Przetargi.pl
dostawa wraz z montażem mebli (kod CPV 39130000-2) na potrzeby Opolskiego Urzędu Wojewódzkiego w Opolu.

Opolski Urząd Wojewódzki w Opolu ogłasza przetarg

  • Adres: 45-082 Opole, ul. Piastowska 14
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 077 4524690
  • Data zamieszczenia: 2009-11-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Opolski Urząd Wojewódzki w Opolu
    ul. Piastowska 14 14
    45-082 Opole, woj. opolskie
    tel. 077 4524690
    REGON: 00051432500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.opole.uw.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    dostawa wraz z montażem mebli (kod CPV 39130000-2) na potrzeby Opolskiego Urzędu Wojewódzkiego w Opolu.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    dostawa wraz z montażem mebli (kod CPV 39130000-2) na potrzeby Opolskiego Urzędu Wojewódzkiego w Opolu. meble na wyposażenie sali szkoleniowej: szafa aktowa dwudrzwiowa o wym. 80x40x180, kolor buk -1szt., Biurko o wym. 160x70x80, z nadstawką ruchomą na monitor o wym. 40x30x15 i półką na klawiaturę, kolor buk - 1szt., Kontener o wym. 43x57x54, kolor buk - 1szt., Biurko komputerowe, o wym. 80x80x80, z nadstawką na monitor o wym. 80x30x15, kolor buk - 16szt., Przystawka do biurka (wolnostojąca), gl. 80 cm (krawędź przystająca do biurka komputerowego), dł.35 cm, zaokrąglona, kolor buk - 2szt., Szafka jezdna wym. 100x60x80, kolor buk - 1szt., Krzesło obrotowe z podłokietnikami - 17szt. meble i drzwi przesuwne na wyposażenie centrali: Kontener o wym. 43x57x54, kolor buk -1szt., Szafa aktowo/ubraniowa, dwudrzwiowa o wym. 80x40x180, kolor buk - 1szt., Biurko o wym. 120x70x75, kolor buk - 4szt., Biurko komputerowe, o wym. 70x70x75, z nadstawką na monitor o wym. 70x30x15, kolor buk - 2szt., Komoda trójdzielna o wym. 120x40x120, kolor buk - 2szt., Stolik pod drukarkę o wym. 70x70x75, kolor buk - 1szt., Krzesło obrotowe z podłokietnikami - 2szt., Szafa techniczna na kółkach, dwudrzwiowa o wym. 100x40x180, w okleinie naturalnej DĄB - 1szt., Drzwi przesuwne, kolor buk - 1szt.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 391300002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 8.1 O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: a) spełniają warunki o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych. b) nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24, ust. 1 i 2 ustawy prawo zamówień publicznych, 8.2 Zgodnie z Art. 23 ww. ustawy Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W tym przypadku, wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 8.3 Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie oświadczeń zawartych w treści oferty i zaświadczeń załączonych do oferty. 8.4 Zgodnie z Art. 92 ust.1 pkt 3 Zamawiający zawiadomi niezwłocznie Wykonawcę o wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, podając uzasadnienie faktyczne i prawne. 8.5 Zamawiający odrzuci ofertę, jeżeli wystąpi przynajmniej jedna z przesłanek art. 89 ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych. 8.6 Zgodnie z Art. 92 ust.1 pkt 2 Zamawiający zawiadomi równocześnie wszystkich Wykonawców o odrzuceniu ofert, podając uzasadnienie faktyczne i prawne.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający wymaga załączenia do oferty następujących dokumentów: 9.1 Oświadczenia o spełnieniu warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 oraz o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie przepisu art. 24 ust. 1 ustawy z 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych, 9.2 Aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, (złożonego w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub osoby uprawnione do występowania w imieniu Wykonawcy zgodnie z zapisami KRS lub wypisu z ewidencji działalności gospodarczej.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.opole.uw.gov.pl/index.php?menu_id=208
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach