Przetargi.pl
Usługi pocztowe dla Urzędu Miejskiego w Namysłowie

Gmina Namysłów, reprezentowana przez Burmistrza Namysłowa ogłasza przetarg

  • Adres: 46-100 Namysłów, ul. Stanisława Dubois 3
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 077 4190359 , fax. 077 4104841
  • Data zamieszczenia: 2015-08-31
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Namysłów, reprezentowana przez Burmistrza Namysłowa
    ul. Stanisława Dubois 3 3
    46-100 Namysłów, woj. opolskie
    tel. 077 4190359, fax. 077 4104841
    REGON: 00052451300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.namyslow.eu
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługi pocztowe dla Urzędu Miejskiego w Namysłowie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Nazwa i kod wg Wspólnego Słownika Zamówień: Usługi pocztowe - 64110000-0. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie na rzecz Gminy Namysłów usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym. Przyjmowanie, przemieszczanie i doręczanie przesyłek wykonywane będzie zgodnie z przepisami prawa regulującymi usługi pocztowe, w tym w szczególności: 1)ustawą z dnia 23 listopada 2012 r. Prawo pocztowe (Dz. U. z 2012 r., poz. 1529), 2) ustawą z dnia 15 listopada 1984 r. Prawo przewozowe (Dz. U. z 2012 r., poz. 1173), 3) rozporządzeniem Ministra Administracji i Cyfryzacji z dnia 26 listopada 2013 r. w sprawie reklamacji usługi pocztowej (Dz. U., poz. 1468), 4) ustawą z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2013 r. Nr 267, z późn. zm.), 5) ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. Ordynacja podatkowa (Dz. U. z 2015 r., poz. 613), 6) innych aktów prawnych związanych z realizacją usług będących przedmiotem umowy, wydanych na podstawie ustawy i rozporządzenia. Wykonawca musi posiadać uprawnienia do wykonywania usług pocztowych związanych z doręczaniem przesyłek pocztowych rejestrowanych i nierejestrowanych w obrocie krajowym i zagranicznym. Usługi pocztowe stanowiące przedmiot zamówienia obejmują w szczególności: 1) wysyłkę przesyłek pocztowych (rejestrowanych i nierejestrowanych), przesyłek reklamowych, paczek oraz przekazów pocztowych na terenie kraju i za granicą, 2) zwrot nieodebranych przesyłek pocztowych, 3) zwroty pokwitowanych przez adresata potwierdzeń odbioru przesyłek rejestrowanych, 4) rejestrowanie i śledzenie korespondencji, 5) odbiór przesyłek pocztowych od Zamawiającego w lokalizacji: Urząd Miejski w Namysłowie, ul Stanisława Dubois 3, 46-100 Namysłów. Odbiór przesyłek dokonywany będzie codziennie w dni robocze (od poniedziałku do piątku), w godzinach od 14:15 do 15:15 w Urzędzie Miejskim w Namysłowie, ul. Stanisława Dubois 3. Termin odbioru przesyłek musi być równoznaczny z terminem nadania. Kwota umowy zostanie określona na podstawie środków, jakie Zamawiający posiada na realizację przedmiotu zamówienia. Opierając się na analizie przesyłek zrealizowanych w 2014 roku (w załączniku Nr 3 do siwz) została przedstawiona szacunkowa liczba spodziewanych przesyłek w okresie obowiązywania umowy, która w trakcie umowy może ulec zmianie. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zwiększenia bądź zmniejszenia ilości nadawanych i zwracanych przesyłek pocztowych będących przedmiotem zamówienia, pod warunkiem nie przekroczenia wartości umowy. Przed podpisaniem umowy Wykonawca, który wygrał przetarg zobowiązany jest dostarczyć regulamin świadczenia usług Wykonawcy oraz wszystkich cenników usług pocztowych świadczonych przez Wykonawcę. W przypadku odmiennych zapisów siwz, umowy i Regulaminu, wiążące dla Wykonawcy pozostają zapisy siwz, umowy i załączników do nich. W przypadku aktualizacji cennika Wykonawca przekaże Zamawiającemu uaktualniony dokument, najpóźniej w terminie 7 dni od dnia dokonania aktualizacji. Zamawiający wyklucza z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcę, który w okresie 3 lat przed wszczęciem postępowania, w sposób zawiniony poważnie naruszył obowiązki zawodowe, w szczególności, gdy Wykonawca w wyniku zamierzonego działania lub rażącego niedbalstwa nie wykonał lub nienależycie wykonał zamówienie, co Zamawiający jest w stanie wykazać za pomocą dowolnych środków dowodowych. Zamawiający nie wyklucza z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcy, który udowodni, że podjął konkretne środki techniczne, organizacyjne i kadrowe, które mają zapobiec zawinionemu i poważnemu naruszaniu obowiązków zawodowych w przyszłości oraz naprawił szkody powstałe w wyniku naruszenia obowiązków zawodowych lub zobowiązał się do ich naprawienia
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 641100000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 7.000,00 zł (słownie złotych: siedem tysięcy 00/100)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: termin płatności
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.namyslow.eu
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach