Przetargi.pl
Świadczenie usług w zakresie wykonywania okresowych przeglądów technicznych i konserwacji sprzętu i aparatury medycznej znajdujących się w Szpitalu Św. Wincentego a Paulo Sp. z o.o. w Gdyni, znak: SW/ZP/251/N/08/2014-DO

Szpital Św. Wincentego a Paulo Spółka z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 81-348 Gdynia, ul. Wójta Radtkego 1
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 58 6207501 , fax. 58 6201114
  • Data zamieszczenia: 2014-02-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Szpital Św. Wincentego a Paulo Spółka z o.o.
    ul. Wójta Radtkego 1 1
    81-348 Gdynia, woj. pomorskie
    tel. 58 6207501, fax. 58 6201114
    REGON: 19014158100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalwincentego.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: spólka prawa handlowego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usług w zakresie wykonywania okresowych przeglądów technicznych i konserwacji sprzętu i aparatury medycznej znajdujących się w Szpitalu Św. Wincentego a Paulo Sp. z o.o. w Gdyni, znak: SW/ZP/251/N/08/2014-DO
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest świadczenie usług w zakresie wykonywania okresowych przeglądów technicznych i konserwacji sprzętu oraz aparatury medycznej znajdujących się w Szpitalu Św. Wincentego a Paulo Sp. z o.o. w Gdyni zgodnie z ustawą z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (tj. Dz. U. z 2010 r. Nr 107, poz. 679. z późn. zm.) oraz zaleceniami producenta. 2. Szczegółowy wykaz sprzętu i aparatury objętych przedmiotowym zamówieniem zawiera załącznik nr 1b do SIWZ. 3. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca będzie zobowiązany do: 1) wykonywania regularnych przeglądów okresowych sprzętu i aparatury medycznej - interwały i zakres przeglądów wg wymagań producenta, terminy przeglądów uzgodnione z Zamawiającym w zakresie: a) sprawdzenia bezpieczeństwa mechanicznego b) kontroli występowania usterek zewnętrznych c) inspekcji zużycia części d) oczyszczenia dróg chłodzenia i odprowadzenia ciepła e) smarowania ruchomych części mechanicznych f) sprawdzenia bezpieczeństwa elektrycznego g) konserwacji softwareu systemowego i aplikacyjnego h) porządkowania przestrzeni dyskowej i bazy danych i) sprawdzenia funkcjonowania urządzenia i jego gotowości do pracy j) dokumentacji przeglądów k) dostawy materiałów niezbędnych do przeprowadzenia przeglądów l) kalibracji m) wymiany zestawów serwisowych (części objętych przeglądem rocznym) 2) przeprowadzania kontroli jakości urządzeń medycznych - podczas przeglądów okresowych: a) sprawdzenia jakości obrazu b) sprawdzenia wartości pomiarowych i aplikacyjnych aparatury c) ustawienia i regulacji odpowiednich wartości nastawień w przypadkach ich odchylenia od wartości optymalnych 3) dokonywania modyfikacji - wdrożenia środków zapobiegawczych w celu zwiększenia bezpieczeństwa pracy urządzenia, po uprzedniej konsultacji modyfikacji z Zamawiającym. 4. Przeglądy okresowe sprzętu i aparatury medycznej będą wykonywane zgodnie z zaleceniami producenta 1 (raz) w ciągu roku. W zakresie zadań: 1, 7 przeglądy będą wykonywane 2 (dwa) razy w ciągu roku, natomiast w zakresie zadania 17, 31 (cztery) razy w ciągu roku. 5. Usługi przewidziane w przedmiotowym postępowaniu, muszą być realizowane przez osoby posiadające udokumentowane kwalifikacje i uprawnienia do ich wykonywania, zgodnie z ustawą o wyrobach medycznych (Dz.U. nr 107, poz. 679 ze zm.) oraz wymogami producenta. Zamawiający zastrzega sobie prawo do weryfikacji uprawnień i kwalifikacji osób wykonujących zamówienie. 6. Przedmiotowe usługi będą wykonywane w obecności przedstawicieli Zamawiającego, tzn. użytkownika lub inspektora ds. aparatury medycznej. 7. Usługi będące przedmiotem niniejszego postępowania Wykonawca wykona przy użyciu własnej aparatury kontrolno - pomiarowej, narzędzi i materiałów. 8. Wykonawca jest zobowiązany do: 1) potwierdzenia wykonania prac w karcie pracy, 2) wystawienia świadectwa/certyfikatu sprawności urządzenia, z określeniem terminu następnego przeglądu, 3) wypełnienia paszportu technicznego sprzętu i aparatury medycznej zgodnie z ustawą z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (tj. Dz. U. z 2010 r. Nr 107, poz. 679. z późn. zm.). 9. Przedmiot zamówienia musi być realizowany z zgodnie z ustawą z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (tj. Dz. U. z 2010 r. Nr 107, poz. 679. z późn. zm.) oraz wymogami producenta (instrukcje, standardy, normy) aparatury / sprzętu medycznego, obowiązującymi normami, odnośnymi przepisami oraz z zachowaniem przepisów BHP i ppoż. 10. Przedmiotowe usługi Wykonawca będzie wykonywać w oparciu o zgłoszenia dokonane przez Zamawiającego faksem, na numer wskazany przez Wykonawcę. Zakończenie usługi powinno nastąpić w terminie do 10 dni roboczych od dnia zgłoszenia przez Zamawiającego. 11. W przypadku negatywnego wyniku przeglądu Wykonawca zobowiązany jest do dokonywania wpisu w paszporcie technicznym aparatu wskazującego, że urządzenie nie jest sprawne z podaniem przyczyny niesprawności, przedstawieniem kosztów naprawy w postaci oferty oraz umieszczenie na niesprawnym aparacie/urządzeniu czytelnej informacji: urządzenie niesprawne - nie używać, lub urządzenie przeznaczone do naprawy - nie używać. 12. W przypadkach opisanych w ust. 11, Zamawiający wymaga każdorazowego przedstawienia do akceptacji oferty cenowej na proponowane do wymiany części. Wykonanie naprawy sprzętu nastąpi po akceptacji kosztów przez Zamawiającego, na podstawie odrębnej umowy. 13. Przedmiotowe usługi będą wykonywane na terenie siedziby Zamawiającego. Jeśli zaistnieje konieczność wykonywania ww. czynności w siedzibie Wykonawcy, Zamawiający zostanie poinformowany o takiej potrzebie oraz dostarczy na czas przeglądu sprzęt zastępczy o takich samych lub równorzędnych parametrach technicznych, kompatybilny z posiadanymi przez Zamawiającego urządzeniami. Koszty dojazdu i koszty transportu ponosi Wykonawca. 14. Wykonawca, zgodnie z postanowieniami ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. kodeks cywilny ponosi odpowiedzialność za zawinione szkody wyrządzone przez jego pracownika podczas wykonywania przeglądu technicznego aparatu. 15. Zamawiający zastrzega możliwość odstąpienia od wykonywania przeglądu, w przypadku nieprzewidzianej awarii aparatu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 504210002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga od wykonawców zabezpieczenia oferty wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpitalwincentego.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach