Przetargi.pl
Świadczenie usług z zakresu gospodarki odpadami komunalnymi na terenie Gminy Bełchatów w okresie od 01.01.2013 r. do 30.06.2013 r.

Gmina Bełchatów ogłasza przetarg

  • Adres: 97-400 Bełchatów, ul. Kościuszki 13
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 44 6325211 w. 34 , fax. 44 6326854
  • Data zamieszczenia: 2012-12-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Bełchatów
    ul. Kościuszki 13 13
    97-400 Bełchatów, woj. łódzkie
    tel. 44 6325211 w. 34, fax. 44 6326854
    REGON: 59064821500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ugbelchatow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usług z zakresu gospodarki odpadami komunalnymi na terenie Gminy Bełchatów w okresie od 01.01.2013 r. do 30.06.2013 r.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia publicznego jest świadczenie usług z zakresu gospodarki odpadami komunalnymi na terenie Gminy Bełchatów w okresie od 01.01.2013 r. do 30.06.2013 r.: Zadanie I: zorganizowanie i obsługa systemu selektywnej zbiórki odpadów komunalnych gromadzonych w ogólnodostępnych punktach na terenie Gminy Bełchatów. Zadanie II: utrzymanie i obsługa Gminnego Punktu Zbiórki Odpadów Segregowanych i Wielkogabarytowych. Zadanie III: obwoźna zbiórka odpadów wielkogabarytowych z terenu Gminy Bełchatów. Zadanie IV: odbiór wraz z załadunkiem odpadów zawierających azbest (płyt azbestowo- cementowych falistych i płaskich) z terenu Gminy Bełchatów. I. Opis przedmiotu zamówienia dla Zadania I: zorganizowanie i obsługa systemu selektywnej zbiórki odpadów komunalnych gromadzonych w ogólnodostępnych punktach na terenie Gminy Bełchatów. Selektywna zbiórka odpadów z opakowań szklanych, z opakowań typu PET, z papieru i tektury w okresie: od 01 stycznia do 30 czerwca 2013 roku. 1.Zakres rzeczowy obejmuje zorganizowanie i obsługa systemu selektywnej zbiórki odpadów komunalnych gromadzonych w ogólnodostępnych punktach na terenie Gminy Bełchatów, w skład którego wchodzić będzie: sieć punktów wyposażonych w pojemniki do selektywnej zbiórki odpadów z opakowań szklanych - kod: 20 01 02; sieć punktów wyposażonych w pojemniki do selektywnej zbiórki odpadów z opakowań tworzyw sztucznych - kod: 20 01 39; sieć punktów wyposażonych w pojemniki do selektywnej zbiórki odpadów z papieru i tektury - kod: 20 01 01. 2. Zakres czynności obejmuje: 1)Dostarczenie pojemników i rozmieszczenie ich w punktach zbiórki odpadów w terminie nie przekraczającym 03 stycznia 2013 r. Wykaz punktów zbiórki odpadów oraz ilości pojemników zawiera - załącznik Nr 1 do SIWZ. 2)Dostarczenie pojemników do miejsc, z których zostały zabrane (jeżeli transport odpadów odbywał się w pojemnikach stanowiących wyposażenie punktów zbiórki). 3)Odbiór odpadów z punktów ich zbiórki (czynność ta obejmuje również załadunek na środki transportu). 4)Przewóz odpadów na trasie punkt zbiórki - wyspecjalizowany odbiorca (w tym rozładunek u odbiorcy). 5)Sprzątanie terenu z wszelkich odpadów, które znajdują się w pobliżu pojemnika w terminie 3 dni od daty zgłoszenia. 6)Mycie pojemników 1 raz w roku w okresie wiosennym (w przypadku pojemników przeznaczonych do selektywnej zbiórki odpadów opakowaniowych ze szkła i odpadów opakowaniowych z papieru). 7)Naprawę szkód powstałych w trakcie wykonywania w/w czynności w terminie nie później niż 7 dni od daty powstania szkody. 8)Prowadzenie rejestru odbieranych odpadów, zawierających między innymi informacje o rodzaju, kodzie, masie lub ilości odebranych odpadów, dacie ich odebrania oraz sposobie ich dalszego wykorzystania. 9)Czynności związane z odbiorem i transportem odpadów oraz sprzątaniem, winny być wykonywane w okresie trwania niniejszego zamówienia z częstotliwością: a) makulatura i szkło - jeden raz w miesiącu b) opakowania z tworzyw sztucznych: - w miesiącach styczeń - kwiecień, jeden raz w miesiącu, - w miesiącach maj - czerwiec, dwa razy w miesiącu. 10)W przypadku zwiększonych ilości odpadów w pojemnikach, Wykonawca zobowiązany jest do wykonania czynności określonych w pkt. 1,2,3,4 na każde żądanie Zamawiającego przed upływem 24 godzin od chwili zgłoszenia. Zgłoszenie może być dokonane telefonicznie lub za pomocą faksu. 11)Składanie Zamawiającemu sprawozdań zgodnie z przepisami ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. z 2012 r., poz. 391). 12)Składanie Zamawiającemu miesięcznych raportów zawierających informacji o rodzaju, kodzie, masie, lub ilości odebranych odpadów, informacje o dacie ich dostarczenia do punktu oraz sposobie dalszego ich wykorzystania. Raport stanowi podstawę wystawienia faktury. Raporty należy składać w terminie 7 dni po zakończeniu okresu za który są sporządzane. 13)Zamawiający zastrzega sobie możliwość zwiększenia ilości punktów wyposażonych w pojemniki do selektywnej zbiórki odpadów w przypadku zwiększenia się potrzeb gminy w tym zakresie. 14)Zamawiający zastrzega sobie możliwość zwiększenia częstotliwości mycia pojemników, w razie takiej konieczności. II. Opis przedmiotu zamówienia dla Zadania II: utrzymanie i obsługa Gminnego Punktu Zbiórki Odpadów Segregowanych i Wielkogabarytowych w okresie: od 01 stycznia 2013 roku do 30 czerwca 2013 roku. 1. Zakres rzeczowy obejmuje utrzymanie i obsługa Gminnego Punktu Zbiórki Odpadów Segregowanych i Wielkogabarytowych położonego na terenie Gminy Bełchatów. Punkt zlokalizowany jest w miejscowości Zawady, 97-400 Bełchatów, właścicielem jest Gmina Bełchatów. 2. Zakres czynności obejmuje: 1)Zapewnienie pracy punktu w wymiarze minimum 40 godzin tygodniowo, w tym w soboty nie mniej niż 4 godziny. Rozkład czasu pracy powinien zaspokajać potrzeby mieszkańców gminy i być uzgodniony z Zamawiającym. 2)W przypadku nieobecności pracownika obsługującego punkt Wykonawca zobowiązany jest zapewnić zastępstwo pracownika i umożliwić normalne funkcjonowanie punktu. 3)Nieodpłatny odbiór odpadów segregowanych i wielkogabarytowych pochodzących z indywidualnych gospodarstw domowych z terenu Gminy Bełchatów, w celu przekazania ich do odzysku lub unieszkodliwiania. 4)Pokrywanie kosztów związanych z działalnością punktu. 5)Wyposażenie punktu na czas obowiązywania umowy w dodatkowe narzędzia lub pojemniki w sytuacji, gdy wymagać będzie tego asortyment odpadów odbieranych przez wykonawcę, a dotychczasowe wyposażenie punktu nie będzie wystarczające. 6)Prowadzenie rejestru odbieranych odpadów, zawierającego między innymi informacje o rodzaju, kodzie, masie lub ilości odebranych odpadów, dacie ich odebrania oraz sposobie ich dalszego wykorzystania. 7)Prowadzenie działalności propagującej funkcjonowanie punktu. 8)Składanie Zamawiającemu sprawozdań zgodnie z przepisami ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. z 2012 r., poz. 391). 9)Składanie Zamawiającemu miesięcznych raportów zawierających informacje o rodzaju, kodzie, masie, lub ilości odebranych odpadów, informacje o dacie ich dostarczenia do punktu oraz sposobie dalszego ich wykorzystania. Raport stanowi podstawę wystawienia faktury. Raporty należy składać w terminie 7 dni po zakończeniu okresu za który są sporządzane. 10)Prowadzenie działalności propagującej funkcjonowanie punktu. 11)Wykonawca, z którym zostanie podpisana umowa, zobowiązany będzie do przejęcia gminnego punktu od właściciela w terminie 3 dni od dnia zawarcia umowy oraz zdania go Zamawiającemu w dniu 01 lipca 2013 r. Przejęcie i zdanie gminnego punktu odbywać się będzie w oparciu o protokół zdawczo-odbiorczy, którego kopie realizujący zamówienie przekaże Zamawiającemu. Przekazanie protokołu do dnia 01 lipca 2013 r. jest warunkiem ostatecznego rozliczenia się z Wykonawcą. 12)Minimalny asortyment zbieranych odpadów: 20 01 01 (papier i tektura); 20 01 02 (szkło); 20 01 10 (odzież); 20 01 11 (tekstylia); 20 01 39 (tworzywa sztuczne); 20 03 07 (wielkogabarytowe); 17 06 05 (materiały konstrukcyjne zawierające azbest); 20 02 01 (odpady ulegające biodegradacji). III. Opis przedmiotu zamówienia dla Zadania III: obwoźna zbiórka odpadów wielkogabarytowych z terenu Gminy Bełchatów. Obsługa systemu obwoźnej zbiórki odpadów wielkogabarytowych na terenie gminy Bełchatów w okresie: od 01 stycznia 2013 roku do 30 czerwca 2013 roku. 1.Zakres rzeczowy obejmuje zbiórkę odpadów wielkogabarytowych na terenie Gminy Bełchatów, obejmującą następujące rodzaje odpadów podane w Tabeli: Tekstylia (dywany, tapicerka samochodowa) - 20 01 11, Urządzenia zawierające freony (zużyty sprzęt AGD i RTV) - 20 01 23, Zużyte urządzenia elektryczne i elektroniczne - 20 01 36, Zużyte opony ( w tym pochodzące z maszyn rolniczych) - 20 03 99, Baterie i akumulatory - 20 01 33, 20 01 34, Metale - 20 01 40, Przeterminowane lekarstwa - 20 01 32, Tworzywa sztuczne (w tym wykładziny podłogowe) - 20 01 39, Odpady wielkogabarytowe (zużyte meble i elementy stolarki) - 20 03 07. 2. Zakres czynności obejmuje: 1)Zorganizowanie w miesiącu marcu 2013 r. obwoźnej zbiórki odpadów wielkogabarytowych, z terenu przy poszczególnych posesjach w trakcie przejazdu przez wszystkie miejscowości wchodzące w skład gminy Bełchatów (czynność ta obejmuje również załadunek na środki transportu i transport) wg ustalonego harmonogramu. Zamawiający zastrzega możliwość wprowadzania zmian do ww. harmonogramu z 30 dniowym uprzedzeniem. 2)Opracowanie szczegółowego harmonogramu wykonania usługi na danym terenie. 3)Uzyskanie akceptacji harmonogramu przez Urząd Gminy Bełchatów najpóźniej na 30 dni przed wyznaczonym terminem wykonania usługi. 4)Przewóz odpadów na trasie punkt zbiórki - wyspecjalizowany odbiorca (w tym rozładunek u odbiorcy). 5)Sprzątanie terenu z wszelkich odpadów, które znajdują się w pobliżu miejsca zbiórki. 6) Naprawę szkód powstałych w trakcie wykonywania czynności. 7)Składanie Zamawiającemu sprawozdań zgodnie z przepisami ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. z 2012 r., poz. 391). 8)Przekazanie Zamawiającemu po wykonaniu usługi raportu w terminie nie później niż 7 dni po wykonaniu prac. Raport powinien zawierać informacje o rodzaju, kodzie, masie lub ilości odebranych odpadów, a także informacje o dacie ich dostarczenia do punktów oraz sposobie ich dalszego wykorzystania. Sprawozdanie stanowi podstawę wystawienia faktury. Sprawozdania należy składać w ciągu 7 dni po zakończeniu realizacji zamówienia. IV. Opis przedmiotu zamówienia dla Zadania IV: odbiór wraz z załadunkiem odpadów zawierających azbest (płyt azbestowo - cementowych falistych i płaskich) z terenu Gminy Bełchatów w okresie: od 01 stycznia 2013 roku do 30 czerwca 2013 roku. 1. Zakres rzeczowy obejmuje odbiór z miejsc wskazanych przez zamawiającego wraz z załadunkiem odpadów zawierających azbest (płyt azbestowo - cementowych falistych i płaskich) - o kodach 17 06 01 i 17 06 05 wg Rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 27 września 2001 r, w sprawie katalogu odpadów (Dz. U. z 2001 r Nr 112 poz. 1206), pochodzących z rozbiórki i demontażu obiektów budowlanych z terenu Gminy Bełchatów, a następnie transport oraz unieszkodliwienie ww. odpadów zgodnie z art. 9 ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. o odpadach (t.j.: Dz. U. z 2010 nr 185 poz. 1243 z późn. zm.). 2. Zakres czynności obejmuje: 1)Odbiór płyt azbestowo - cementowych zabezpieczonych folią i znajdujących się na paletach drewnianych, z miejsc ich tymczasowego złożenia, według sukcesywnie przekazywanego pisemnego wykazu posesji, zgodnie z zawartą w wykazie ilością. 2)Poinformowanie mieszkańców o dokładnym terminie odbioru odpadów zawierających azbest. 3)Zapewnienie załadunku ofoliowanych i złożonych na paletach odpadów, przy użyciu własnych maszyn i urządzeń. 4)Wywóz odpadów własnym specjalistycznym pojazdem z zachowaniem obowiązujących przepisów. 5)Przekazanie odpadów zawierających azbest do unieszkodliwienia zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami. 6)Wykonawca spisuje i przekazuje Zamawiającemu zestawienie odebranych odpadów zawierających azbest, które ma zawierać co najmniej następujące informacje: a) imię i nazwisko osoby, od której odbierane są odpady, b) wskazanie miejsca odbioru odpadów, c) datę odbioru, d) ilość odebranego odpadu. 7)Dostarczenie Zamawiającemu dowodu unieszkodliwienia odpadów, tj.: karty przekazania odpadów oraz kwitu wagowego, potwierdzającego wagę odebranych wyrobów zawierających azbest od osób uprawnionych. 8)Wykonawca poniesie koszty naprawy ewentualnych zniszczeń, spowodowanych na szkodę Zamawiającego i osób trzecich, których się dopuścił podczas wykonywania usługi. 9)Wszystkie prace muszą być wykonane zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 2 kwietnia 2004 r. w sprawie sposobów i warunków bezpiecznego użytkowania i usuwania wyrobów zawierających azbest (Dz. U. z 2004 r. Nr 71, poz. 649)
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 905000002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga złożenia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ugbelchatow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach