Przetargi.pl
Świadczenie usług w zakresie sprzątania i utrzymania czystości na terenie obiektów Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej we Włocławku wraz z obsługą sezonową szatni w budynku przy ul. Mechaników 3

Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa we Włocławku ogłasza przetarg

  • Adres: 87-800 Włocławek, ul. 3 Maja 17
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 054 2316080 , fax. 054 2314352
  • Data zamieszczenia: 2010-07-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa we Włocławku
    ul. 3 Maja 17 17
    87-800 Włocławek, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 054 2316080, fax. 054 2314352
    REGON: 91126695100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pwsz.wloclawek.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usług w zakresie sprzątania i utrzymania czystości na terenie obiektów Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej we Włocławku wraz z obsługą sezonową szatni w budynku przy ul. Mechaników 3
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia w przetargu nieograniczonym jest Świadczenie usług w zakresie sprzątania i utrzymania czystości na terenie obiektów Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej we Włocławku wraz z obsługą sezonową szatni w budynku przy ul. Mechaników 3. W trakcie świadczenia usługi do Wykonawcy będzie należało: SZCZEGÓŁOWY ZAKRES CZYNNOŚCI I. Obiekty przy ul. 3 Maja 17 we Włocławku 1. Codzienne sprzątanie, zmywanie, odkurzanie, mycie parapetów, drzwi (pow. 244,23m2), przegród kabinowych w toaletach ( pow. 40,84 m2), bieżąca konserwacja podłóg wewnątrz budynku, w tym ciągów komunikacyjnych, pomieszczeń biurowych, sal wykładowych, pokoi gościnnych, toalet oraz windy. 2. Obustronne mycie okien i powierzchni przeszklonych oraz żaluzji wg potrzeb, nie rzadziej niż 4 razy do roku we wszystkich pomieszczeniach. Powierzchnie okien: 1) Rektorat: 211,76 m2, 2) Budynek dydaktyczny: 275,93 m2 a) okna - 96,44m2, b) okna przeznaczone do mycia z podnośnika - 73,90m2, c) daszek nad wejściem głównym (mycie z podnośnika) - 11,20m2, d) przeszklenia balustrad - 5,75m2, e) witryny wejściowe - 88,64m2. 3. Codzienne usuwanie śmieci z koszy i wymiana worków oraz czyszczenie koszy. Podczas usuwania śmieci przestrzeganie zasad segregacji. 4. Ustawianie i wstawianie krzeseł i stolików w salach wykładowych i innych pomieszczeniach związanych z prowadzeniem zajęć ze studentami - w zależności od potrzeb. 5. Szorowanie mechaniczne co 3 miesiące podłóg wodoszczelnych z użyciem środków konserwujących. 6. Odkurzanie tapicerki mebli. 7. Jeden raz w roku pranie wszystkich wykładzin dywanowych i mebli tapicerowanych. 8. Jeden raz w roku krystalizacja powierzchni marmurowych. 9. Mycie lamperii wg potrzeb. Powierzchnia całkowita przeznaczona do sprzątania wynosi - 2.188,53 m2, z tego do codziennego sprzątania - 2.188,53 m2 W okresie wakacji (lipiec, sierpień, wrzesień) sprzątaniu i utrzymaniu czystości wewnątrz budynków podlegać będą pomieszczenia biurowe, ciągi komunikacyjne, sanitariaty. Sale wykładowe będą sprzątane w miarę potrzeb zgłaszanych przez zamawiającego. W budynkach przy ul. 3 - go Maja 17 - 1418,76 m2 stanowi parkiet, - 635,82 m2 stanowi gres, - 19,55 m2 stanowią deski, - 47,91 m2 stanowią posadzki ceramiczne, - 42,84 m2 stanowi marmur, - 23,65 m2 stanowi lastrico. Wykonawca jest zobowiązany w sposób ciągły zapewnić środki czystości jak: worki na śmieci, środki do mycia i pastowania podłóg, materiały higieniczne codziennego użytku takie jak: papier toaletowy (biały, co najmniej dwuwarstwowy), mydło w płynie, ręczniki papierowe (zetki - białe) oraz inne materiały niezbędne do prawidłowego wykonania powierzonego zadania. II. Obiekt przy ul. Mechaników 3 we Włocławku 1. Codzienne sprzątanie, zmywanie, odkurzanie, mycie parapetów, drzwi, przegród kabinowych w toaletach i bieżąca konserwacja podłóg wewnątrz budynku, w tym ciągów komunikacyjnych, pomieszczeń biurowych, sal wykładowych, pokoi gościnnych, toalet oraz 3 wind. 2. Codzienne sprzątanie schodów zewnętrznych wejściowych do obiektu. 3. Obustronne mycie okien i żaluzji wg potrzeb, nie rzadziej niż 4 razy do roku we wszystkich pomieszczeniach. Powierzchnie okien: a) zewnętrzne: 636m2, b) okna na środkowej klatce schodowej: 33m2 (mycie z podnośnika), c) wewnętrzne: 48m2, d) powierzchnia drzwi przeszklonych: 112m2, 4. Codzienne usuwanie śmieci z koszy i wymiana worków oraz czyszczenie koszy. Podczas usuwania śmieci przestrzeganie zasad segregacji. 5. Ustawianie i wstawianie krzeseł i stolików w salach wykładowych i innych pomieszczeniach związanych z prowadzeniem zajęć ze studentami - w zależności od potrzeb. 6. Szorowanie mechaniczne co 3 miesiące podłóg wodoszczelnych z użyciem środków konserwujących. 7. Mycie wejść do obiektu według potrzeb. 8. Odkurzanie tapicerki mebli. 9. Jeden raz w roku pranie wszystkich wykładzin dywanowych i mebli tapicerowanych. 10. Konserwacja powierzchni tarketowych: 1) Miesiąc wrzesień: a) usunięcie starej polimerowej powłoki ochronnej; b) położenie nowej powłoki ochronnej składającej się z trzech warstw polimerów, 2) Zimowa przerwa semestralna (styczeń lub luty); a) uzupełnienie powłoki polimerowej startej w procesie użytkowania jedną warstwą polimeru. 11. Obsługa szatni od 1 października 2010 do 30 kwietnia 2011 r. od godziny 745 do godziny 2000 siedem dni w tygodniu. 12. Dyżur dzienny w godz. 1000 do 1600 Powierzchnia całkowita przeznaczona do sprzątania wynosi: - w budynku przy ul. Mechaników 3 - 5.197,24 m2 z tego do codziennego sprzątania: - 5.197,24 m2 W okresie wakacji (lipiec, sierpień, wrzesień) sprzątaniu i utrzymaniu czystości wewnątrz budynków podlegać będą pomieszczenia biurowe, ciągi komunikacyjne, sanitariaty. Sale wykładowe będą sprzątane w miarę potrzeb zgłaszanych przez zamawiającego. W budynku przy ul. Mechaników3 - 1 738,54 m2 stanowi tarket, - 2 932,52 m2 stanowi gres. - 526,18 m2 stanowi wykładzina dywanowa Wykonawca jest zobowiązany w sposób ciągły zapewnić środki czystości jak: worki na śmieci, środki do mycia i pastowania podłóg, materiały higieniczne codziennego użytku takie jak: papier toaletowy (biały, co najmniej dwuwarstwowy), mydło w płynie, ręczniki papierowe (zetki - białe) oraz inne materiały niezbędne do prawidłowego wykonania powierzonego zadania. III. Obiekty przy ul. Obrońców Wisły 1920 r. 21- 25 we Włocławku: 1. Codzienne sprzątanie, zmywanie, odkurzanie, mycie parapetów, drzwi (pow. 244,23m2), przegród kabinowych w toaletach ( pow. 40,84 m2), bieżąca konserwacja podłóg wewnątrz budynku, w tym ciągów komunikacyjnych, pomieszczeń biurowych, sal wykładowych, pokoi gościnnych, toalet. 2. Obustronne mycie okien, żaluzji, drzwi i lamperii wg potrzeb, nie rzadziej niż 4 razy do roku we wszystkich pomieszczeniach, 3. Codzienne usuwanie śmieci z koszy i wymiana worków oraz czyszczenie koszy. Podczas usuwania śmieci przestrzeganie zasad segregacji, 4. Ustawianie i wstawianie krzeseł i stolików w salach wykładowych i innych pomieszczeniach związanych z prowadzeniem zajęć ze studentami - w zależności od potrzeb, 5. Szorowanie mechaniczne co 3 miesiące podłóg wodoszczelnych z użyciem środków konserwujących, 6. Odkurzanie tapicerki mebli, 7. Jeden raz w roku pranie wszystkich wykładzin dywanowych i mebli tapicerowanych, 8. Codzienne mycie parkietu sali gimnastycznej oraz parapetów, drabinek, barierek, łazienek, schodów i szatni sali gimnastycznej, 9. Okresowe ( co najmniej 4 razy w roku)obustronne mycie okien sali gimnastycznej z użyciem wysięgnika, 10. Mycie balkonu, tablicy kosza do koszykówki oraz lamperii na sali gimnastycznej nie rzadziej niż 1 raz w miesiącu, 11. Codzienne mycie pomieszczeń kuchni Domu Studenta w tym mycie zlewów, stolików, szafek, parapetów, podłóg oraz kuchni gazowych, 12. Wymiana firan, zasłon i pościeli oraz sprzątanie wszystkich pokoi Domu Studenta nie rzadziej niż dwa razy w roku około 100 szt. Kompletów pościeli , firany i zasłony z 35 okien o pow. 5 m2 każda. 13. Bieżące uzupełnianie mydła, papieru do rąk i papieru toaletowego w pomieszczeniach biurowych oraz w toaletach. 14. Konserwacja powierzchni tarketowych: 1) Miesiąc wrzesień: a) usunięcie starej polimerowej powłoki ochronnej; b) położenie nowej powłoki ochronnej składającej się z trzech warstw polimerów, 2) Zimowa przerwa semestralna (styczeń lub luty); a) uzupełnienie powłoki polimerowej startej w procesie użytkowania jedną warstwą polimeru. Budynek Domu Studenta wraz z salą gimnastyczną. Powierzchnia całkowita przeznaczona do sprzątania wynosi: - 2637,03 m2 Z tego: do codziennego sprzątania: - 2058,99 m2 Z tego: magazyny i pokoje studentów będą sprzątane dwa razy w roku - 578,04 m2. W w/w budynku powierzchnię: - 609,18 m2 stanowi gres, - 362,70 m2 stanowi tarket, - 420,25 m2 stanowi parkiet, - 77,64 m2 stanowi lastrico, - 273,42 m2 stanowi terakota, - 769,70m2 stanowi gumolit, - 49,14m2 stanowi PCV, - 45,00m2 stanowi wykładzina podłogowa, - 30,00m2 stanowią panele. Łączna powierzchnia okien - 360m2 Łączna powierzchnia drzwi - 470m2 Ściany szklane o łącznej powierzchni - 86m2 Lamperie ścienne malowane olejno o łącznej powierzchni - 670m2, Powierzchni okien, drzwi i ścian szklanych należy myć obustronnie. Budynek dydaktyczny. Powierzchnia całkowita przeznaczona do sprzątania wynosi: 1169,80m2, z tego: do codziennego sprzątania: - 1157,60m2, z tego: magazyny do sprzątania raz w roku: - 12,20m2. W ww budynku powierzchnię: - 569,60 m2 stanowi gres - 360,20 m2 stanowi tarket - 240,00 m2 stanowi wykładzina podłogowa 1. Codzienne sprzątanie i mycie ciągów komunikacyjnych, sal dydaktycznych, toalet, przegród kabinowych w toaletach, pomieszczeń biurowych, hallów i parapetów, windy. 2. Obustronne mycie okien i drzwi według potrzeb - nie rzadziej niż 4 razy w roku we wszystkich pomieszczeniach. 3. Codzienne usuwanie śmieci z koszy i wymiana worków oraz czyszczenie koszy. Podczas usuwania śmieci przestrzeganie zasad segregacji. Uzupełnianie papieru toaletowego, ręczników papierowych i mydła w płynie w toaletach. 4. Ustawianie i wstawianie krzeseł i stolików uczniowskich w salach wykładowych i innych pomieszczeniach związanych z prowadzeniem zajęć ze studentami - w zależności od potrzeb 5. Szorowanie mechaniczne co 3 miesiące podłóg wodoszczelnych z użyciem środków konserwujących. 6. Odkurzanie wykładziny podłogowej i tapicerki - krzesła w sali audytoryjnej. 7. Raz w roku pranie wykładziny podłogowej w sali audytoryjnej. 8. Obustronne mycie okien żaluzji (wewnętrznych i zewnętrznych) i drzwi oszklonych: 1) powierzchnia okien: 198m2 (w tym 30m2 mycie z podnośnika), 2) powierzchnia drzwi oszklonych: 34m2, 3) ilość drzwi drewnianych: 32 szt. (tj. 51,20m2), 4) ilość kabin WC: 18szt. 9. Konserwacja powierzchni tarketowych: Miesiąc wrzesień: 1) usunięcie starej polimerowej powłoki ochronnej; 2) położenie nowej powłoki ochronnej składającej się z trzech warstw polimerów, Zimowa przerwa semestralna (styczeń lub luty); 1) uzupełnienie powłoki polimerowej startej w procesie użytkowania jedną warstwą polimeru. W okresie wakacji (lipiec, sierpień, wrzesień) sprzątaniu i utrzymaniu czystości wewnątrz budynków podlegać będą pomieszczenia biurowe, ciągi komunikacyjne, sanitariaty. Sale wykładowe będą sprzątane w miarę potrzeb zgłaszanych przez zamawiającego. Wykonawca jest zobowiązany w sposób ciągły zapewnić środki czystości jak: worki na śmieci, środki do mycia i pastowania podłóg, materiały higieniczne codziennego użytku takie jak: papier toaletowy (biały, co najmniej dwuwarstwowy), mydło w płynie, ręczniki papierowe (zetki - białe) oraz inne materiały niezbędne do prawidłowego wykonania powierzonego zadania. INFORMACJE DODATKOWE: 1. Wyraz Codzienne oznacza dni robocze w poszczególnych obiektach Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej we Włocławku i tak: 1) obiekty przy ul. 3 Maja 17 - 7 dni roboczych w tygodniu, w trakcie roku akademickiego, tj. przez 9 miesięcy, a w okresie lipiec, sierpień, wrzesień - 5 dni roboczych w tygodniu 2) obiekty przy ul. Obrońców Wisły 1920 r. 21-25 - 7 dni roboczych w tygodniu w trakcie roku akademickiego, tj. przez 9 miesięcy, a w okresie lipiec, sierpień, wrzesień - 5 dni roboczych w tygodniu. 3) obiekt przy ul. Mechaników 3 - 7 dni roboczych w tygodniu w trakcie roku akademickiego, tj. przez 9 miesięcy, a w okresie, lipiec, sierpień, wrzesień - 5 dni roboczych w tygodniu. 2. Wszystkie środki czystości wykorzystywane w procesie sprzątania winny być odpowiednie do sprzątanych powierzchni, bardzo dobrej jakości oraz posiadać atesty dopuszczenia na rynek polski. 3. Powierzchnia całkowita do sprzątania podlegająca zamówieniu: - 11 192,60 m2 z tego do codziennego sprzątania: - 10 602,36 m2 do sprzątania 2 razy w roku: - 578,04 m2 do sprzątania raz w roku: - 12,20 m2 z tego: parkiet - 1 839,01 m2, gres - 4 747,12 m2, deski - 19,55 m2, posadzka ceramiczna - 47,91 m2, marmur - 42,84 m2, lastrico - 101,29 m2, tarket - 2 461,44 m2, wykładzina dywanowa - 526,18 m2, terakota - 273,42 m2, gumolit - 769,70 m2, pcv - 49,14 m2, okna - 1 290,44 m2, okna przeznaczone do mycia z podnośnika - 136,90 m2, daszek oszklony - 11,20 m2, przeszklenia balustrad - 5,75 m2, witryny wejściowe - 88,64 m2, drzwi oszklone - 232,00 m2, okna wewnętrzne - 518,00 m2, lamperie - 670,00 m2
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 909100009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Oferta powinna być zabezpieczona wadium w wysokości 5 000,00 zł 2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że zobowiązanie kasy jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.). Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić do dnia 02.08.2010 r. przelewem na konto Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej we Włocławku w BOŚ Oddział Włocławek numer 72 1540 1069 2001 8720 6079 0001 z dopiskiem WADIUM - przetarg na: Świadczenie usług w zakresie sprzątania i utrzymania czystości na terenie obiektów Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej we Włocławku wraz z obsługą sezonową szatni w budynku przy ul. Mechaników 3. 3. Kopię dowodu wpłacenia wadium należy dostarczyć do Zamawiającego do dnia 02.08.2010 r. , do godz. 9:00 (oryginał należy dołączyć do oferty). 4. Kopię wadium w formie poręczeń lub gwarancji należy dostarczyć do dnia 02.08.2010 r. do godz. 9:00 (oryginał należy dołączyć do oferty). 5. Wykonawca, którego oferta, nie będzie zabezpieczona akceptowaną formą wadium zostanie przez Zamawiającego wykluczony, a oferta uznana za odrzuconą. 6. Wadium wniesione w formie gwarancji i poręczeń winno obejmować wszystkie przypadki, w których Wykonawca traci wadium na rzecz Zamawiającego zgodnie z art. 46 ust. 4 a i 5 Ustawy. W przypadku, gdy dokumenty te nie będą zabezpieczały w pełnym zakresie możliwych roszczeń Zamawiającego Wykonawca zostanie wykluczony z postępowania

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pwsz.wloclawek.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach