Przetargi.pl
„Świadczenie usług w zakresie kompleksowego utrzymania czystości i transportu wewnętrznego w Szpitalu Średzkim Serca Jezusowego Sp. z o.o. wraz z segregacją, ważeniem, transportem bielizny czystej i transportem bielizny brudnej.”

Szpital Średzki Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 63000 Środa Wielkopolska, ul. Żwirki i Wigury
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 612 854 032 , fax. 612 853 645
  • Data zamieszczenia: 2017-12-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Szpital Średzki Sp. z o.o.
    ul. Żwirki i Wigury 10
    63000 Środa Wielkopolska, woj. wielkopolskie
    tel. 612 854 032, fax. 612 853 645
    REGON: 30856000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: szpitalsredzki.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Świadczenie usług w zakresie kompleksowego utrzymania czystości i transportu wewnętrznego w Szpitalu Średzkim Serca Jezusowego Sp. z o.o. wraz z segregacją, ważeniem, transportem bielizny czystej i transportem bielizny brudnej.”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest świadczenie dla Szpitala Średzkiego Serca Jezusowego Sp. z o. o. usług w zakresie: - kompleksowego utrzymania czystości, - dezynfekcji, - pomocy przy dystrybucji żywności chorym, - segregacji, ważenia bielizny czystej, przygotowania do transportu wewnętrznego bielizny brudnej, - transportu wewnętrznego odpadów skażonych i komunalnych. Na zamówienie składają się prace polegające na utrzymaniu czystości pomieszczeń w budynkach Zamawiającego zgodnie z zasadami podanymi w dalszej treści niniejszej specyfikacji, a także wyposażenie w maty wejściowe w ciągach komunikacyjnych i utrzymanie ich w czystości. Szczegółowy opis zamówienia zawierają załączniki do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90911200-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: -
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy; 2. pełnomocnictwo, z którego wynika prawo do podpisania oferty, względnie do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą;

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach