Przetargi.pl
Świadczenie usług serwisowych aparatury medycznej firmy Mediso wykorzystywanej w Zakładzie Medycyny Nuklearnej Szpitali Wojewódzkich w Gdyni Sp. z o.o.

Szpitale Wojewódzkie w Gdyni Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 81-519 Gdynia, ul. Powstania Styczniowego 1
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 58 72 60 124 , fax. 58 72 60 338
  • Data zamieszczenia: 2016-07-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Szpitale Wojewódzkie w Gdyni Sp. z o.o.
    ul. Powstania Styczniowego 1 1
    81-519 Gdynia, woj. pomorskie
    tel. 58 72 60 124, fax. 58 72 60 338
    REGON: 19014161200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital-morski.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usług serwisowych aparatury medycznej firmy Mediso wykorzystywanej w Zakładzie Medycyny Nuklearnej Szpitali Wojewódzkich w Gdyni Sp. z o.o.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług serwisowych aparatury medycznej firmy Mediso wykorzystywanej w Zakładzie Medycyny Nuklearnej Szpitali Wojewódzkich w Gdyni Sp. z o.o. 1. Zamówienie obejmuje: Wykaz aparatury: Lp Nazwa Producent Model Nr seryjny Ilość przeglądów / rok Ilość aparatów 1 Gammakamera z konsolą sterującą Mediso Nucline TH/33 TH-102184-33 4 1 szt. Zakres wymaganych czynności w ramach obsługi serwisowej Nucline TH/33: Systematyczna okresowa konserwacja aparatury, wykonywana cztery razy w ciągu roku w terminach uzgodnionych z Zamawiającym, obejmująca czynności: - przeprowadzanie rutynowych czynności konserwacyjnych i regulacyjnych, zgodnie z zaleceniami producenta, - nieograniczoną liczbę napraw i przyjazdów serwisu w przypadku awarii, - okresowe przeglądy gamma kamery Nucline TH-3: 4 razy w rok, - dostawę i wymianę części zamiennych do konserwacji lub naprawy, przy czym wartość części zamiennych do naprawy gamma kamery, dostarczonych bezpłatnie do każdej naprawy wynosi netto 250,00 zł, - pełną gotowość serwisu do dyspozycji użytkownika, - aktualizację oprogramowania gamma kamery, - opieka nad stacjami do opracowywania badań. Czas pracy serwisu: od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 17:00, za wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy. Wykonywanie prac serwisowych w miejscu instalacji w godzinach ustalonych z Zamawiającym 2. Wymagania dodatkowe: 1) W ramach wykonywania usługi Wykonawca zobowiązany jest do: a) dokonywania kontroli stanu technicznego i kontroli bezpieczeństwa aparatury, zgodnie z dokumentacją techniczną, instrukcją obsługi aparatu i instrukcją serwisową, stosownie do zaleceń producenta oraz zgodnie z obowiązującymi normami, w szczególności z normą PN-EN 60601-1 lub PN-EN 62353, b) potwierdzenia wykonania wszelkich czynności serwisowych wpisem w paszporcie technicznym urządzenia. Wpis ma zawierać następujące informacje: datę wykonania czynności serwisowej, informacje o stanie technicznym aparatu, (aparat jest sprawny i nadaje się do dalszej eksploatacji, aparat niesprawny, aparat dopuszczony warunkowo do użytkowania), datę następnego przeglądu. Dodatkowo Wykonawca zobowiązany jest do potwierdzenia wykonania prac w karcie pracy (raporcie serwisowym), gdzie należy umieścić następujące informacje: datę wykonania, imię i nazwisko osoby wykonującej, nazwę aparatu, model, nr seryjny, lokalizację (nazwa oddziału / zakładu), szczegółowy opis wykonanych czynności, wykaz wymienionych podczas przeglądu materiałów zużywalnych zalecanych przez producenta przewidzianych w dokumentacji technicznej aparatu, informacje o stanie technicznym aparatu (aparat sprawny, niesprawny, dopuszczony warunkowo do dalszej eksploatacji). Oryginał Karty Pracy (raportu serwisowego) Wykonawca przekazuje użytkownikowi natomiast skan Karty Pracy Wykonawca przekazuje w ciągu 2 dni roboczych do Działu Aparatury Medycznej na adres e- mail: aparatura@szpital-morski.pl , c) wymiany na koszt Wykonawcy materiałów zużywalnych (uszczelki, kable, przewody, filtry, zestawy serwisowe itp.) zalecanych przez producenta w trakcie przeglądów okresowych, wykonania niezbędnych regulacji, korekt, kalibracji, przewidzianych w dokumentacji technicznej aparatu, d) natychmiastowego pisemnego przekazania Zamawiającemu, do Działu Aparatury Medycznej, informacji na temat stwierdzonych usterek lub wad koniecznych do usunięcia, e) wystawienie orzeczeń technicznych aparatury objętej umową, f) usunięcia na własny koszt odpadów, opakowań powstałych w związku z wykonywaniem czynności objętych umową. 2) Informacje dodatkowe: a) przeglądy okresowe aparatury wymienionej w załączniku nr 1 do Umowy odbywać się będą zgodnie z harmonogramem stanowiącym załącznik do umowy, w terminach uzgodnionych z Zamawiającym. Harmonogram ten sporządzi Wykonawca i dostarczy Zamawiającemu w terminie 7 dni od daty podpisania Umowy. Brak pisemnych uwag Zamawiającego w terminie 2 dni od daty otrzymania harmonogramu oznacza jego akceptację, b) podejmowane przez Wykonawcę czynności serwisowe, nie mogą być przyczyną utraty certyfikatów, świadectw technicznych i innych dokumentów danego aparatu, dopuszczających go do użytkowania, c) w przypadku aparatury objętej nadzorem Urzędu Dozoru Technicznego, przegląd urządzenia Wykonawcy jest niezależnie od przeglądu /rewizji/ dokonywanego przez Urząd Dozoru Technicznego - jeśli dotyczy, d) jeżeli w ramach przeglądu obowiązuje legalizacja aparatu, bądź jego części, Wykonawca zobowiązany jest do wykonania tejże legalizacji i przedstawienia odpowiednich świadectw, e) koszty transportu są wliczone w koszt przeglądu, f) czynności serwisowe Wykonawca będzie wykonywał za pomocą narzędzi i środków będących w posiadaniu Wykonawcy, g) wykonawca będzie wykonywał czynności serwisowe w siedzibie Zamawiającego. Jeżeli zaistnieje konieczność wykonania w/w czynności w siedzibie serwisu, Zamawiający zostanie poinformowany o takiej potrzebie. Koszty transportu aparatu Zamawiający-Wykonawca i Wykonawca-Zamawiający ponosi Wykonawca, h) czynności i materiały wymienione w trakcie wykonywania prac serwisowych zostaną wpisane w karcie pracy, która musi być potwierdzona przez bezpośredniego użytkownika lub pracownika Działu Aparatury Medycznej, i) każdorazowo po dokonaniu przeglądu technicznego, w przypadku braku uwag dotyczących stanu technicznego urządzenia Wykonawca wystawi certyfikat sprawności urządzenia, j) wykonawca zobowiązuje się do podjęcia interwencji (reakcja serwisowa) w celu usunięcia awarii natychmiast, jednak nie później niż 48 godzin po uzyskaniu informacji od Zamawiającego w godz. między 8.00 a 17.00, od poniedziałku do piątku, k) w przypadku konieczności wymiany części zamiennych i podzespołów nie objętych w podanym zakresie Wykonawca zobowiązany będzie do sporządzenia szczegółowej oferty naprawy, obejmującej tylko części, do akceptacji Zamawiającego w terminie 2 dni roboczych od daty zakończenia diagnostyki uszkodzenia, jednak nie później niż 6 dni roboczych od daty zgłoszenia awarii, l) wymaga się oświadczenia Wykonawcy o posiadaniu aktualnej pisemnej autoryzacji producenta na wykonywanie czynności serwisowych dla danego typu aparatury medycznej. 3) Wykonawca udzieli gwarancji na następujący okres: a) na wymienione części - 6 miesięcy. Okres gwarancji ulega wydłużeniu, jeśli producent tych części zastosował dłuższą gwarancję; b) na wykonaną pracę (naprawę sprzętu) - 3 miesiące. W przypadku wygaśnięcia umowy liczy się od dnia ostatniej konserwacji lub naprawy. Termin gwarancji liczony jest od dnia odbioru wykonanych prac. 4) Wykonawca zobowiązany jest również do: a) posiadania aktualnej pisemnej autoryzacji, wydanej przez producenta, na świadczenie usług serwisowych urządzeń firmy Mediso przedstawionych w SIWZ; b) wykonania zamówienia przez osoby posiadające stosowne szkolenia producenta do prowadzenia prac serwisowych; c) użycia przy wykonywaniu zamówienia przyrządów pomiarowych posiadających ważne świadectwa wzorcowania i kalibracji, a jeżeli dokument taki utraci ważność w okresie trwania umowy, Wykonawca zobowiązuje się odnowić go na własny koszt. 5) Zamawiający zastrzega sobie prawo ograniczenia, łącznie z całkowitym wstrzymaniem zakupu usług w okresie obowiązywania umowy - w zależności od przebiegu leczenia, zmiany profilu świadczonych usług i zmian metod diagnostyczno-terapeutycznych. Z tego tytułu Wykonawcy nie będą przysługiwały żadne inne roszczenia poza roszczeniem o zapłatę za usługę już zrealizowaną.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 504210002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 24 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wadium nie jest wymagane.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Czas przystąpienia do naprawy (diagnostyka) od zgłoszenia usterki
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital-morski.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach