Przetargi.pl
Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym dla Powiatowego Urzędu Pracy w Brzegu.

Powiatowy Urząd Pracy w Brzegu ogłasza przetarg

  • Adres: 49-300 Brzeg, ul. Armii Krajowej 32
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 077 4441390 do 2 , fax. 077 4441390 do 2
  • Data zamieszczenia: 2016-01-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Urząd Pracy w Brzegu
    ul. Armii Krajowej 32 32
    49-300 Brzeg, woj. opolskie
    tel. 077 4441390 do 2, fax. 077 4441390 do 2
    REGON: 53159670500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://pup.brzeg.sisco.info/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym dla Powiatowego Urzędu Pracy w Brzegu.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem niniejszego Zamówienia jest świadczenie usług pocztowych, w tym również powszechnych usług pocztowych w obrocie krajowym (tj. lokalnym - Powiat Brzeski i krajowym obszar całej Polski) oraz zagranicznym dla Powiatowego Urzędu Pracy w Brzegu w zakresie wyszczególnionym w art. 2 ustawy z dnia 23 listopada 2012r. Prawo pocztowe (Dz. U. z 2012 r., poz.1529). 2.Usługi pocztowe, o których mowa w ust. 1 niniejszego szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia obejmują przyjmowanie, sortowanie, przemieszczanie i doręczanie przesyłek z korespondencją i paczek pocztowych, zwrot przesyłek niedoręczonych, potwierdzeń odbioru oraz usługę przewozu korespondencji i dokumentów nadawczych poprzez odbiór korespondencji i dokumentów nadawczych z siedziby Zamawiającego tj. 49-300 Brzeg, ul. Armii Krajowej 32 oraz Filii w Grodkowie, ul. Warszawska 40A do siedziby Wykonawcy w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 roku Prawo pocztowe (Dz. U. z 2012r., poz. 1529). 3.Przedmiot zamówienia winien być realizowany na zasadach określonych w powszechnie obowiązujących przepisach prawa, w szczególności w ustawie z dnia 23 listopada 2012r. Prawo pocztowe (Dz. U. z 2012r., poz. 1529) 4.Termin realizacji zamówienia: po podpisaniu umowy do dnia 31 grudnia 2017 roku. 5.Wartość należności za świadczenie usług pocztowych obliczana będzie w okresach miesięcznych, jako iloczyn ceny jednostkowej zaoferowanej w formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ za dany rodzaj przesyłki oraz rzeczywistej ilości przesyłek danego rodzaju. 6.Zamawiający zastrzega sobie prawo do niewykorzystania ilości wskazanych przesyłek w formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ. Określone rodzaje i ilości poszczególnych przesyłek mogą ulec zmianie poprzez zwiększenie lub zmniejszenie w zależności od potrzeb Zamawiającego. Zmniejszenie lub zwiększenie ilości przesyłek nie będzie stanowić zmiany umowy w sprawie udzielenia niniejszego zamówienia. 7.Przez przesyłki pocztowe będące przedmiotem zamówienia o gabarycie A i B rozumie się: a)zwykłe - przesyłki listowe oraz kartki pocztowe nierejestrowane nie będące przesyłkami najszybszej kategorii, b)zwykłe priorytetowe - przesyłki listowe oraz kartki pocztowe nierejestrowane najszybszej kategorii, c)polecone - przesyłki listowe rejestrowane, przemieszczane i doręczane w sposób zabezpieczający je przed utratą, ubytkiem zawartości lub uszkodzeniem, nie będące przesyłkami najszybszej kategorii, d)polecone priorytetowe - przesyłki listowe rejestrowane najszybszej kategorii, e)polecone ze zwrotnym potwierdzeniem odbioru (ZPO) - przesyłki listowe przyjęte za potwierdzeniem nadania i doręczone za pokwitowaniem odbioru, f)polecone priorytetowe ze zwrotnym potwierdzeniem odbioru (ZPO) - przesyłki listowe najszybszej kategorii przyjęte za potwierdzeniem nadania i doręczone za pokwitowaniem odbioru, Gabaryt A - to przesyłki o wymiarach: minimum - wymiary strony adresowej nie mogą być mniejsze niż 90 x 140 mm, maksimum - żaden z wymiarów nie może przekroczyć: wysokość 20 mm, długość 325 mm, szerokość 230 mm. Gabaryt B - to przesyłki o wymiarach: minimum - jeśli choć jeden z wymiarów przekracza wysokość 20 mm lub długość 325 mm lub szerokość 230 mm, maksimum - suma długości, szerokości i wysokości nie może być większa niż 900 mm, przy czym największy z tych wymiarów (długość) nie może przekroczyć 600 mm. 8.Przesyłki pocztowe zawierające pisma i decyzje administracyjne, które Zamawiający, jako organ administracji publicznej doręcza adresatom w toku prowadzonego przez niego postępowania administracyjnego Wykonawca zobowiązany jest doręczać adresatom zgodnie z trybem i sposobem określonym w Kodeksie postępowania administracyjnego. 9.Zamawiający, jako organ administracji publicznej doręcza przesyłki adresatom w toku prowadzonych postępowań administracyjnych zgodnie z trybem i sposobem określonym w Kodeksie postępowania administracyjnego, Kodeksie postępowania cywilnego i Prawie o postępowaniu przed sądami administracyjnym. 10.Wykonawca winien odbierać odpowiednio przygotowane przesyłki każdego dnia roboczego: w godzinach: od 800 do 900 potwierdzając odbiór - pieczęcią, podpisem i datą na kopii zestawień. 11.Odbiór przesyłek odbywał się będzie w siedzibie Zamawiającego w pokoju nr 16 - Sekretariat Powiatowego Urzędu Pracy w Brzegu ul. Armii Krajowej 32, oraz w pok. Nr 5 - Sekretariat Filii w Grodkowie, ul. Warszawska 40A. Obioru dokonywać winien upoważniony przedstawiciel Wykonawcy po okazaniu stosownego upoważnienia. 12.Zamawiający dopuszcza możliwość by na kopercie oprócz danych wskazanych przez Zamawiającego znajdowały się informacje o opłacie za usługę pocztową związane ze świadczeniem części zamówienia przez podwykonawców, ewentualnie inne informacje związane ze świadczeniem części zamówienia przez podwykonawców, ewentualnie inne informacje związane z obiegiem przesyłek pocztowych, ale nadawcą przesyłki zawsze musi być Zamawiający. 13.Przesyłki nadawane przez Zamawiającego dostarczane będą przez Wykonawcę do każdego miejsca w Powiecie Brzeskim, na wskazany adres oraz do każdego miejsca w kraju i zagranicą na wskazany adres. 14.Przesyłki pocztowe będą nadawane przez Wykonawcę w dniu ich odbioru z siedziby Zamawiającego. W przypadku uzasadnionych zastrzeżeń w stosunku do już odebranych przesyłek (np. nieprawidłowe opakowanie, brak pełnego adresu, niezgodność wpisów w dokumentach nadawczych z wpisami na przesyłkach, brak znaków opłaty itp.) Wykonawca bez zbędnej zwłoki wyjaśnia je z Zamawiającym. Brak możliwości wyjaśnienia zastrzeżeń, o których mowa lub ich usunięcia w dniu odbioru przesyłek od Zamawiającego powoduje, iż nadanie przesyłek przez Wykonawcę nastąpi w dniu następnym lub ich całkowitym usunięciu przez Zamawiającego. 15.Przesyłki pocztowe polecone, których adresatem jest Sąd oraz w sytuacji, gdy Zamawiającemu niezbędne jest uzyskanie potwierdzenia nadania, które ma moc dokumentu urzędowego, Wykonawca zobowiązany jest odebrać w tym samym dniu, w którym Zamawiający zgłosi mu taką konieczność oraz nadać w tym samym dniu w polskiej placówce pocztowej operatora wyznaczonego tj. Poczty Polskiej S.A. Wykonawca zobowiązany jest do uzyskania potwierdzenia przesyłki, a otrzymane potwierdzenie niezwłocznie dostarczyć Zamawiającemu. 16.Zamawiający pod pojęciem placówki (zdawczo-odbiorcze) rozumie punkty zdawczo-odbiorcze (punkt obsługi klienta) funkcjonujące na dzień podpisania umowy w sprawie udzielenia w/w zamówienia na terenie wskazanym przez Zamawiającego oznakowane w sposób widoczny szyldem z nazwą bądź logo Wykonawcy, jednoznacznie wskazującym na jednostkę Wykonawcy. Jeżeli wskazana placówka pocztowa znajduje się w lokalu, w którym prowadzona jest inna działalność gospodarcza, placówka pocztowa winna spełniać wymagania, aby w jej lokalu było wyodrębnione i oznakowane w sposób widoczny nazwą lub logo Wykonawcy stanowisko obsługi klienta w zakresie usług pocztowych. W wykazanych placówkach nie może być prowadzona działalność naruszająca powagę korespondencji tj. np. sprzedaż alkoholu, papierosów, lombardy, sklepy mięsne, rybne itp. chyba, że w placówkach tych zostanie wydzielona odrębna część pomieszczenia, odrębne stanowisko np. boks, okienko, recepcja itp., służące tylko i wyłącznie do załatwiania formalności związanych ze świadczeniem usług pocztowych. 17.Wykonawca winien wskazać w wykazie narzędzi dokładny adres wykazywanej placówki pocztowej. 18.Wykonawca może polegać na potencjale technicznym innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączącego go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji jest zobowiązany udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował potencjałem technicznym w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu (w oryginale) pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia. 19.W razie niemożności doręczenia pisma osobom w miejscu ich zamieszkania, operator pocztowy przechowuje pismo przez okres 14 dni w swojej placówce pocztowej - w przypadku doręczenia pisma przez operatora pocztowego zgodnie z art. 44 § 1 pkt 1 ustawy Kodeks z dnia 14 czerwca 1960r. Kodeks postępowania administracyjnego (tekst jednolity Dz. U. z 2016r. poz. 23). 20.Zamawiający nie dopuszcza możliwości wyłączenia nadania części przesyłek w sposób inny niż określony w art. 57 § 5 pkt 2 KPA, art. 12 § 2 Ordynacji podatkowej z zakresu przedmiotu zamówienia i niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Zamawiający dopuszcza możliwość sporządzenia odrębnego wykazu przesyłek wymagających nadania u operatora wyznaczonego lub ich oznakowania w sposób określony w w/w ustawach w celu wydzielenia i nadania ich przez Wykonawcę u operatora wyznaczonego w dniu odbioru przesyłek od Zamawiającego. 21.Opłata za usługę winna być naliczana z dołu. Przez opłatę z dołu należy rozumieć opłatę w całości wniesioną przez Zamawiającego, bezgotówkowo poprzez polecenie przelewu w terminie późniejszym niż: nadanie przesyłek, odbiór przesyłek rejestrowanych zwracanych do Zamawiającego po wyczerpaniu możliwości ich doręczenia,wydania odbiorcy, z uwzględnieniem zasad rozliczania i regulowania należności. 22.Każda przesyłka wpisana będzie do prowadzonej ewidencji nadawczej, prowadzonej w dwóch egzemplarzach, z których oryginały będą przeznaczone dla Wykonawcy w celach rozliczeniowych, a kopie stanowić będą potwierdzenie nadania danej partii przesyłek dla Zamawiającego. 23.Wykonawca dostarczy bezpłatnie Zamawiającemu druki zwrotnego potwierdzenia odbioru dla przesyłek krajowych lub zagranicznych. 24.Wykonawca dostarczy bezpłatnie Zamawiającemu druki zwrotnego potwierdzenia odbioru dla przesyłek krajowych lub zagranicznych, za wyjątkiem przesyłek nadawanych przez Zamawiającego na podstawie Kodeksu postępowania administracyjnego, dla których druki potwierdzenia odbioru Zamawiający zapewni we własnym zakresie. 25.W przypadku uszkodzenia przesyłki Wykonawca ma obowiązek ją zabezpieczyć. 26.Zamawiający przewiduje możliwość korzystania z udostępnionego bezpłatnie przez Wykonawcę, narzędzia do nadawania przesyłek w wersji elektronicznej oraz ich śledzenia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 641100000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w niniejszym postępowaniu. 1.Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości 19 000 zł (słownie: dziewiętnaście tysięcy złotych) 2.Wadium może być wnoszone w jednej lub w kilku następujących formach: 1)pieniądzu, 2)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3)gwarancjach bankowych, 4)gwarancjach ubezpieczeniowych, 5)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z (Dz. U. z 2014 r. poz. 1804 oraz z 2015 r. poz. 978 i 1240). Wadium wnoszone w formie innej niż w pieniądzu musi spełniać wymagania wynikające z ustawy, w szczególności określać bezwarunkowy, nieodwołalny obowiązek zapłaty na pierwsze żądanie Zamawiającego, w przypadkach określonych w art. 46 ust. 4a ustawy oraz być ważne przez okres związania ofertą, określony w niniejszej SIWZ. Wadium nie może mieć zapisów ograniczających obowiązek jego zapłaty. 3.Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert w następujący sposób: 1)w przypadku pieniądza wpłaca się je w wymaganej kwocie przelewem na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego, tj. Bank Spółdzielczy Grodków-Łosiów, ul. Kasztanowa 18 nr rachunku 57 8870 0005 2001 0031 1210 0001 (kopię potwierdzenia wpłaty należy dołączyć do oferty) z dopiskiem Wadium - usługi pocztowe. Za termin wniesienia wadium w pieniądzu uważa się zaksięgowanie środków na koncie Zamawiającego. 2)w przypadku wniesienia wadium w formach innych niż w pieniądzu Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty gwarancję bądź poręczenie w następujący sposób: kserokopię potwierdzoną za zgodność z oryginałem zszyć, zbindować lub w inny sposób trwale złączyć z ofertą, natomiast oryginał dokumentu należy złożyć wraz z ofertą w taki sposób, aby była możliwość jego zwrócenia bez dekompletowania oferty.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Liczba placówek powyżej minimum określonego w SIWZ
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://pup.brzeg.sisco.info
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach