Przetargi.pl
Świadczenie usług w zakresie całodobowego monitorowania obiektu Dworca PKP Chebzie, 41-708 Ruda Śląska, ul. Dworcowa 8, wyposażonego w instalację i urządzenia systemu monitorowania stanowiącą własność Zamawiającego

Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej Spółka z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 41-710 Ruda Śląska, ul. 1 Maja 218
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 2420133 w. 133 , fax. 032 2420881
  • Data zamieszczenia: 2013-10-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej Spółka z o.o.
    ul. 1 Maja 218 218
    41-710 Ruda Śląska, woj. śląskie
    tel. 032 2420133 w. 133, fax. 032 2420881
    REGON: 27354564700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mpgm.com.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Spółka Prawa Handlowego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usług w zakresie całodobowego monitorowania obiektu Dworca PKP Chebzie, 41-708 Ruda Śląska, ul. Dworcowa 8, wyposażonego w instalację i urządzenia systemu monitorowania stanowiącą własność Zamawiającego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Świadczenie usług w zakresie całodobowego monitorowania obiektu Dworca PKP Chebzie, 41-708 Ruda Śląska, ul. Dworcowa 8, wyposażonego w instalację i urządzenia systemu monitorowania stanowiącą własność Zamawiającego 1. Monitorowanie obejmuje : 1.1. Podłączenie istniejących na obiekcie urządzeń systemu monitorowania stanowiących własność Zamawiającego do Centrum Monitorowania Alarmów Wykonawcy. 1.2. Nadzór techniczny oraz kontrolę transmisji pomiędzy systemem rejestracji obrazu pochodzącego z 16 kamer wizyjnych zainstalowanych w obiekcie Zamawiającego a Centrum Monitorowania Alarmów Wykonawcy 1.3. Podgląd sygnału wideo pochodzącego z obiektu Zamawiającego obejmującego pole widzenia zainstalowanych 16 kamer wizyjnych. 1.4. Niezwłoczne informowanie Zamawiającego lub osób przez niego wskazanych o zdarzenia powstałych na obiekcie min. takich jak: a) naruszenie obszaru chronionego b) aktów wandalizmu c) awarii zasilania d) alarmu sabotażowego e) alarmu pożarowego 1.5. podejmowaniu działań prewencyjnych poprzez przeprowadzanie patroli kontrolnych, 1.6. podejmowaniu działań interwencyjnych przez grupy interwencyjne 1.7. przeprowadzaniu okresowych serwisów technicznych systemów alarmowych. 1.8. Natychmiastowe podejmowanie działań interwencyjnych poprzez wysyłanie najbliżej zlokalizowanych od obiektu grup interwencyjnych w czasie: - dzień w godzinach 600 - 1800 do 7 minut, - noc w godzinach 1800 - 600 do 5 minut. 1.9.Podejmowanie interwencji mających na celu udaremnienie powstania szkody na osobie lub w mieniu Zamawiającego 1.10.Ujęcie ewentualnego sprawcy przestępstwa i oddanie go w ręce Policji, 1.11.Podejmowanie mieszczących się w granicach prawa działań zmierzających do eliminacji zagrożeń przy współudziale z Policją w przypadku napadu, 1.12.przypadku wystąpienia awarii transmisji wysyłanie do obiektu chronionego serwisu technicznego, 1.13.W przypadku wystąpienia alarmu pożarowego Wykonawca informuje Zamawiającego o otrzymaniu komunikatu, pozostałe decyzje o podjęciu działań podejmuje Zamawiający 1.14. Oznaczenie obiektu poprzez tablice i naklejki ostrzegawcze Obiekt chroniony, 1.15. Sporządzenie dokumentacji służbowych w formie notatek po każdym zdarzeniu. 1.16. Udostępnianie dokumentacji Zamawiającemu na pisemny wniosek do 14 dni od zdarzenia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 797110001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 48 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium w niniejszym postępowaniu

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mpgm.com.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach