Szpitale Wojewódzkie w Gdyni Sp. z o.o. ogłasza przetarg
- Adres: 81-519 Gdynia, ul. Powstania Styczniowego 1
- Województwo: pomorskie
- Telefon/fax: tel. 58 72 60 124 , fax. 58 72 60 338
- Data zamieszczenia: 2016-05-17
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Szpitale Wojewódzkie w Gdyni Sp. z o.o.
ul. Powstania Styczniowego 1 1
81-519 Gdynia, woj. pomorskie
tel. 58 72 60 124, fax. 58 72 60 338
REGON: 19014161200000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalegdynia.eu
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Spólka prawa handlowego
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
D25M/252/7-17rj/16 Przetarg nieograniczony na usługi serwisowe aparatury radiologicznej firmy Siemens - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług serwisu aparatury medycznej firmy Siemens wykorzystywanej w Zakładzie Medycyny Nuklearnej i Zakładzie Diagnostyki Obrazowej Szpitali Wojewódzkich w Gdyni. Zamówienie podzielone zostało na trzy Zadania: Zadanie nr 1 Świadczenie usług pogwarancyjnej obsługi serwisowej urządzeń firmy Siemens w Zakładzie Medycyny Nuklearnej (lokalizacja Szpital Morski im. PCK ul. Powstania Styczniowego 1) Zakres wymaganych czynności w ramach obsługi serwisowej: Dla pozycji od 1 do 5: Przeglądy okresowe Regularne przeglądy okresowe interwały i zakres przeglądów według wymagań producenta; terminy przeglądów uzgodnione z ZAMAWIAJĄCYM. Sprawdzenie bezpieczeństwa mechanicznego. Kontrola występowania usterek zewnętrznych. Inspekcja zużycia części. Oczyszczenie dróg chłodzenia i odprowadzania ciepła. Smarowanie ruchomych części mechanicznych. Sprawdzenie bezpieczeństwa elektrycznego. Konserwacja softwareu systemowego i aplikacyjnego Porządkowanie przestrzeni dyskowej i bazy danych. Sprawdzenie funkcjonowania urządzenia i jego gotowości do pracy. Dokumentacja przeglądów. Kontrola jakości podczas przeglądów okresowych Sprawdzenie jakości obrazu. Sprawdzenie wartości pomiarowych i aplikacyjnych aparatury. Przeprowadzenie czynności korygujących ustawienie i regulacja odpowiednich wartości nastawień w przypadkach ich odchylenia od wartości optymalnych. Modyfikacje Przeprowadzenie, środków zapobiegawczych w celu zwiększenia bezpieczeństwa pracy urządzenia. Wykonanie zalecanych przez producenta aktualizacji softwareu systemowego i aplikacyjnego. Części zamienne Dostawa materiałów niezbędnych do przeprowadzenia przeglądów. Czas pracy serwisu Praca inżynierów serwisu w normalnych godzinach wykonywania usług serwisowych, to jest od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 17:00, za wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy. Zadanie nr 2 Świadczenie usług pogwarancyjnej obsługi serwisowej urządzeń firmy Siemens w Zakładzie Diagnostyki Obrazowej (lokalizacja Szpital Morski im. PCK ul. Powstania Styczniowego1 pozycja od 1do 7 lokalizacja Szpital Św. Wincentego a Paulo ul. Wójta Radtkego 1 pozycja od 8 do 10). Zakres wymaganych czynności w ramach obsługi serwisowej: Dla pozycji 1: Przeglądy okresowe Regularne przeglądy okresowe interwały i zakres przeglądów według wymagań producenta; terminy przeglądów uzgodnione z ZAMAWIAJĄCYM. Sprawdzenie bezpieczeństwa mechanicznego. Kontrola występowania usterek zewnętrznych. Inspekcja zużycia części. Oczyszczenie dróg chłodzenia i odprowadzania ciepła. Smarowanie ruchomych części mechanicznych. Sprawdzenie bezpieczeństwa elektrycznego. Konserwacja softwareu systemowego i aplikacyjnego Porządkowanie przestrzeni dyskowej i bazy danych. Sprawdzenie funkcjonowania urządzenia i jego gotowości do pracy. Dokumentacja przeglądów. Kontrola jakości podczas przeglądów okresowych Sprawdzenie jakości obrazu. Sprawdzenie wartości pomiarowych i aplikacyjnych aparatury z wykorzystaniem, w razie potrzeby, specjalistycznej aparatury pomiarowej i fantomów. Przeprowadzenie czynności korygujących ustawienie i regulacja odpowiednich wartości nastawień w przypadkach ich odchylenia od wartości optymalnych. Zdalna diagnostyka Wykorzystanie systemu zdalnej diagnostyki (SRS) do stałego monitorowania parametrów pracy urządzenia. Wykorzystanie systemu SRS do zdalnej diagnostyki i naprawy uszkodzeń. Utrzymanie infrastruktury SRS łącznie z pokryciem kosztów użytkowania linii telekomunikacyjnej. Dotyczy aparatury wyposażonej w SRS. Naprawy Interwencje na wezwanie praca w miejscu lokalizacji aparatury wraz z dojazdem inżyniera. Diagnozowanie błędów, usuwanie usterek oraz likwidowanie szkód powstałych w wyniku naturalnego zużycia części. Kontrola urządzenia po przeprowadzonej naprawie. Dokumentacja interwencji serwisowych. Modyfikacje Przeprowadzenie, środków zapobiegawczych w celu zwiększenia bezpieczeństwa pracy urządzenia. Wykonanie zalecanych przez producenta aktualizacji softwareu systemowego i aplikacyjnego. Wykonanie zalecanych przez producenta modyfikacji urządzenia. Części zamienne i komponenty specjalne Dostawy części zamiennych w celu zastąpienia części, które na skutek naturalnych procesów uległy całkowitemu zużyciu lub stały się nieprzydatnymi do dalszej eksploatacji, za wyjątkiem komponentów specjalnych tj. lamp rentgenowskich i detektorów promieniowania, a także materiałów eksploatacyjnych i elementów wyposażenia dodatkowego. Dostawy materiałów niezbędnych do przeprowadzenia przeglądów. Dostawy materiałów do przeprowadzanych modyfikacji. Pomoc aplikacyjna W zakresie wsparcia technicznego przez inżyniera serwisu. Czas pracy serwisu Praca inżynierów serwisu w normalnych godzinach wykonywania usług serwisowych, to jest od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 17:00, za wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy. Dodatkowe informacje: Powyższy zakres czynności obowiązuje maksymalnie do 31.12.2017r., po tej dacie obowiązuje zakres czynności jak dla pozycji nr 2,4,5,6,7,8,9,10. Dla pozycji 3: Przeglądy okresowe Regularne przeglądy okresowe interwały i zakres przeglądów według wymagań producenta; terminy przeglądów uzgodnione z ZAMAWIAJĄCYM. Sprawdzenie bezpieczeństwa mechanicznego. Kontrola występowania usterek zewnętrznych. Inspekcja zużycia części. Oczyszczenie dróg chłodzenia i odprowadzania ciepła. Smarowanie ruchomych części mechanicznych. Sprawdzenie bezpieczeństwa elektrycznego. Konserwacja softwareu systemowego i aplikacyjnego. Porządkowanie przestrzeni dyskowej i bazy danych. Sprawdzenie funkcjonowania urządzenia i jego gotowości do pracy. Dokumentacja przeglądów. Kontrola jakości podczas przeglądów okresowych Sprawdzenie jakości obrazu. Sprawdzenie wartości pomiarowych i aplikacyjnych aparatury z wykorzystaniem, w razie potrzeby, specjalistycznej aparatury pomiarowej i fantomów. Przeprowadzenie czynności korygujących ustawienie i regulacja odpowiednich wartości nastawień w przypadkach ich odchylenia od wartości optymalnych. Zdalna diagnostyka Wykorzystanie systemu Siemens Remote Services (SRS) do stałego monitorowania parametrów pracy urządzenia. Wykorzystanie systemu SRS do zdalnej diagnostyki i naprawy uszkodzeń. Utrzymanie infrastruktury SRS łącznie z pokryciem kosztów użytkowania linii telekomunikacyjnej. Dotyczy aparatury wyposażonej w SRS. Naprawy Interwencje na wezwanie praca w miejscu lokalizacji aparatury wraz z dojazdem inżyniera. Diagnozowanie błędów, usuwanie usterek oraz likwidowanie szkód powstałych w wyniku naturalnego zużycia części. Kontrola urządzenia po przeprowadzonej naprawie. Dokumentacja interwencji serwisowych. Modyfikacje Przeprowadzenie, środków zapobiegawczych w celu zwiększenia bezpieczeństwa pracy urządzenia. Wykonanie zalecanych przez producenta aktualizacji softwareu systemowego i aplikacyjnego. Wykonanie zalecanych przez producenta modyfikacji urządzenia. Części zamienne i komponenty specjalne Dostawy komponentów specjalnych, to jest lamp rentgenowskich i detektorów promieniowania, w celu zastąpienia tych, które na skutek naturalnych procesów uległy całkowitemu zużyciu lub stały się nieprzydatnymi do dalszej eksploatacji. Dostawy części zamiennych w celu zastąpienia części, które na skutek naturalnych procesów uległy całkowitemu zużyciu lub stały się nieprzydatnymi do dalszej eksploatacji, za wyjątkiem materiałów eksploatacyjnych i elementów wyposażenia dodatkowego. Dostawy materiałów do przeprowadzanych modyfikacji. Dostawy materiałów niezbędnych do przeprowadzenia przeglądów. Pomoc aplikacyjna W zakresie wsparcia technicznego przez inżyniera serwisu. Czas pracy serwisu Praca inżynierów serwisu w normalnych godzinach wykonywania usług serwisowych, to jest od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 17:00, za wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy. Dla pozycji 2, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10: Przeglądy okresowe Regularne przeglądy okresowe interwały i zakres przeglądów według wymagań producenta; terminy przeglądów uzgodnione z ZAMAWIAJĄCYM. Sprawdzenie bezpieczeństwa mechanicznego. Kontrola występowania usterek zewnętrznych. Inspekcja zużycia części. Oczyszczenie dróg chłodzenia i odprowadzania ciepła. Smarowanie ruchomych części mechanicznych. Sprawdzenie bezpieczeństwa elektrycznego. Konserwacja softwareu systemowego i aplikacyjnego Porządkowanie przestrzeni dyskowej i bazy danych. Sprawdzenie funkcjonowania urządzenia i jego gotowości do pracy. Dokumentacja przeglądów. Kontrola jakości podczas przeglądów okresowych Sprawdzenie jakości obrazu. Sprawdzenie wartości pomiarowych i aplikacyjnych aparatury. Ustawienie i regulacja odpowiednich wartości nastawień w przypadkach ich odchylenia od wartości optymalnych. Modyfikacje Przeprowadzenie, środków zapobiegawczych w celu zwiększenia bezpieczeństwa pracy urządzenia wraz z wymaganymi i zalecanymi przez producenta modyfikacjami. Części zamienne Dostawa materiałów niezbędnych do przeprowadzenia przeglądów. Czas pracy serwisu Praca inżynierów serwisu w normalnych godzinach wykonywania usług serwisowych, to jest od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 17:00, za wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy. Zadanie nr 3: Świadczenie usług pogwarancyjnej obsługi serwisowej urządzeń firmy Siemens Intensywny Nadzór Kardiologiczny lokalizacja Szpital Św. Wincentego a Paulo ul. Wójta Radtkego 1. Przeglądy okresowe Regularne przeglądy okresowe interwały i zakres przeglądów według wymagań producenta; terminy przeglądów uzgodnione z ZAMAWIAJĄCYM. Sprawdzenie bezpieczeństwa mechanicznego. Kontrola występowania usterek zewnętrznych. Inspekcja zużycia części. Oczyszczenie dróg chłodzenia i odprowadzania ciepła. Smarowanie ruchomych części mechanicznych. Sprawdzenie bezpieczeństwa elektrycznego. Konserwacja softwareu systemowego i aplikacyjnego Porządkowanie przestrzeni dyskowej i bazy danych. Sprawdzenie funkcjonowania urządzenia i jego gotowości do pracy. Dokumentacja przeglądów. Kontrola jakości podczas przeglądów okresowych Sprawdzenie jakości obrazu. Sprawdzenie wartości pomiarowych i aplikacyjnych aparatury z wykorzystaniem, w razie potrzeby, specjalistycznej aparatury pomiarowej i fantomów. Przeprowadzenie czynności korygujących ustawienie i regulacja odpowiednich wartości nastawień w przypadkach ich odchylenia od wartości optymalnych. Zdalna diagnostyka Wykorzystanie systemu Siemens Remote Services (SRS) do stałego monitorowania parametrów pracy urządzenia. Wykorzystanie systemu SRS do zdalnej diagnostyki i naprawy uszkodzeń. Utrzymanie infrastruktury SRS łącznie z pokryciem kosztów użytkowania linii telekomunikacyjnej. Dotyczy aparatury wyposażonej w SRS. Naprawy Interwencje na wezwanie praca w miejscu lokalizacji aparatury wraz z dojazdem inżyniera. Diagnozowanie błędów, usuwanie usterek oraz likwidowanie szkód powstałych w wyniku naturalnego zużycia części. Kontrola urządzenia po przeprowadzonej naprawie. Dokumentacja interwencji serwisowych. Modyfikacje Przeprowadzenie, środków zapobiegawczych w celu zwiększenia bezpieczeństwa pracy urządzenia. Wykonanie zalecanych przez producenta aktualizacji softwareu systemowego i aplikacyjnego. Wykonanie zalecanych przez producenta modyfikacji urządzenia. Części zamienne i komponenty specjalne Dostawy komponentów specjalnych, to jest lamp rentgenowskich i detektorów promieniowania, w celu zastąpienia tych, które na skutek naturalnych procesów uległy całkowitemu zużyciu lub stały się nieprzydatnymi do dalszej eksploatacji. Dostawy części zamiennych w celu zastąpienia części, które na skutek naturalnych procesów uległy całkowitemu zużyciu lub stały się nieprzydatnymi do dalszej eksploatacji, za wyjątkiem materiałów eksploatacyjnych i elementów wyposażenia dodatkowego. Dostawy materiałów do przeprowadzanych modyfikacji. Dostawy materiałów niezbędnych do przeprowadzenia przeglądów. Pomoc aplikacyjna W zakresie wsparcia technicznego przez inżyniera serwisu. Czas pracy serwisu Praca inżynierów serwisu w normalnych godzinach wykonywania usług serwisowych, to jest od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 17:00, za wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 504210002
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 24 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: czas reakcji serwisu na zgłoszenie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpitalegdynia.eu
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przeglądy techniczne oraz naprawy pogwarancyjne sprzętu i aparatury medycznej będącej na wyposażeniu Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego im. Janusza Korczaka w Słupsku Sp. z o.o. 74/PN/2016
Dodano: 2016-07-25 - Świadczenie usług serwisowych aparatury medycznej firmy Mediso wykorzystywanej w Zakładzie Medycyny Nuklearnej Szpitali Wojewódzkich w Gdyni Sp. z o.o.
Dodano: 2016-07-22 - Usługa serwisowa obejmującą przeglądy techniczne oraz naprawę aparatury medycznej wraz z zapewnieniem części zamiennych, niezbędnych do napraw
Dodano: 2016-06-27 - Usługa przeprowadzania przeglądów, konserwacji, kontroli bezpieczeństwa oraz napraw aparatury medycznej w 34 pakietach (20/2016)
Dodano: 2016-06-01 - Świadczenie usług serwisowych tomografu komputerowego GE Lightspeed PRO32
Dodano: 2016-05-16 - Przeglądy techniczne oraz naprawy pogwarancyjne sprzętu i aparatury medycznej będącej na wyposażeniu Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego im. Janusza Korczaka w Słupsku Sp. z o.o.
Dodano: 2016-04-29 - Usługa przeprowadzania przeglądów, konserwacji, kontroli bezpieczeństwa oraz napraw aparatury medycznej (14/2016)
Dodano: 2016-04-25 - Świadczenie usług dotyczących okresowych przeglądów, konserwacji i serwisowania oraz napraw awaryjnych urządzeń medycznych zainstalowanych na terenie Wojewódzkiego Zespołu Reumatologicznego im. dr Jadwigi Titz-Kosko w Sopocie - Znak: N/2/16
Dodano: 2016-04-21 - Świadczenie usług dotyczących okresowych przeglądów, konserwacji i serwisowania oraz napraw awaryjnych urządzeń medycznych zainstalowanych na terenie Wojewódzkiego Zespołu Reumatologicznego im. dr Jadwigi Titz-Kosko w Sopocie - Znak: N/1/16
Dodano: 2016-04-13 - Usługa konserwacji, napraw i przeglądów sprzętu endoskopowego firmy PENTAX
Dodano: 2016-04-12