Ośrodek Pomocy Społecznej ogłasza przetarg
- Adres: 44-100 Gliwice, ul. Górnych Wałów 9
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 032 4010185, 4010405 , fax. 032 2308027
- Data zamieszczenia: 2010-10-06
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Ośrodek Pomocy Społecznej
ul. Górnych Wałów 9 9
44-100 Gliwice, woj. śląskie
tel. 032 4010185, 4010405, fax. 032 2308027
REGON: 00345197300000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.opsgliwice.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
świadczenie usług w zakresie kompleksowego utrzymywania w czystości pomieszczeń biurowych Ośrodka Pomocy Społecznej w Gliwicach - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
kompleksowe sprzątanie powierzchni biur i korytarzy, mycie klatek schodowych, sprzątanie toalet, mycie okien, mycie paneli ściennych/lamperii, mycie żaluzji i rolet Miejsca wykonywania prac w budynkach przy ulicach: Czajki 3, Dziewanny 2, P. Gojawiczyńskiej 9a, Górnych Wałów 9, Krzywej 2/4, Reymonta 18, Rolników 200, Świętokrzyskiej 5, Ziemowita 1, Zwycięstwa 13, Zwycięstwa 34. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - załącznik nr 3, ilość powierzchni do sprzątania - załącznik nr 4 (arkusz cenowy) - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 909192004
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.opsgliwice.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Usługa sprzątania i utrzymania czystości w Sądzie Rejonowym w Myszkowie ZP/2/2016
Dodano: 2016-05-19 - Usługi - Świadczenie usług utrzymania czystości pomieszczeń wewnętrznych i terenów zewnętrznych, dla potrzeb Sądu Okręgowego w Częstochowie
Dodano: 2016-04-15 - Kompleksowe sprzątanie i utrzymanie czystości na terenie firmy MASTER - Odpady i Energia Sp. z o.o. w Tychach przy ul. Lokalnej 11.
Dodano: 2016-01-14 - 2/2016
Dodano: 2015-11-12 - Świadczenie usług utrzymania czystości na rzecz Sądu Rejonowego w Chorzowie- OG 35-67/15
Dodano: 2015-10-29 - Świadczenie usług utrzymania czystości na rzecz Sądu Rejonowego w Chorzowie- OG 35-59/15
Dodano: 2015-10-21 - Świadczenie usług sprzątania wszystkich pomieszczeń w budynku Oddziału GDDKiA w Katowicach przy ul. Myśliwskiej 5
Dodano: 2015-10-02 - Świadczeniu usług utrzymania czystości na rzecz Sądu Rejonowego w Chorzowie- OG 35-62-14
Dodano: 2014-12-12 - 2/2015
Dodano: 2014-10-17 - UTRZYMANIE CZYSTOŚCI W BUDYNKU POWIATOWEJ STACJI SANITARNO - EPIDEMIOLOGICZNEJ W BĘDZINIE UL. KOŚCIUSZKI 58, 42-500 BĘDZIN
Dodano: 2014-02-27