Przetargi.pl
ŚWIADCZENIE USŁUG W ZAKRESIE ODŚNIEŻANIA DACHÓW, ZBIJANIA SOPLI I NAWISÓW ŚNIEŻNYCH ORAZ WYWÓZ ŚNIEGU I LODU Z NIERUCHOMOŚCI ADMINISTROWANYCH PRZEZ KZGM W KATOWICACH

Komunalny Zakład Gospodarki Mieszkaniowej ogłasza przetarg

  • Adres: 40-126 Katowice, ul. Grażyńskiego 5
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 2582021, 3141620 , fax. 032 3141620
  • Data zamieszczenia: 2009-09-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Komunalny Zakład Gospodarki Mieszkaniowej
    ul. Grażyńskiego 5 5
    40-126 Katowice, woj. śląskie
    tel. 032 2582021, 3141620, fax. 032 3141620
    REGON: 27112783900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kzgm.katowice.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    ŚWIADCZENIE USŁUG W ZAKRESIE ODŚNIEŻANIA DACHÓW, ZBIJANIA SOPLI I NAWISÓW ŚNIEŻNYCH ORAZ WYWÓZ ŚNIEGU I LODU Z NIERUCHOMOŚCI ADMINISTROWANYCH PRZEZ KZGM W KATOWICACH
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest zabezpieczenie dachów wskazanych przez zamawiającego poprzez usuwanie śniegu, nawisów śnieżnych i sopli z nieruchomości administrowanych przez KZGM w Katowicach oraz wywóz śniegu i lodu na miejsce dopuszczone prawem.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 906200009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Każdy wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium zgodnie z art. 45 ustawy Pzp w wysokości: 1.000,00 zł (słownie: jeden tysiąc złotych 00/100) dla OEB 1, 1.200,00 zł (słownie: jeden tysiąc dwieście złotych 00/100) dla OEB 2, 800,00 zł (słownie: osiemset złotych 00/100) dla OEB 3, 900,00 zł (słownie: dziewięćset złotych 00/100) dla OEB 4, 1.000,00 zł (słownie: jeden tysiąc złotych 00/100) dla OEB 5, 700,00 zł (słownie: siedemset złotych 00/100) dla OEB 6, 3.000,00 zł (słownie: trzy tysiące złotych 00/100) dla OEB 7. 2. Wadium może być wnoszone w formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp. 3. Wadium w pieniądzu należy wpłacić przelewem na konto zamawiającego: Komunalnego Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej Nazwa banku: ING Bank Śląski S.A. O / Katowice Nr rachunku: 13105012141000002334950603 Wadium winno być wniesione przed upływem terminu składania ofert zgodnie z art. 45 ust. 3 ustawy Pzp. Prosimy także o dołączenie do oferty dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium w formie przelewu. 4. Wadium w formie innej niż gotówka należy dołączyć do oferty w osobnej kopercie dołączonej do oferty. 5. Kopię dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium w formie innej niż gotówka potwierdzoną za zgodność z oryginałem należy dołączyć do oferty. 6. Zwrot wadium dokonany będzie zgodnie z uregulowaniami art. 46 ustawy Pzp. 7. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami gdy nastąpią okoliczności przewidziane w art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy Pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Wykonawca musi spełniać warunki udziału w postępowaniu określone w niniejszej SIWZ oraz w art. 22 ustawy Pzp, jak też nie może podlegać wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Pzp. 2. W oparciu o powyższe zamawiający ustala następujące szczegółowe warunki udziału w postępowaniu: - wykonawca musi posiadać uprawnienia do wykonywania usług będących przedmiotem zamówienia, - wykonawca musi dysponować osobą lub osobami posiadającą(cymi) odpowiednie kwalifikacje, - wykonawca musi dysponować potencjałem technicznym niezbędnym do realizacji przedmiotu zamówienia, - wykonawca musi być ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż 2.000.000 zł na każdą cześć zamówienia. 3. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom. 4. W przypadku, gdy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia przez podwykonawców, zamawiający żąda wskazania przez wykonawcę w ofercie tej części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom (załącznik nr 5). 5. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. 6. W przypadku, o którym mowa w ust. 5, wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania ich w postępowaniu i do zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, co potwierdzą stosownym pisemnym pełnomocnictwem podpisanym przez wszystkie podmioty występujące wspólnie o udzielenie przedmiotowego zamówienia. 7. Jako spełnienie wymogu przedłożenia pełnomocnictwa, o którym mowa w ust. 6, uznaje się również złożenie umowy konsorcjum, jeżeli będzie z niej wynikać upoważnienie dla osoby występującej w postępowaniu do reprezentowania wszystkich podmiotów występujących wspólnie w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i do zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 8. W przypadku podmiotów występujących wspólnie warunki określone w ust. 2 mogą spełniać wykonawcy łącznie. Podmioty występujące wspólnie odpowiadają solidarnie przed zamawiającym.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz Oferta - załącznik nr 1. Załącznik ten należy wypełnić odrębnie dla każdej części zamówienia objętej ofertą wykonawcy. 2. Dokument potwierdzający wniesienie wadium. 3. Oświadczenie wykonawcy, że spełnia wymagania art. 22 ustawy Pzp oraz nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Pzp - załącznik nr 2. 4. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5. Pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy, jeżeli nie wynika ono z dokumentów wymienionych w pkt. 4. 6. Wykaz osób, które będą wykonywać zamówienie lub uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z zaświadczeniami o odbytych szkoleniach i aktualnymi zezwoleniami upoważniającymi do pracy na wysokościach powyżej 4m - załącznik nr 3. 7. Wykaz sprzętu, którym będzie wykonywane zamówienie. Wykaz obejmować ma sprzęt specjalistyczny do prac na wysokości oraz do załadunku i wywozu śniegu i lodu - załącznik nr 4. 8. Wykaz części przedmiotu zamówienia, których realizację wykonawca powierzy podwykonawcom lub w przypadku, gdy wykonawca nie zamierza wykonać zamówienia z udziałem podwykonawców, winien złożyć oświadczenie że zamierza wykonać zamówienie siłami własnymi - załącznik nr 5. 9. Kopię aktualnej polisy lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności . W przypadku oferty złożonej przez podmioty występujące wspólnie, dokumenty wymienione w ust. 3 składa każdy z podmiotów. UWAGA! Wykonawcy wspólnie mogą złożyć oświadczenie z art. 22 ustawy Pzp. Oświadczenie to musi być podpisane przez upoważnionych przedstawicieli każdego z wykonawców lub przez pełnomocnika upoważnionego do reprezentowania w postępowaniu wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub reprezentowania ich w postępowaniu i do zawarcia umowy o udzielenie zamówienia. - Dokumenty dołączone do oferty winny być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. - Poświadczenie za zgodność z oryginałem winno być sporządzone w sposób umożliwiający identyfikację podpisu (np. wraz z pieczątką imienną osoby poświadczającej kopię dokumentu za zgodność z oryginałem). - W przypadku poświadczania za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osob(ę)y nie wymienion(ą)e w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) wykonawcy należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo. Pełnomocnictwo powinno być przedstawione w formie oryginału lub poświadczonej notarialnie za zgodność z oryginałem kopii. - Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, składa wymagane dokumenty zgodnie z treścią § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U Nr 87 poz. 605 z późniejszymi zmianami).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kzgm.katowice.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach