Gmina Prudnik ogłasza przetarg
- Adres: 48-200 Prudnik, ul. Kościuszki 3
- Województwo: opolskie
- Telefon/fax: tel. 077 4066200 , fax. 077 4066228
- Data zamieszczenia: 2009-11-13
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Prudnik
ul. Kościuszki 3 3
48-200 Prudnik, woj. opolskie
tel. 077 4066200, fax. 077 4066228
REGON: 00052652900000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.prudnik.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Świadczenie usług w zakresie przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek o wadze powyżej 50g dla Urzędu Miejskiego w Prudniku - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek o wadze powyżej 50g dla Urzędu Miejskiego w Prudniku, a w szczególności przesyłanie i doręczanie przesyłek nie rejestrowanych i rejestrowanych, w obrocie krajowym i zagranicznym - zarówno priorytetowych, jak i ekonomicznych, przesyłanie i doręczanie przesyłek komplementarnych do przesyłek rejestrowanych, doręczanie przesyłek rejestrowanych zwróconych po wyczerpaniu możliwości ich doręczenia adresatom, przesyłanie i doręczanie przesyłek reklamowych. Przewidywana roczna liczba przesyłek - ok. 1800 szt. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 641100000
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: I. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, spełniają warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych oraz spełniają następujące warunki udziału: 1) Posiadają aktualne zezwolenie na wykonywanie działalności pocztowej wydane przez Prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej lub oświadczenie o ustawowym zwolnieniu z uzyskania ww. zezwolenia. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie każdy z wykonawców musi wykazać że nie podlega wykluczeniu z postępowania. II. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu na podstawie złożonych wraz z ofertą oświadczeń i dokumentów według formuły: spełnia / nie spełnia
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu zgodnie z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp na formularzu stanowiącym załącznik nr 3 do siwz, 2. Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp na formularzu stanowiącym załącznik nr 4 do siwz, 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 4. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 5. Aktualne zezwolenie, wydane przez Prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej zgodnie z art. 6 ust.. 1 ustawy z dnia 12 czerwca 2003 r. Prawo Pocztowe (Dz. U.08.189.1159 j.t.) na wykonywanie działalności pocztowej w zakresie przyjmowania, przemieszczania i doręczania w obrocie krajowym i zagranicznym przesyłek lub oświadczenie o ustawowym zwolnieniu z uzyskania ww. zezwolenia. 6. Zasady składania oferty przez podmioty występujące wspólnie: - podmioty zobowiązane są do złożenia wraz z ofertą pełnomocnictwa do reprezentowania wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. - wymagane oświadczenia i dokumenty wskazane w pkt 1,3,4, powinny być złożone przez każdy podmiot. 7. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej: 1) Wykonawcy tacy zamiast dokumentów określonych w punktach 3, 4 niniejszego działu składają dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym mają siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) że nie otwarto ich likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokument nie może być wystawiony wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. b) nie zalegają oni z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne, zdrowotne albo że uzyskali przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Dokument nie może być wystawiony wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. c) nie orzeczono wobec nich zakazu ubiegania się o zamówienie. Dokument nie może być wystawiony wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2) Jeśli w kraju pochodzenia osoby, lub kraju w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentami zawierającymi oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym lub organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.prudnik.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług pocztowych na rzecz Opolskiego Urzędu Wojewódzkiego, polegających na przyjmowaniu, sortowaniu, przemieszczaniu i doręczaniu przesyłek na terenie całego kraju i w obrocie zagranicznym oraz doręczaniu Zamawiającemu zwrotnych potwierdzeń odbioru po skutecznym doręczeniu, a także zwrot do Zamawiającego przesyłek niedoręczonych odbiorcy po wyczerpaniu wszystkich możliwości ich doręczenia lub wydania oraz usługi odbioru przesyłek z siedziby Zamawiającego wraz z dokumentami nadawczymi, zgodnie z właściwymi przepisami
Dodano: 2016-07-13 - Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym dla Powiatowego Urzędu Pracy w Brzegu.
Dodano: 2016-01-25 - Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym dla Powiatowego Urzędu Pracy w Brzegu
Dodano: 2015-11-18 - przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług pocztowych na rzecz Opolskiego Urzędu Wojewódzkiego, polegających na przyjmowaniu, sortowaniu, przemieszczaniu i doręczaniu przesyłek na terenie całego kraju i w obrocie zagranicznym oraz doręczaniu Zamawiającemu zwrotnych potwierdzeń odbioru po skutecznym doręczeniu, a także zwrot do Zamawiającego przesyłek niedoręczonych odbiorcy po wyczerpaniu wszystkich możliwości ich doręczenia lub wydania oraz usługi odbioru przesyłek z siedziby Zamawiającego wraz z dokumentami nadawczymi, zgodnie z właściwymi przepisami
Dodano: 2015-11-16 - Świadczenie usług pocztowych na rzecz Regionalnego Ośrodka Polityki Społecznej w Opolu w zakresie przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek pocztowych oraz ich ewentualnych zwrotów w obrocie krajowym i zagranicznym wraz z usługą odbioru przesyłek z siedziby zamawiającego
Dodano: 2015-11-12 - Świadczenie usług pocztowych dla Starostwa Powiatowego w Brzegu
Dodano: 2015-11-05 - Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym w okresie 24 miesięcy.
Dodano: 2015-10-23 - Świadczenie usług pocztowych dla Wojewódzkiej Stacji Sanitarno - Epidemiologicznej w Opolu
Dodano: 2015-10-13 - Świadczenie usług pocztowych na rzecz Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Opolu w zakresie przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek pocztowych oraz ich ewentualnych zwrotów w obrocie krajowym i zagranicznym
Dodano: 2015-10-07 - Usługi pocztowe dla Urzędu Miejskiego w Namysłowie
Dodano: 2015-08-31