Przetargi.pl
Świadczenie usług w zakresie publicznego transportu zbiorowego (przewozu regularnego w ramach lokalnego transportu zbiorowego, tj. komunikacji miejskiej, organizowanego przez Zamawiającego) we wszystkie dni tygodnia na liniach komunikacji miejskiej organizowanej przez Zarząd Komunikacji Miejskiej w Gdyni (w ramach tzw.rezerwy)

Zarząd Komunikacji Miejskiej ogłasza przetarg

  • Adres: 81-244 Gdynia, ul. Zakręt do Oksywia 10
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 058 6233312 , fax. 058 6233022
  • Data zamieszczenia: 2011-11-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Komunikacji Miejskiej
    ul. Zakręt do Oksywia 10 10
    81-244 Gdynia, woj. pomorskie
    tel. 058 6233312, fax. 058 6233022
    REGON: 19060628700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zkmgdynia.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usług w zakresie publicznego transportu zbiorowego (przewozu regularnego w ramach lokalnego transportu zbiorowego, tj. komunikacji miejskiej, organizowanego przez Zamawiającego) we wszystkie dni tygodnia na liniach komunikacji miejskiej organizowanej przez Zarząd Komunikacji Miejskiej w Gdyni (w ramach tzw.rezerwy)
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego jest świadczenie przez Wykonawcę usług w zakresie publicznego transportu zbiorowego (przewozu regularnego w ramach lokalnego transportu zbiorowego, tj. komunikacji miejskiej, organizowanego przez Zamawiającego) we wszystkie dni tygodnia na liniach komunikacji miejskiej organizowanej przez Zarząd Komunikacji Miejskiej w Gdyni (w ramach tzw.rezerwy). 2. Przedmiot zamówienia obejmuje: a) Realizację wybranych kursów na stałych liniach autobusowych i trolejbusowych, zgodnie z obowiązującym aktualnie nadanej linii rozkładem jazdy, w zastępstwie przewoźnika, który czasowo nie jest w stanie świadczyć usług przewozowych. Realizacja wybranych kursów zlecana byłaby przez Zamawiającego na bieżąco, w zależności od występujących potrzeb. Usługi mogą być zlecane przez całą dobę, przy czym zlecenia na świadczenie usług w godzinach od 23:30 do 4:30powinny być dokonywane z wyprzedzeniem co najmniej 24 godzin. Zamawiający zlecać będzie świadczenie przez Wykonawcę usług jednocześnie nie więcej niż 2 autobusami typu PN, przy czym liczba ta będzie zmniejszana o liczbę autobusów świadczących usługi określone w pkt b) o liczbę autobusów świadczących usługi określone w pkt b); b) Realizację dodatkowych, nieuwzględnionych w stałych rozkładach jazdy, kursów na stałych liniach autobusowych i trolejbusowych lub obsługę dodatkowych linii autobusowych, w związku z: remontami i zamknięciami dróg, obsługą dodatkowego ruchu pasażerskiego związanego ze świętami (w tym przede wszystkim z uroczystością Wszystkich Świętych), imprezami masowymi (kulturalnymi, sportowymi, handlowymi), itp, wystąpieniem zakłóceń w przewozach wykonywanych przez podmioty innych gałęzi niż transport drogowy (w tym przede wszystkim przez PKP Szybka Kolej Miejska w Trójmieście sp. z o.o.), innymi szczególnymi przyczynami uzasadniającymi uruchamianie dodatkowych usług. Realizacja dodatkowych kursów na stałych liniach oraz obsługa dodatkowych linii autobusowych powinna być zlecana przez Zamawiającego z wyprzedzeniem co najmniej 3 dni. Zamawiający zlecać będzie świadczenie przez Wykonawcę usług jednocześnie nie więcej niż: 10 autobusami (nie więcej niż 5 typu SN i nie więcej niż 5 typu PN) w dni, w które obowiązują powszednie rozkłady jazdy; 20 autobusami (nie więcej niż 10 typu SN i nie więcej niż 10 typu PN) w dni, w których obowiązują sobotnie lub świąteczne rozkłady jazdy. 3. W przypadku, kiedy liczba autobusów świadczących jednocześnie usługi miałaby przekroczyć ustalone limity, Wykonawca będzie miał prawo odmówić realizacji zleceń, skutkujących przekroczeniem tych limitów, bądź też będzie miał prawo - po uzgodnieniu z Zamawiającym - zrealizować te zlecenia autobusami niespełniającymi części z nw. parametrów, w tym także autobusami miejskimi średniopodłogowymi (o wysokości podłogi w I i II drzwiach maksymalnie710 mm). 4. Wykonawca jest zobowiązany do świadczenia usług stanowiących przedmiot zamówienia: autobusami miejskimi niskopodłogowymi spełniającymi (bezwzględnie wymagane przez Zamawiającego): - warunki określone w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 31.12.2002 roku w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (Dz.U. z 2003 r. nr 32, poz. 262 z późn.zm.) oraz - poniższe parametry techniczno-użytkowe - w zależności od konkretnych zleceń Zamawiającego: typ autobusu: SN - o długości od 11,50 m do 13,50m, lub PN - o długości od 17,50 m, moc silnika - co najmniej 200 KM w autobusie SN, co najmniej 250 KM w autobusie PN; chłodzenie silnika - cieczą; skrzynia biegów - automatyczna; liczba miejsc ogółem (dla pasażerów) - co najmniej 90w autobusie SN (dopuszcza się co najmniej 85 w przypadku autobusów zasilanych CNG), co najmniej 150 w autobusie PN; liczba miejsc siedzących (dla pasażerów, siedzenia typu 1? liczone jako pojedyncze) - co najmniej 27 (w tym co najmniej 25 nieskładanych) w autobusie SN, co najmniej 40 (w tym co najmniej 36 nieskładanych) w autobusie PN; charakterystyka miejsc siedzących: siedzenia typu miejskiego, z miękką wkładką na siedzisku i oparciu, 1 lub 2 siedzenia usytuowane bezpośrednio za I drzwiami na prawym nadkolu, przodem do kierunku jazdy; liczba drzwi dla pasażerów- co najmniej 2 uruchamianych mechanicznie, zdalnie sterowanych przez kierowcę w autobusie SN, co najmniej 3uruchamianych mechanicznie, zdalnie sterowanych przez kierowcę w autobusie PN; układ drzwi dla pasażerów: Idrzwi przed pierwszą osią, II drzwi pomiędzy pierwszą i drugą osią, III drzwi za ostatnią osią w autobusie SN (jeżeli występują), III drzwi przed trzecią osią, w drugim członie w autobusie PN; IV drzwi za ostatnią osią w autobusie PN (jeżeli występują); szerokość drzwi w świetle - II (w przypadku autobusu PN również III) co najmniej 1 100 mm, pozostałe co najmniej 650 mm; w przypadku I drzwi dwuskrzydłowych oba skrzydła muszą być przeznaczone dla pasażerów(przy czym dopuszcza się możliwość niezależnego sterowania każdym ze skrzydeł przez kierowcę); poziom podłogi- maksymalnie 360 mm od poziomu jezdni (bez stopni wejściowych) w I i II drzwiach oraz bez stopni poprzecznych wewnątrz pojazdu; miejsce na wózki - o długości co najmniej 1 700 mm, naprzeciwko II drzwi, po lewej stronie pojazdu; dopuszcza się miejsce na wózki po prawej stronie pojazdu przy II drzwiach, jeżeli drzwi te są otwierane na zewnątrz; liczba okien otwieranych (przesuwnych lub uchylnych) w przedziale pasażerskim - co najmniej 4 w autobusie SN, co najmniej 4 w pierwszym członie pojazdu i co najmniej 2 w drugim w autobusie PN; do liczby tej nie wlicza się okien o szerokości mniejszej niż 900 mm lub wysokości części otwieranej okna mniejszej niż 200 mm; liczba uchylnych wywietrzników (klap) dachowych - co najmniej 2 w autobusie SN (dopuszcza się 1, pod warunkiem, że liczba okien otwieranych w przedziale pasażerskim wynosi nie mniej niż 8), co najmniej 3 w autobusie PN (dopuszcza się 2, pod warunkiem, że liczba okien otwieranych w przedziale pasażerskim wynosi nie mniej niż 11); w autobusach z klimatyzacją przedziału pasażerskiego dopuszcza się zmniejszenie o jeden wywietrznik wymaganej ich liczby; urządzenia oświetlające wnętrze pojazdu - zapewniające oświetlenie całego przedziału pasażerskiego, w tym w szczególności wszystkich miejsc, w których znajdują się jakiekolwiek przeszkody dla pasażerów (np. stopnie), umożliwiające odczytanie wszelkich informacji dla pasażerów umieszczonych wewnątrz pojazdu oraz kodu kasownika na skasowanym bilecie; urządzenia sygnalizacyjne dla pasażerów: przyciski stop (co najmniej 1 przycisk na każde 5 miejsc siedzących), umożliwiające zasygnalizowanie kierowcy potrzeby zatrzymania się na przystanku na żądanie, równomiernie rozmieszczone na całej długości przedziału pasażerskiego, w tym przy każdych drzwiach, przycisk przyklęk, umożliwiający zasygnalizowanie kierowcy potrzeby obniżenia poziomu podłogi i ewentualnie użycia pochylni/podnośnika, umieszczony wewnątrz pojazdu w pobliżu miejsca dla wózków, w zasięgu osoby siedzącej na wózku inwalidzkim - w pojazdach wyposażonych w funkcję przyklęku; kasowniki biletów papierowych - elektroniczne, spełniające wymagania określone w Rozdz. XI SIWZ WZÓR UMOWY (załącznik numer 3 do WZORU UMOWY- §4); informacja o linii: z przodu i z boku w postaci pełnowymiarowego wyświetlacza elektronicznego, prezentującego numer linii i nazwę przystanku docelowego, wyświetlacz boczny umieszczony pomiędzy I i II drzwiami, z tyłu w postaci wyświetlacza elektronicznego, prezentującego numer linii, wewnątrz pojazdu w postaci wyświetlacza elektronicznego, co najmniej dwuwierszowego, umieszczonego pod sufitem za kabiną kierowcy w osi podłużnej pojazdu i skierowanego do tyłu, w miejscu zapewniającym dobrą widoczność dla pasażerów, prezentującego naprzemiennie: numer linii i nazwę przystanku docelowego, napis: przystanek: [nazwa przystanku bieżącego] - przed zatrzymaniem pojazdu na przystanku i w czasie postoju na nim, lub napis: następny przystanek: [nazwa przystanku następnego] - po ruszeniu pojazdu z przystanku i w czasie jazdy między przystankami; w przypadku przystanków na żądanie nazwa przystanku z dopiskiem n/ż, aktualną datę i godzinę; wyświetlacz wewnętrzny powinien pokazywać komunikat będący następstwem naciśnięcia przez pasażera przycisku stop oraz umożliwiać zaprogramowanie wyświetlania innych informacji; radiotelefon - pracujący w strukturze sieci łączności radiowej ZKM w Gdyni, w paśmie 400 MHz; monitoring wnętrza - spełniające wymagania określone w Rozdz. XI SIWZ Wzór umowy (załącznik numer 3 do Wzoru umowy- §5); kolorystyka zewnętrzna - biało-niebieska (RAL 9010i 5017, sposób malowania uzgodniony z Zamawiającym). Zamawiający wymaga realizacji usług stanowiących przedmiot niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego zgodnie z warunkami zawartymi we wzorze umowy stanowiącym integralną część SIWZ. Szacunkowa liczba wozokilometrów objętych niniejszym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego w okresie obowiązywania umowy - 30 000 (słownie: trzydzieści tysięcy) wozokilometrów, w tym: 27 000 (słownie: dwadzieścia siedem tysięcy) wozokilometrów autobusami miejskimi niskopodłogowymi typu PN, 3 000 (słownie: trzy tysiące) wozokilometrów autobusami miejskimi niskopodłogowymi typu SN. Szacunkowa wartość bez VAT: 254 010,00 PLN
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 601000009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1/ Wadium: 1 300 PLN (słownie: tysiąc trzysta złotych). Wykonawcy zobowiązani są dołączyć do oferty dowód wpłacenia / wniesienia wadium w wysokości, terminie i formie określonej w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia dotyczącej przedmiotowego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. 2/ Zabezpieczenie należytego wykonania umowy: 2 % (dwa procent) ceny

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zkmgdynia.pl/siwz/siwz_zkm-zp-n-37-11.pdf
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 60 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach