Przetargi.pl
Świadczenie usług w zakresie konserwacji i naprawy kserokopiarek

Komenda Stołeczna Policji ogłasza przetarg

  • Adres: 00150 Warszawa, ul. Nowolipie
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 6038608. 6037691 , fax. 226 037 642
  • Data zamieszczenia: 2017-03-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Komenda Stołeczna Policji
    ul. Nowolipie 2
    00150 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 22 6038608. 6037691, fax. 226 037 642
    REGON: 1212648200000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja rządowa terenowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usług w zakresie konserwacji i naprawy kserokopiarek
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie (zgodnie z potrzebami Zamawiającego) usług w zakresie konserwacji i napraw zwanych dalej „usługami” kserokopiarek, zwanych dalej „ urządzeniami”, w podziale na 4 zadania: 1) zadanie nr 1 – świadczenie usług w zakresie konserwacji i napraw kserokopiarek użytkowanych w jednostkach Policji zlokalizowanych na terenie mt. st. Warszawy; 2) zadanie nr 2 – świadczenie usług w zakresie konserwacji i napraw kserokopiarek użytkowanych w jednostkach Policji zlokalizowanych na terenie powiatów: grodziskiego, pruszkowskiego i warszawskiego zachodniego; 3) zadanie nr 3 – świadczenie usług w zakresie konserwacji i napraw kserokopiarek użytkowanych w jednostkach Policji zlokalizowanych na terenie powiatów: mińskiego, piaseczyńskiego i otwockiego; 4) zadanie nr 4 – świadczenie usług w zakresie konserwacji i napraw kserokopiarek użytkowanych w jednostkach Policji zlokalizowanych na terenie powiatów: legionowskiego, nowodworskiego i wołomińskiego. 2. Wykaz urządzeń oraz rodzaj usług, zawiera Załącznik nr 1A-D do dokumentacji przetargowej zamieszczonej na stronie internetowej Zamawiająego – odpowiednio do zadania. 3. Faktyczna ilość i rodzaj zlecanych usług (odpowiednio do zadania) wynikać będzie z rzeczywistych potrzeb Zamawiającego w tym zakresie, przy czym łączna wartość zlecanych usług nie przekroczy kwoty, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia w poszczególnych zadaniach. 4. Przedmiot zamówienia w każdym zadaniu obejmuje niżej wymienione usługi: 1) wykonanie oceny technicznej wraz ze sporządzeniem kosztorysu, w którym Wykonawca wskaże części nienadające się do dalszego użytku; 2) konserwację urządzenia, obejmującą: a) sprawdzenie: halogenu/świetlówki, skanera i obiektywu, zespołu utrwalania, zespołu bębna, zespołu wywołującego, stanu filtrów ozonu, b) sprawdzenie i czyszczenie: elektrody ładującej, elektrody transferowej i separującej, rolek transportu papieru, c) czyszczenie: szyby oryginału, odbłyśników i luster, wałka teflonowego i gumowego, odrywaczy, obudowy kserokopiarki, d) regulację jakości kopii; 3) naprawę urządzenia - po akceptacji przez osobę uprawnioną ze strony Zamawiającego (podana zostanie w umowie) oceny technicznej i kosztorysu, o których mowa w pkt 1. 5. Wykonawca zobowiązany będzie do wykonania konserwacji/naprawy urządzeń przy użyciu zakupionych przez siebie nowych materiałów/części zamiennych, w zakresie i w sposób zgodny z dokumentacją techniczną danego urządzenia, z zachowaniem przepisów bhp. i ppoż oraz standardów wynikających z certyfikatu otrzymanego na podstawie normy PN-EN ISO 9001:2015-10 Systemy zarządzania jakością – Wymagania lub równoważnej. 6. Wykonawca zobowiązany jest we własnym zakresie i na własny koszt do dokonania utylizacji pozostałych po wykonanej usłudze odpadów. Zamawiający zastrzega sobie prawo do żądania od Wykonawcy zwrotu wymontowanych części zamiennych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50310000-1

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach