Przetargi.pl
Świadczenie usług w zakresie dowozu i odwozu dzieci niepełnosprawnych wraz z opieką do placówek oświatowych w okresie od dnia 01.01.2020 r. do dnia 31.12.2020 r. w dni nauki szkolnej z wyłączeniem miesięcy przerwy wakacyjnej (lipiec, sierpień)

Gmina Brzeziny ogłasza przetarg

  • Adres: 62-874 Brzeziny, ul. 1000-lecia
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 627 698 004 , fax. 627 698 062
  • Data zamieszczenia: 2019-12-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Brzeziny
    ul. 1000-lecia 8
    62-874 Brzeziny, woj. wielkopolskie
    tel. 627 698 004, fax. 627 698 062
    REGON: 25085556400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.brzeziny-gmina.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usług w zakresie dowozu i odwozu dzieci niepełnosprawnych wraz z opieką do placówek oświatowych w okresie od dnia 01.01.2020 r. do dnia 31.12.2020 r. w dni nauki szkolnej z wyłączeniem miesięcy przerwy wakacyjnej (lipiec, sierpień)
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi przewozowej polegającej na dowozie uczniów niepełnosprawnych z miejsca zamieszkania do placówek oświatowych oraz z placówek oświatowych do miejsca zamieszkania wraz z zapewnieniem opieki podczas przewozu, w okresie od dnia 01.01.2020 do dnia 31.12.2020 r. w dni nauki szkolnej z wyłączeniem przerwy wakacyjnej (lipiec, sierpień). 2. Usługa będzie realizowana 5 dni w tygodniu, tj. od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni wolnych od zajęć szkolnych. 3. Usługa obejmować będzie dowożenie dzieci niepełnosprawnych do następujących placówek oświatowych, przewozowi na dzień wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego podlega 11 dzieci: 1) Ośrodek Rewalidacyjno – Wychowawczy „Centrum Edukacyjno – Rehabilitacyjne „TĘCZA” Wolica, ul. Radosna 1, 62-872 Godziesze Małe • 1 dziecko z miejscowości Aleksandria • 2 dzieci z miejscowości Brzeziny • 1 dziecko z miejscowości Sobiesęki • 1 dziecko z miejscowości Zagórna • 1 dziecko z miejscowości Ostrów Kaliski Dowóz wszystkich ww. dzieci do placówki oświatowej od 8:00 do 8:30 – 5 dni w tygodniu Odbiór wszystkich ww. dzieci z placówki oświatowej od 14:00 do 14:30 – 5 dni w tygodniu 2) Zespół Szkół Nr 11 w Kaliszu, ul. Budowlanych 2, 62-800 Kalisz • 1 dziecko z miejscowości Brzeziny Dowóz do placówki oświatowej na 9:00 (godzina rozpoczęcia zajęć) – 5 dni w tygodniu Odbiór z placówki oświatowej godz. 13.15 – 5 dni w tygodniu 3) Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy Nr 1 im. Janusza Korczaka, ul. Kordeckiego 170, 62-800 Kalisz • 1 dziecko z miejscowości Pieczyska pon. 9:05 – 15:55, wt. 8:00 – 14:15, śr. 9:05 – 15:55, czw. 9:05 – 15:05, pt. 9:05 – 14:15 • 1 dziecko z miejscowości Brzeziny pon. 9:55 – 15:55, wt. 9:05 – 13:10, śr. 9:05 –15:05, czw. 9:05 – 14:15, pt. 8:00 – 14:15 • 1 dziecko z miejscowości Jamnice od pon. do pt. 8:00 – 14:00 4) Niepubliczna Szkoła Podstawowa Specjalna „Olanka”, ul. Fabryczna 1, 62-800 Kalisz • 1 dziecko z miejscowości Wrząca Dowóz do placówki oświatowej na 8:00 (godzina rozpoczęcia zajęć) – 5 dni w tygodniu Odbiór z placówki oświatowej 15:00 – 3 dni w tygodniu (pon., śr., pt.). 4. Plan Gminy Brzeziny stanowi załącznik nr 5. 5. Ze względu na niepełnosprawność przewożonych dzieci transport z miejsca zamieszkania do placówki oświatowej oraz z placówki oświatowej do miejsca zamieszkania nie powinien trwać dłużej niż 1 godzinę i 15 minut łącznie w jedną stronę. 6. Dowóz dzieci do określonej palcówki oświatowej musi nastąpić w takim czasie, aby możliwe było rozpoczęcie przez uczniów zajęć lekcyjnych lub rewalidacyjno – wychowawczych zgodnie z planem zajęć. Wszelkie zmiany godzin przyjazdów i odjazdów będą uzgadniane z dyrekcją placówek oświatowych. 7. W trakcie realizacji zamówienia liczba przewożonych dzieci może ulec zmianie ze względu na ruch uczniów. Imienny wykaz przewożonych uczniów i ich adresy zamieszkania będą udostępnione przy podpisaniu umowy z wybranym Wykonawcą. 8. W przypadku zmiany organizacji zajęć polegającej m.in. na skróceniu godzin nauki (np. rekolekcje, święto szkoły itp. uroczystości), odpracowywaniu w sobotę zajęć z dnia wypadającego bezpośrednio po dniu świątecznym, ustawowo wolnym od pracy, Wykonawca zostanie powiadomiony przez Dyrektora danej placówki o zmianie terminu godziny dowozu i odwozu. 9. Zakres obowiązków Wykonawcy obejmuje: 1) zapewnienie pojazdów niezbędnych do prawidłowej realizacji określonych w umownie zadań, 2) Wykonawca zapewnia opiekę dzieciom w czasie transportu. Zamawiający zastrzega sobie, iż w czasie transportu dzieci poza kierowcą wymagana jest dodatkowa osoba – opiekun, który będzie sprawował opiekę nad przewożonymi dziećmi, 3) Wykonawca zapewnia właściwą jakość usługi (należyty stan techniczny pojazdów z aktualnymi badaniami technicznymi, czystość pojazdów, regularność, punktualność, dyspozycyjność), 4) Wykonawca jest zobowiązany do wyposażenia pojazdu w środki łączności (np. telefon komórkowy), 5) Wykonawca ponosi odpowiedzialność za zdrowie i życie uczniów podczas przewozów na zasadach określonych przez Kodeks cywilny, 6) Wykonawca pokrywa wszelkie koszty ubezpieczenia pojazdów i przewożonych osób od ewentualnych następstw nieszczęśliwych wypadków mogących nastąpić w trakcie realizacji przedmiotu umowy, 7) Wykonawca zobowiązany jest do ubezpieczenia w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej z tytułu szkód, które mogą zaistnieć w związku ze zdarzeniami losowymi oraz od odpowiedzialności cywilnej, 8) w przypadku awarii pojazdu - środka transportu - z jakichkolwiek przyczyn na Wykonawcy ciąży obowiązek zapewnienia na swój koszt zastępczego środka transportu w celu realizacji umowy, 9) wyposażenie pojazdu musi spełniać obowiązujące przepisy z zakresu bhp i p.poż, 10) w przypadku zastrzeżeń dotyczących stanu technicznego pojazdów Zamawiający ma prawo do zlecenia przeprowadzenia badań technicznych przez wskazaną przez siebie stację kontroli pojazdów. W razie potwierdzenia nienależytego stanu technicznego pojazdów koszty przeprowadzonych badań diagnostycznych ponosi Wykonawca oraz zobowiązany jest niezwłocznie podstawić pojazd zastępczy, 10. Zakres obowiązków Opiekuna: 1) Opiekun odpowiada za bezpieczeństwo dzieci w czasie przewozu, a także w czasie przejścia z pojazdu do placówki oświatowej i z placówki oświatowej do pojazdu; 2) Opiekun pomaga dzieciom wsiąść i wysiąść z pojazdu; 3) Opiekun przebywa z dziećmi podczas jazdy i odpowiada za to, aby w czasie przewozu dzieci były zabezpieczone pasami; 4) w przypadku awarii pojazdu przewożącego uczniów sprawuje opiekę nad dowożonymi uczniami, zapewniając im bezpieczeństwo - do czasu zapewnienia im pojazdu zastępczego; 5) Opiekun obowiązkowo posiada kontakt telefoniczny z rodzicami/opiekunami prawnymi i placówką na wypadek ewentualnych opóźnień dowozu i odwozu wynikających z sytuacji niezależnych, np. korki, 6) Opiekun zachowuje w tajemnicy dane adresowe dowożonych uczniów i nie przekazuje ich osobom postronnym, zgodnie z obowiązującymi przepisami w szczególności z ustawą z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2018 r. poz. 1000 z późn. zm.) i rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1). 7) Opiekunem musi być osoba pełnoletnia, mająca pełną zdolność do czynności prawnych. 11. Wspólny słownik zamówień CPV: 60100000-9 – usługi w zakresie transportu drogowego 2. Rodzaj czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia 1) Zamawiający na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Prawo zamówień publicznych wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1040 ze zm.). Rodzaj czynności niezbędnych do realizacji zamówienia przez osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawcę to kierowanie pojazdami przewożącymi osoby. Wymagana liczba osób zatrudnionych na umowę o pracę – min. 1 kierowca. Warunek ten nie dotyczy sytuacji, jeżeli ze wskazanych czynności będzie pełnił osobiście Wykonawca lub Podwykonawca (osoba fizyczna prowadząca działalność gospodarczą). 2) Sposób udokumentowania zatrudnienia osób: Wykonawca, z którym zostanie zawarta umowa o udzielenie przedmiotowego zamówienia, zobowiązany jest, w terminie jednego tygodnia od dnia zawarcia umowy, przekazać Zamawiającemu dokument/-y w formie oryginału (np. wykaz osób zatrudnionych na podstawie umowy o pracę w formie oświadczenia podpisana przez Wykonawcę) lub kserokopie innych dokumentów kadrowych potwierdzone za zgodność z oryginałem, potwierdzające zatrudnienie osób na podstawie umowy o pracę, wykonujących czynności o których mowa w ust. 1). 3) Uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a, oraz sankcje z tytułu niespełnienia tych Wymagań: a) Zamawiający uprawniony jest do kontroli czy czynności o których mowa w ust. 1) wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę. Pracownicy Wykonawcy lub Podwykonawcy zobowiązani są do podania swoich danych (tj. imienia i nazwiska) dla przeprowadzenia kontroli. b) O każdym wykrytym przypadku, w którym czynności, o których mowa w ust. 1) wykonuje osoba niezatrudniona na podstawie umowy o pracę, Zamawiający zawiadomi odpowiednie służby. 4) Zamawiający nie przewiduje wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 4 ustawy Pzp Art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (t. j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1040 ze zm.) stanowi: Przez nawiązanie stosunku pracy pracownik zobowiązuje się do wykonywania pracy określonego rodzaju na rzecz pracodawcy i pod jego kierownictwem oraz w miejscu i czasie wyznaczonym przez pracodawcę, a pracodawca – do zatrudniania pracownika za wynagrodzeniem.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60100000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek jeżeli przedstawi zgodnie z ustawą z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 2140): • aktualną licencję na wykonywanie krajowego transportu drogowego w zakresie przewozu osób samochodem osobowym, lub • aktualną licencję na wykonywanie krajowego transportu drogowego w zakresie przewozu osób pojazdem samochodowym przeznaczonym konstrukcyjnie do przewozu powyżej 7 i nie więcej niż 9 osób łącznie z kierowcą, lub • aktualną licencję na wykonywanie krajowego transportu drogowego w zakresie przewozu osób taksówką, lub • aktualne zezwolenie na wykonywanie zawodu przewoźnika drogowego w zakresie przewozu osób, lub • aktualną licencję na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca zobowiązany jest do przedłożenia następujących dokumentów: 1) Wypełniony formularz ofertowy – załącznik nr 1, 2) Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (zwane dalej Oświadczeniem) – załącznik nr 2a i 2b. 2. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp przekazuje Zamawiającemu zgodnie z załącznikiem nr 3 oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach