Przetargi.pl
Świadczenie usług w zakresie wycen nieruchomości - 2 zadania częściowe.

Agencja Nieruchomości Rolnych Oddział Terenowy w Opolu ogłasza przetarg

  • Adres: 45-068 Opole, ul. 1 Maja 6
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 077 4000900 , fax. 077 4000951
  • Data zamieszczenia: 2009-11-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Agencja Nieruchomości Rolnych Oddział Terenowy w Opolu
    ul. 1 Maja 6 6
    45-068 Opole, woj. opolskie
    tel. 077 4000900, fax. 077 4000951
    REGON: 01034470800696
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.anr.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Państwowa osoba prawna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usług w zakresie wycen nieruchomości - 2 zadania częściowe.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Zadanie częściowe nr 1: Wycena nieruchomości położonej w obrębie Zakrzów, miasto Opole, powiat opolski, woj. opolskie, oznaczonej w ewidencji gruntów jako działka nr 394/3 z k.m. 8 o powierzchni 19,9444 ha wraz ze złożami surowców naturalnych. 2. Zadanie częściowe nr 2: Wycena nieruchomości rolnej zabudowanej 4 budynkami położonej w obrębie Bierdzany, gmina Turawa składającej się z działek nr 1125/135, 1126/135 i 1127/135 o łącznej pow. 31,7906 ha, w celu zbycia w trybie pierwszeństwa nabycia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 713190007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 21 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie jest wymagane
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, spełniający poniższe warunki: 1) Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień oraz nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzieleniu zamówienia na podstawie art. 24 ustawy Pzp z dnia 29 stycznia 2004 roku, 2) Dysponują lub będą dysponować minimum jedną osobą zdolną do wykonania zamówienia, posiadającą wymagane uprawnienia w zakresie szacowania nieruchomości,
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Spełnianie powyższych warunków należy potwierdzić dokumentami i oświadczeniami, wymaganymi przez zamawiającego: 1) W celu potwierdzenia spełnienia warunku określonego w pkt. 1.1. zamawiający żąda poniższe dokumenty. 1. dokument: Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 2. dokument: Pisemne Oświadczenie o spełnieniu warunków wymienionych, w art. 22 ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych - załącznik nr 2 do siwz. 2) W celu potwierdzenia spełnienia warunku określonego w pkt. 1.2. zamawiający żąda poniższe dokumenty. a) dokument: Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia tj. świadectwa nadania uprawnień zawodowych w zakresie szacowania nieruchomości.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.anr.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach