Przetargi.pl
D25M/252/7-17rj/16 Przetarg nieograniczony na usługi serwisowe aparatury radiologicznej firmy Siemens

Szpitale Wojewódzkie w Gdyni Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 81-519 Gdynia, ul. Powstania Styczniowego 1
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 58 72 60 124 , fax. 58 72 60 338
  • Data zamieszczenia: 2016-05-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Szpitale Wojewódzkie w Gdyni Sp. z o.o.
    ul. Powstania Styczniowego 1 1
    81-519 Gdynia, woj. pomorskie
    tel. 58 72 60 124, fax. 58 72 60 338
    REGON: 19014161200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalegdynia.eu
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Spólka prawa handlowego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    D25M/252/7-17rj/16 Przetarg nieograniczony na usługi serwisowe aparatury radiologicznej firmy Siemens
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług serwisu aparatury medycznej firmy Siemens wykorzystywanej w Zakładzie Medycyny Nuklearnej i Zakładzie Diagnostyki Obrazowej Szpitali Wojewódzkich w Gdyni. Zamówienie podzielone zostało na trzy Zadania: Zadanie nr 1 Świadczenie usług pogwarancyjnej obsługi serwisowej urządzeń firmy Siemens w Zakładzie Medycyny Nuklearnej (lokalizacja Szpital Morski im. PCK ul. Powstania Styczniowego 1) Zakres wymaganych czynności w ramach obsługi serwisowej: Dla pozycji od 1 do 5: Przeglądy okresowe Regularne przeglądy okresowe interwały i zakres przeglądów według wymagań producenta; terminy przeglądów uzgodnione z ZAMAWIAJĄCYM. Sprawdzenie bezpieczeństwa mechanicznego. Kontrola występowania usterek zewnętrznych. Inspekcja zużycia części. Oczyszczenie dróg chłodzenia i odprowadzania ciepła. Smarowanie ruchomych części mechanicznych. Sprawdzenie bezpieczeństwa elektrycznego. Konserwacja softwareu systemowego i aplikacyjnego Porządkowanie przestrzeni dyskowej i bazy danych. Sprawdzenie funkcjonowania urządzenia i jego gotowości do pracy. Dokumentacja przeglądów. Kontrola jakości podczas przeglądów okresowych Sprawdzenie jakości obrazu. Sprawdzenie wartości pomiarowych i aplikacyjnych aparatury. Przeprowadzenie czynności korygujących ustawienie i regulacja odpowiednich wartości nastawień w przypadkach ich odchylenia od wartości optymalnych. Modyfikacje Przeprowadzenie, środków zapobiegawczych w celu zwiększenia bezpieczeństwa pracy urządzenia. Wykonanie zalecanych przez producenta aktualizacji softwareu systemowego i aplikacyjnego. Części zamienne Dostawa materiałów niezbędnych do przeprowadzenia przeglądów. Czas pracy serwisu Praca inżynierów serwisu w normalnych godzinach wykonywania usług serwisowych, to jest od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 17:00, za wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy. Zadanie nr 2 Świadczenie usług pogwarancyjnej obsługi serwisowej urządzeń firmy Siemens w Zakładzie Diagnostyki Obrazowej (lokalizacja Szpital Morski im. PCK ul. Powstania Styczniowego1 pozycja od 1do 7 lokalizacja Szpital Św. Wincentego a Paulo ul. Wójta Radtkego 1 pozycja od 8 do 10). Zakres wymaganych czynności w ramach obsługi serwisowej: Dla pozycji 1: Przeglądy okresowe Regularne przeglądy okresowe interwały i zakres przeglądów według wymagań producenta; terminy przeglądów uzgodnione z ZAMAWIAJĄCYM. Sprawdzenie bezpieczeństwa mechanicznego. Kontrola występowania usterek zewnętrznych. Inspekcja zużycia części. Oczyszczenie dróg chłodzenia i odprowadzania ciepła. Smarowanie ruchomych części mechanicznych. Sprawdzenie bezpieczeństwa elektrycznego. Konserwacja softwareu systemowego i aplikacyjnego Porządkowanie przestrzeni dyskowej i bazy danych. Sprawdzenie funkcjonowania urządzenia i jego gotowości do pracy. Dokumentacja przeglądów. Kontrola jakości podczas przeglądów okresowych Sprawdzenie jakości obrazu. Sprawdzenie wartości pomiarowych i aplikacyjnych aparatury z wykorzystaniem, w razie potrzeby, specjalistycznej aparatury pomiarowej i fantomów. Przeprowadzenie czynności korygujących ustawienie i regulacja odpowiednich wartości nastawień w przypadkach ich odchylenia od wartości optymalnych. Zdalna diagnostyka Wykorzystanie systemu zdalnej diagnostyki (SRS) do stałego monitorowania parametrów pracy urządzenia. Wykorzystanie systemu SRS do zdalnej diagnostyki i naprawy uszkodzeń. Utrzymanie infrastruktury SRS łącznie z pokryciem kosztów użytkowania linii telekomunikacyjnej. Dotyczy aparatury wyposażonej w SRS. Naprawy Interwencje na wezwanie praca w miejscu lokalizacji aparatury wraz z dojazdem inżyniera. Diagnozowanie błędów, usuwanie usterek oraz likwidowanie szkód powstałych w wyniku naturalnego zużycia części. Kontrola urządzenia po przeprowadzonej naprawie. Dokumentacja interwencji serwisowych. Modyfikacje Przeprowadzenie, środków zapobiegawczych w celu zwiększenia bezpieczeństwa pracy urządzenia. Wykonanie zalecanych przez producenta aktualizacji softwareu systemowego i aplikacyjnego. Wykonanie zalecanych przez producenta modyfikacji urządzenia. Części zamienne i komponenty specjalne Dostawy części zamiennych w celu zastąpienia części, które na skutek naturalnych procesów uległy całkowitemu zużyciu lub stały się nieprzydatnymi do dalszej eksploatacji, za wyjątkiem komponentów specjalnych tj. lamp rentgenowskich i detektorów promieniowania, a także materiałów eksploatacyjnych i elementów wyposażenia dodatkowego. Dostawy materiałów niezbędnych do przeprowadzenia przeglądów. Dostawy materiałów do przeprowadzanych modyfikacji. Pomoc aplikacyjna W zakresie wsparcia technicznego przez inżyniera serwisu. Czas pracy serwisu Praca inżynierów serwisu w normalnych godzinach wykonywania usług serwisowych, to jest od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 17:00, za wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy. Dodatkowe informacje: Powyższy zakres czynności obowiązuje maksymalnie do 31.12.2017r., po tej dacie obowiązuje zakres czynności jak dla pozycji nr 2,4,5,6,7,8,9,10. Dla pozycji 3: Przeglądy okresowe Regularne przeglądy okresowe interwały i zakres przeglądów według wymagań producenta; terminy przeglądów uzgodnione z ZAMAWIAJĄCYM. Sprawdzenie bezpieczeństwa mechanicznego. Kontrola występowania usterek zewnętrznych. Inspekcja zużycia części. Oczyszczenie dróg chłodzenia i odprowadzania ciepła. Smarowanie ruchomych części mechanicznych. Sprawdzenie bezpieczeństwa elektrycznego. Konserwacja softwareu systemowego i aplikacyjnego. Porządkowanie przestrzeni dyskowej i bazy danych. Sprawdzenie funkcjonowania urządzenia i jego gotowości do pracy. Dokumentacja przeglądów. Kontrola jakości podczas przeglądów okresowych Sprawdzenie jakości obrazu. Sprawdzenie wartości pomiarowych i aplikacyjnych aparatury z wykorzystaniem, w razie potrzeby, specjalistycznej aparatury pomiarowej i fantomów. Przeprowadzenie czynności korygujących ustawienie i regulacja odpowiednich wartości nastawień w przypadkach ich odchylenia od wartości optymalnych. Zdalna diagnostyka Wykorzystanie systemu Siemens Remote Services (SRS) do stałego monitorowania parametrów pracy urządzenia. Wykorzystanie systemu SRS do zdalnej diagnostyki i naprawy uszkodzeń. Utrzymanie infrastruktury SRS łącznie z pokryciem kosztów użytkowania linii telekomunikacyjnej. Dotyczy aparatury wyposażonej w SRS. Naprawy Interwencje na wezwanie praca w miejscu lokalizacji aparatury wraz z dojazdem inżyniera. Diagnozowanie błędów, usuwanie usterek oraz likwidowanie szkód powstałych w wyniku naturalnego zużycia części. Kontrola urządzenia po przeprowadzonej naprawie. Dokumentacja interwencji serwisowych. Modyfikacje Przeprowadzenie, środków zapobiegawczych w celu zwiększenia bezpieczeństwa pracy urządzenia. Wykonanie zalecanych przez producenta aktualizacji softwareu systemowego i aplikacyjnego. Wykonanie zalecanych przez producenta modyfikacji urządzenia. Części zamienne i komponenty specjalne Dostawy komponentów specjalnych, to jest lamp rentgenowskich i detektorów promieniowania, w celu zastąpienia tych, które na skutek naturalnych procesów uległy całkowitemu zużyciu lub stały się nieprzydatnymi do dalszej eksploatacji. Dostawy części zamiennych w celu zastąpienia części, które na skutek naturalnych procesów uległy całkowitemu zużyciu lub stały się nieprzydatnymi do dalszej eksploatacji, za wyjątkiem materiałów eksploatacyjnych i elementów wyposażenia dodatkowego. Dostawy materiałów do przeprowadzanych modyfikacji. Dostawy materiałów niezbędnych do przeprowadzenia przeglądów. Pomoc aplikacyjna W zakresie wsparcia technicznego przez inżyniera serwisu. Czas pracy serwisu Praca inżynierów serwisu w normalnych godzinach wykonywania usług serwisowych, to jest od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 17:00, za wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy. Dla pozycji 2, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10: Przeglądy okresowe Regularne przeglądy okresowe interwały i zakres przeglądów według wymagań producenta; terminy przeglądów uzgodnione z ZAMAWIAJĄCYM. Sprawdzenie bezpieczeństwa mechanicznego. Kontrola występowania usterek zewnętrznych. Inspekcja zużycia części. Oczyszczenie dróg chłodzenia i odprowadzania ciepła. Smarowanie ruchomych części mechanicznych. Sprawdzenie bezpieczeństwa elektrycznego. Konserwacja softwareu systemowego i aplikacyjnego Porządkowanie przestrzeni dyskowej i bazy danych. Sprawdzenie funkcjonowania urządzenia i jego gotowości do pracy. Dokumentacja przeglądów. Kontrola jakości podczas przeglądów okresowych Sprawdzenie jakości obrazu. Sprawdzenie wartości pomiarowych i aplikacyjnych aparatury. Ustawienie i regulacja odpowiednich wartości nastawień w przypadkach ich odchylenia od wartości optymalnych. Modyfikacje Przeprowadzenie, środków zapobiegawczych w celu zwiększenia bezpieczeństwa pracy urządzenia wraz z wymaganymi i zalecanymi przez producenta modyfikacjami. Części zamienne Dostawa materiałów niezbędnych do przeprowadzenia przeglądów. Czas pracy serwisu Praca inżynierów serwisu w normalnych godzinach wykonywania usług serwisowych, to jest od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 17:00, za wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy. Zadanie nr 3: Świadczenie usług pogwarancyjnej obsługi serwisowej urządzeń firmy Siemens Intensywny Nadzór Kardiologiczny lokalizacja Szpital Św. Wincentego a Paulo ul. Wójta Radtkego 1. Przeglądy okresowe Regularne przeglądy okresowe interwały i zakres przeglądów według wymagań producenta; terminy przeglądów uzgodnione z ZAMAWIAJĄCYM. Sprawdzenie bezpieczeństwa mechanicznego. Kontrola występowania usterek zewnętrznych. Inspekcja zużycia części. Oczyszczenie dróg chłodzenia i odprowadzania ciepła. Smarowanie ruchomych części mechanicznych. Sprawdzenie bezpieczeństwa elektrycznego. Konserwacja softwareu systemowego i aplikacyjnego Porządkowanie przestrzeni dyskowej i bazy danych. Sprawdzenie funkcjonowania urządzenia i jego gotowości do pracy. Dokumentacja przeglądów. Kontrola jakości podczas przeglądów okresowych Sprawdzenie jakości obrazu. Sprawdzenie wartości pomiarowych i aplikacyjnych aparatury z wykorzystaniem, w razie potrzeby, specjalistycznej aparatury pomiarowej i fantomów. Przeprowadzenie czynności korygujących ustawienie i regulacja odpowiednich wartości nastawień w przypadkach ich odchylenia od wartości optymalnych. Zdalna diagnostyka Wykorzystanie systemu Siemens Remote Services (SRS) do stałego monitorowania parametrów pracy urządzenia. Wykorzystanie systemu SRS do zdalnej diagnostyki i naprawy uszkodzeń. Utrzymanie infrastruktury SRS łącznie z pokryciem kosztów użytkowania linii telekomunikacyjnej. Dotyczy aparatury wyposażonej w SRS. Naprawy Interwencje na wezwanie praca w miejscu lokalizacji aparatury wraz z dojazdem inżyniera. Diagnozowanie błędów, usuwanie usterek oraz likwidowanie szkód powstałych w wyniku naturalnego zużycia części. Kontrola urządzenia po przeprowadzonej naprawie. Dokumentacja interwencji serwisowych. Modyfikacje Przeprowadzenie, środków zapobiegawczych w celu zwiększenia bezpieczeństwa pracy urządzenia. Wykonanie zalecanych przez producenta aktualizacji softwareu systemowego i aplikacyjnego. Wykonanie zalecanych przez producenta modyfikacji urządzenia. Części zamienne i komponenty specjalne Dostawy komponentów specjalnych, to jest lamp rentgenowskich i detektorów promieniowania, w celu zastąpienia tych, które na skutek naturalnych procesów uległy całkowitemu zużyciu lub stały się nieprzydatnymi do dalszej eksploatacji. Dostawy części zamiennych w celu zastąpienia części, które na skutek naturalnych procesów uległy całkowitemu zużyciu lub stały się nieprzydatnymi do dalszej eksploatacji, za wyjątkiem materiałów eksploatacyjnych i elementów wyposażenia dodatkowego. Dostawy materiałów do przeprowadzanych modyfikacji. Dostawy materiałów niezbędnych do przeprowadzenia przeglądów. Pomoc aplikacyjna W zakresie wsparcia technicznego przez inżyniera serwisu. Czas pracy serwisu Praca inżynierów serwisu w normalnych godzinach wykonywania usług serwisowych, to jest od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 17:00, za wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 504210002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 24 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: czas reakcji serwisu na zgłoszenie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpitalegdynia.eu
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach