 30.03.2012 r. oraz 08.10.2012 r., 09.10.2012 r., 10.10.2012 r. Zamawiający zastrzega możliwość wprowadzania zmian do w/w harmonogramu z 30 dniowym uprzedzeniem. 3)Opracowanie szczegółowego harmonogramu wykonania usługi na danym terenie. 4)Uzyskanie akceptacji harmonogramu przez Zamawiającego najpóźniej na 30 dni przed wyznaczonym terminem wykonania usługi. 5)Przewóz odpadów na trasie punkt zbiórki - wyspecjalizowany odbiorca (w tym rozładunek u odbiorcy). 6)Prowadzenie rejestru odbieranych odpadów, zawierającego miedzy innymi informacje o rodzaju, kodzie, masie lub ilości odebranych odpadów, dacie ich odebrania oraz sposobie ich dalszego wykorzystania. 7)Składanie Zamawiającemu po każdorazowym wykonaniu usługi w terminie nie później niż 7 dni po wykonaniu prac sprawozdania zawierającego: a) informacje o rodzaju, kodzie, masie lub ilości odebranych odpadów, b) informacje o dacie ich dostarczenia do punktów oraz sposobie ich dalszego wykorzystania. 8)Składanie Zamawiającemu rocznego sprawozdania z danymi jak w pkt. 7). 9)Sprzątanie terenu z wszelkich odpadów, które znajdują się w pobliżu miejsca zbiórki. 10)Naprawę szkód powstałych w trakcie wykonywania czynności. 11)Miejscem rozładunku odpadów będzie gminny punkt zbiórki odpadów segregowanych i wielkogabarytowych znajdujący się w miejscowości Zawady. UWAGA: w trakcie prac zbierane będą następujące odpady: Tekstylia (dywany, tapicerka samochodowa) - 20 01 11 Zużyty sprzęt AGD i RTV - 20 01 23, 20 01 36 Zużyte opony ( w tym pochodzące z maszyn rolniczych) - 20 03 99 Baterie i akumulatory - 20 01 33, 20 01 34 Złom metalowy 20 01 40 Przeterminowane lekarstwa 20 01 32 Elementy z tworzyw sztucznych nie mieszczące się w pojemnikach do segregacji w tym wykładziny podłogowe 20 01 39 Zużyte meble i elementy stolarki 20 03 07 Nie będą zbierane gruz, kamienie i odpady pochodzące z zakładów rzemieślniczych. Ad. Zadanie nr 4: Odbiór wraz z załadunkiem odpadów zawierających azbest (płyt azbestowo - cementowych falistych i płaskich) okresie od dnia podpisania umowy do 31 grudnia 2012 roku. Przedmiotem zamówienia jest odbiór z miejsc wskazanych przez zamawiającego wraz z załadunkiem odpadów zawierających azbest (płyt azbestowo - cementowych falistych i płaskich) - o kodach 17 06 01 i 17 06 05 wg Rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 27 września 2001 r, w sprawie katalogu odpadów (Dz. U. z 2001r Nr 112 poz. 1206)., pochodzących z rozbiórki dachów i elewacji budynków z terenu Gminy Bełchatów, a następnie transport oraz unieszkodliwienie ww. odpadów zgodnie z art. 9 ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. o odpadach (t.j.: Dz. U. z 2010 nr 185 poz. 1243 z późn. zm.). Zakres czynności obejmuje: 1)Odbiór płyt azbestowo - cementowych z miejsc ich tymczasowego złożenia, według sukcesywnie przekazywanego pisemnego wykazu posesji, zgodnie z zawartą w wykazie ilością. 2)Poinformowanie mieszkańców o dokładnym terminie odbioru odpadów zawierających azbest. 3)Zapewnienie załadunku ofoliowanych i złożonych na paletach odpadów, przy użyciu własnych maszyn i urządzeń. 4)Wywóz odpadów własnym specjalistycznym pojazdem z zachowaniem obowiązujących przepisów. 5)Przekazanie odpadów zawierających azbest do unieszkodliwienia zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami. 6)Wykonawca spisuje i przekazuje Zamawiającemu zestawienie odebranych odpadów zawierających azbest, które ma zawierać co najmniej następujące informacje: imię i nazwisko osoby, od której odbierane są odpady, wskazanie miejsca odbioru odpadów, datę odbioru, rodzaj. 7)Dostarczenie Zamawiającemu dowodu unieszkodliwienia odpadów, tj.: karty przekazania odpadów oraz kwitu wagowego, potwierdzającego wagę odebranych wyrobów zawierających azbest od osób uprawnionych. 8)Wszystkie prace muszą być wykonane zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 2 kwietnia 2004 r. w sprawie sposobów i warunków bezpiecznego użytkowania i usuwania wyrobów zawierających azbest (Dz. U. z 2004 r. Nr 71, poz. 649). 9)Wykonawca poniesie koszty naprawy ewentualnych zniszczeń, spowodowanych na szkodę Zamawiającego i osób trzecich, których się dopuścił podczas wykonywania usługi. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 905000002
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesieniu wadium.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ugbelchatow.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Odbieranie i zagospodarowanie odzysk lub unieszkodliwianie odpadów komunalnych z nieruchomości, na których zamieszkują mieszkańcy, położonych na terenie Gminy Brójce.
Dodano: 2016-06-15 - odbiór i zagospodarowanie odpadów 17 01 07/2016
Dodano: 2016-06-14 - Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych wytwarzanych przez właścicieli nieruchomości zamieszkałych i działek letniskowych z terenu Gminy Poświętne
Dodano: 2016-06-02 - Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu Gminy Kleszczów
Dodano: 2016-05-25 - Transport odpadów o kodzie 19 12 12, 19 05 03, 20 03 01 i 20 02 01 pomiędzy zakładami Zamawiającego/2016
Dodano: 2016-05-13 - Kompleksowy odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych pochodzących z zamieszkałych nieruchomości na terenie Gminy Ładzice
Dodano: 2016-05-12 - Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych pochodzących od właścicieli nieruchomości zamieszkałych na terenie gminy Lubochnia
Dodano: 2016-05-11 - Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu Gminy Biała.
Dodano: 2016-05-05 - Odbieranie i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości na których zamieszkują mieszkańcy oraz od właścicieli nieruchomości, na których nie zamieszkują mieszkańcy, a powstają odpady komunalne z terenu Gminy Skierniewice
Dodano: 2016-05-05 - Odbiór i zagospodarowanie stałych odpadów komunalnych z terenu gminy Mokrsko
Dodano: 2016-04-18