Przetargi.pl
Świadczenie usług w zakresie przygotowywania i dostawy całodziennego wyżywienia dla pacjentów Oddziału Szpitalnego Rehabilitacji Narządu Ruchu ul. Pokoju 17 , 43-143 Lędziny

Miejski Zespół Opieki Zdrowotnej ogłasza przetarg

  • Adres: 43-140 Lędziny, Asnyka
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 322 167 701 , fax. 322 167 701
  • Data zamieszczenia: 2020-11-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Zespół Opieki Zdrowotnej
    Asnyka 2
    43-140 Lędziny, woj. śląskie
    tel. 322 167 701, fax. 322 167 701
    REGON: 27278712400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.mzozledziny.finn.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny Zakład Opieki Zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usług w zakresie przygotowywania i dostawy całodziennego wyżywienia dla pacjentów Oddziału Szpitalnego Rehabilitacji Narządu Ruchu ul. Pokoju 17 , 43-143 Lędziny
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Usługa w szczególności obejmuje: 1. przygotowanie posiłków w ilościach wynikających z ilości hospitalizowanych pacjentów z uwzględnieniem wymogów Zamawiającego i zaleceń dietetycznych 2. dostarczenie posiłków odpowiednim transportem w hermetycznych pojemnikach, termosach lub w innym systemie zapewniającym szczelność mikrobiologiczną i termiczną do miejsca wydzielonego przez Zamawiającego tj. kuchnia Oddziału Szpitalnego Rehabilitacji Narządu Ruchu 3. odbiór brudnych pojemników z miejsca wyznaczonego przez Zamawiającego 4. odbiór odpadów pokonsumpcyjnych z miejsca wyznaczonego przez Zamawiającego 5. zmywanie i dezynfekcję pojemników służących do przechowywania , przewozu i podawania żywności, zgodnie z przepisami sanitarno-epidemiologicznymi 6. szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 3 do SIWZ - zakres i opis przedmiotu zamówienia
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55321000-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Był wpisany do rejestru zakładów, o których mowa w art 61 i 62 ustawy o bezpieczeństwie żywności i żywienia podlegających urzędowej kontroli organów Państwowej Inspekcji Sanitarnej . Posiadał aktualną decyzję właściwego miejscowo organu Państwowej Inspekcji Sanitarnej wydana na podstawie art. 65 ust. 1 pkt 2 ustawy o bezpieczeństwie żywności i żywienia , zatwierdzającą zakład wraz ze środkami transportu w zakresie przygotowania i przewozu posiłków objętych przedmiotem zamówienia
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wypełniony i podpisany Formularz oferty zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ . Wypełniony i podpisany Formularz cenowy sporządzony na podstawie wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ. Wypełnione i podpisane oświadczenie sporządzone na podstawie wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ . Wykaz usług - załącznik nr 6 do SIWZ. Wypełnione i podpisane oświadczenie - Wykaz osób stanowiące załącznik nr 7 do SIWZ . Dokument określający zasady reprezentacji oraz osoby upoważnione do reprezentacji Wykonawcy (Pełnomocnictwo). Pełnomocnictwo - umocowanie do reprezentacji Wykonawcy , w przypadku , gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio z odpisu z właściwego rejestru, albo centralnej ewidencji informacji o działalności gospodarczej (np. KRS, CEIDG) dostępnego bez ograniczeń na stronach internetowych ogólnodostępnych baz danych. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach