Komenda Stołeczna Policji ogłasza przetarg
- Adres: 00150 Warszawa, ul. Nowolipie
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 22 6038608. 6037691 , fax. 226 037 642
- Data zamieszczenia: 2017-03-08
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Komenda Stołeczna Policji
ul. Nowolipie 2
00150 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. 22 6038608. 6037691, fax. 226 037 642
REGON: 1212648200000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja rządowa terenowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Świadczenie usług w zakresie konserwacji i naprawy kserokopiarek - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie (zgodnie z potrzebami Zamawiającego) usług w zakresie konserwacji i napraw zwanych dalej „usługami” kserokopiarek, zwanych dalej „ urządzeniami”, w podziale na 4 zadania: 1) zadanie nr 1 – świadczenie usług w zakresie konserwacji i napraw kserokopiarek użytkowanych w jednostkach Policji zlokalizowanych na terenie mt. st. Warszawy; 2) zadanie nr 2 – świadczenie usług w zakresie konserwacji i napraw kserokopiarek użytkowanych w jednostkach Policji zlokalizowanych na terenie powiatów: grodziskiego, pruszkowskiego i warszawskiego zachodniego; 3) zadanie nr 3 – świadczenie usług w zakresie konserwacji i napraw kserokopiarek użytkowanych w jednostkach Policji zlokalizowanych na terenie powiatów: mińskiego, piaseczyńskiego i otwockiego; 4) zadanie nr 4 – świadczenie usług w zakresie konserwacji i napraw kserokopiarek użytkowanych w jednostkach Policji zlokalizowanych na terenie powiatów: legionowskiego, nowodworskiego i wołomińskiego. 2. Wykaz urządzeń oraz rodzaj usług, zawiera Załącznik nr 1A-D do dokumentacji przetargowej zamieszczonej na stronie internetowej Zamawiająego – odpowiednio do zadania. 3. Faktyczna ilość i rodzaj zlecanych usług (odpowiednio do zadania) wynikać będzie z rzeczywistych potrzeb Zamawiającego w tym zakresie, przy czym łączna wartość zlecanych usług nie przekroczy kwoty, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia w poszczególnych zadaniach. 4. Przedmiot zamówienia w każdym zadaniu obejmuje niżej wymienione usługi: 1) wykonanie oceny technicznej wraz ze sporządzeniem kosztorysu, w którym Wykonawca wskaże części nienadające się do dalszego użytku; 2) konserwację urządzenia, obejmującą: a) sprawdzenie: halogenu/świetlówki, skanera i obiektywu, zespołu utrwalania, zespołu bębna, zespołu wywołującego, stanu filtrów ozonu, b) sprawdzenie i czyszczenie: elektrody ładującej, elektrody transferowej i separującej, rolek transportu papieru, c) czyszczenie: szyby oryginału, odbłyśników i luster, wałka teflonowego i gumowego, odrywaczy, obudowy kserokopiarki, d) regulację jakości kopii; 3) naprawę urządzenia - po akceptacji przez osobę uprawnioną ze strony Zamawiającego (podana zostanie w umowie) oceny technicznej i kosztorysu, o których mowa w pkt 1. 5. Wykonawca zobowiązany będzie do wykonania konserwacji/naprawy urządzeń przy użyciu zakupionych przez siebie nowych materiałów/części zamiennych, w zakresie i w sposób zgodny z dokumentacją techniczną danego urządzenia, z zachowaniem przepisów bhp. i ppoż oraz standardów wynikających z certyfikatu otrzymanego na podstawie normy PN-EN ISO 9001:2015-10 Systemy zarządzania jakością – Wymagania lub równoważnej. 6. Wykonawca zobowiązany jest we własnym zakresie i na własny koszt do dokonania utylizacji pozostałych po wykonanej usłudze odpadów. Zamawiający zastrzega sobie prawo do żądania od Wykonawcy zwrotu wymontowanych części zamiennych. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50310000-1
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Usługa serwisu i remontu komputerów, komputerów przenośnych, monitorów, wzmacnianych laptopy GETAC i Panasonic, anteny GPS w Mazowieckim Oddziale Regionalnym ARiMR i podległych mu Biurach Powiatowych
Dodano: 2023-06-26 - Naprawa i serwis drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych
Dodano: 2023-05-29 - Świadczenie kompleksowej obsługi wsparcia technicznego dla urządzeń Centralnego Wydruku, znak sprawy AEZ/S-045/2023
Dodano: 2023-04-14 - Konserwacja i naprawa drukarek, kopiarek oraz urządzeń wielofunkcyjnych
Dodano: 2020-05-05 - Obsługa serwisowa kopiarek i faksów pracujących w komórkach organizacyjnych Ministerstwa Finansów.
Dodano: 2020-01-23 - Świadczenie kompleksowej obsługi wsparcia technicznego dla urządzeń Centralnego Wydruku, znak sprawy AEZ/S-082/2019
Dodano: 2019-09-05 - Usługa konserwacji i napraw urządzeń wielofunkcyjnych oraz usługa najmu
Dodano: 2019-08-14 - Serwis wielofunkcyjnych urządzeń KONICA MINOLTA
Dodano: 2019-06-28 - Serwis urządzeń biurowych KOWR OT w Lublinie
Dodano: 2019-05-08 - Świadczenie kompleksowego wsparcia serwisowego urządzenia produkcyjnego do druku monochromatycznego Xerox D-125, znak sprawy – AEZ/S-033/2019
Dodano: 2019-04-30