Przetargi.pl
Monitorowanie i konserwacja alarmów w budynkach użytkowych przy ul. 1 Maja 55, ul. Dworcowej 17E, ul. Kaszubskiej 2, ul. Szkolnej 5 i w obiektach Podziemnych Pasaży Handlowych B w Jastrzębiu-Zdroju

Miejski Zarząd Nieruchomości ogłasza przetarg

  • Adres: 44-330 Jastrzębie-Zdrój, ul. 1-go Maja 55
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 4787001 , fax. 032 4762952
  • Data zamieszczenia: 2014-11-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Zarząd Nieruchomości
    ul. 1-go Maja 55 55
    44-330 Jastrzębie-Zdrój, woj. śląskie
    tel. 032 4787001, fax. 032 4762952
    REGON: 27120497100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzn.jastrzebie.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Monitorowanie i konserwacja alarmów w budynkach użytkowych przy ul. 1 Maja 55, ul. Dworcowej 17E, ul. Kaszubskiej 2, ul. Szkolnej 5 i w obiektach Podziemnych Pasaży Handlowych B w Jastrzębiu-Zdroju
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na monitoringu, obsłudze i konserwacji systemów alarmowych w budynkach znajdujących się w Jastrzębiu-Zdroju przy ul. 1 Maja 55, ul. Dworcowej 17E, ul. Szkolnej 5, ul. Kaszubskiej 2 oraz usługa polegająca na monitoringu, obsłudze i konserwacji systemu monitoringu wizyjnego CCTV w budynku przy ul. Kaszubskiej 2 i obiektu Podziemnego Pasażu Handlowego B w Jastrzębiu-Zdroju. Zasadniczym celem jest zapewnienie sprawnego i niezawodnego działania monitoringu oraz szybka i skuteczna interwencja w przypadku włamania lub innego zdarzenia: a) utrzymanie monitoringu w stałej sprawności technicznej (w tym usuwanie awarii systemu i dokonywanie drobnych napraw na wezwanie telefoniczne użytkownika). Wykonawca zobowiązany będzie prowadzić Zeszyt Przeglądów i Konserwacji, w którym odnotowane będą wszelkie czynności wykonywane przy instalacji w danym obiekcie wraz z wykazem zużytych materiałów. W umowie zawartej z Wykonawcą zostanie wskazany inspektor nadzoru ze strony Zamawiającego, który będzie nadzorował prace określone w pkt 1 STWiOR i którego przyjęcie protokołu z przeprowadzonej kontroli będzie podstawą do wypłaty wynagrodzenia. b) wykonywanie napraw systemu alarmowego polegających na wymianie elementów takich jak akumulatory, czujki dozorowe, sygnalizatory, zleconych każdorazowo przez Zamawiającego. 2. Czynności wchodzące w zakres monitoringu: 1) Dozór zdalny obiektów: a) PPH B, przy ul. Szkolnej 5 i ul. Kaszubskiej 2 przez całą dobę w dni robocze oraz pozostałe dni wolne od pracy i ustawowo wolne od pracy, b) przy ul. 1 Maja 55 i ul. Dworcowej 17E w dni wolne od pracy oraz dni ustawowo wolne od pracy - przez całą dobę, w dni robocze - poza godzinami pracy Zamawiającego, czyli od godz. 19:00 do godz 7:00 (w przypadku nieobecności pracownika MZN, od godz. 15:00 do 7:00), potwierdzeniem rozpoczęcia/zakończenia dozoru zdalnego obiektu jest otrzymanie przez stację monitorowania sygnału uzbrojenia/rozbrojenia systemu alarmowego w obiekcie. Ponadto: a) podłączenie lokalnych systemów alarmowych i monitorowania wizyjnego CCTV w chronionych obiektach do stacji monitorowania oraz obsługa i konserwacja systemów alarmowych i monitorowania wizyjnego CCTV; b) koszty podłączenia i przesyłu danych ponosi Wykonawca; c) parametry przesyłu danych monitoringu wizyjnego muszą zapewniać stacji monitorowania stały, nieprzerwany, niezakłócony podgląd w czasie rzeczywistym pozwalający na reakcję zgodnie z instrukcją postępowania w razie włamania. Minimalne parametry transmisji danych z obiektu do sieci Internet wymagane do realizacji zadania to odpowiednio: upload/download - 10 Mbps/10 Mbps. Wykonawca zobowiązany będzie do udostępnienia danych niezbędnych do zdalnego połączenia się z rejestratorem monitoringu wizyjnego; d) ochrona poprzez monitoring elektroniczny i wizyjny odbywać się będzie całodobowo dla obiektów: 1) PPH B - obiekt jest otwarty i dostępny dla osób postronnych przez całą dobę; 2) ul. Kaszubska 2 - obiekt jest zamknięty a dostęp do budynku będą posiadać upoważnieni pracownicy Zamawiającego; e) ochrona elektroniczna i wizyjna obiektów odbywać się będzie przez 7 dni w tygodniu; f) umieszczenie na obiektach w co najmniej dwóch miejscach ogólnie dostępnych oznaczeń Obiekt chroniony i Obiekt monitorowany; g) zapewnienie gotowości i interwencji załóg patrolowo - interwencyjnych wyposażonych w środki przymusu bezpośredniego w tym broń palną, o których mowa w art. 36 ust.1 pkt 4 i pkt 5 Ustawy o Ochronie Osób i Mienia z 22.08.1997 r. (t.j. Dz.U. z 2014 r. poz.1099), które podejmą działania ochronne wyłącznie wobec osób uniemożliwiających wykonanie przez nich zadań określonych w ustawie; h) Zamawiający dopuszcza niedotrzymanie wyznaczonego czasu interwencji w wypadku zadziałania siły wyższej pozostającej poza kontrolą Wykonawcy. 2) Udział grupy interwencyjnej w zabezpieczeniu monitorowanych obiektów. W przypadku zaistnienia alarmu grupa interwencyjna udaje się na miejsce zdarzenia w czasie do 8 min w dzień i do 5 min w nocy od odbioru sygnału przez operatora Stacji Monitorowania i dokonuje zewnętrznych oględzin obiektu zgodnie z instrukcją postępowania na wypadek włamania: w przypadku stwierdzenia włamania do obiektu zabezpiecza obiekt z zewnątrz do czasu przybycia na miejsce zdarzenia policji oraz osób wyznaczonych przez Zamawiającego, zawiadamia policję, zawiadamia osoby wskazane przez Zamawiającego,nie dopuszcza do miejsca zdarzenia osób postronnych, podejmuje interwencję w wypadku prób opuszczenia obiektu przez włamywaczy, podejmuje inne nieopisane wyżej czynności, a przewidziane w opracowanej i zatwierdzonej przez użytkownika i administratora obiektu instrukcji postępowania ma wypadek włamania. Przez zaistnienie alarmu należy rozumieć zarówno wzbudzenie alarmu antywłamaniowego w obiekcie jak również zaistnienie czynu zabronionego (np. włamania) przesłanego do stacji monitorowania poprzez podgląd wizyjny monitoringu CCTV. 3. Podstawowe dane techniczne budynków: ul. 1 Maja 55 lokalizacja budynku - budynek usytuowany jest na działce 416/50 stanowiącej własność gminy Jastrzębie-Zdrój, kubatura 1845,00 m3 powierzchnia użytkowa 419,00 m2 powierzchnia zabudowy 256,00 m2 ilość kondygnacji 2 kondygnacje naziemne, częściowo podpiwniczony ul. Dworcowa 17 E Biura DT lokalizacja budynku - budynek usytuowany jest na działce 860/54 stanowiącej własność gminy Jastrzębie-Zdrój, powierzchnia użytkowa 264,76 m2 powierzchnia zabudowy 168,24 m2 ilość kondygnacji 2 kondygnacje naziemne Szatnie + łaźnie lokalizacja budynku - budynek usytuowany jest na działce 860/54 stanowiącej własność gminy Jastrzębie-Zdrój, powierzchnia użytkowa 117,22 m2 powierzchnia zabudowy 150,80 m2 ilość kondygnacji 1 kondygnacja Szatnie + archiwum lokalizacja budynku - budynek usytuowany jest na działce 860/54 stanowiącej własność gminy Jastrzębie-Zdrój, powierzchnia użytkowa 83,47 m2 powierzchnia zabudowy 115,87 m2 ilość kondygnacji 1 kondygnacja Garaże lokalizacja budynku - budynek usytuowany jest na działce 860/54 stanowiącej własność gminy Jastrzębie-Zdrój, powierzchnia użytkowa 111,30 m2 powierzchnia zabudowy 128,82 m2 ilość kondygnacji 1 kondygnacja Magazyny lokalizacja budynku - budynek usytuowany jest na działce 860/50 stanowiącej własność gminy Jastrzębie-Zdrój, powierzchnia użytkowa 205,68 m2 powierzchnia zabudowy 220,00 m2 ilość kondygnacji 1 kondygnacja ul. Szkolna 5 lokalizacja budynku - budynek usytuowany jest na działce 113/2 stanowiącej własność gminy Jastrzębie-Zdrój, kubatura 15866,00 m3 powierzchnia użytkowa 3524,87 m2 powierzchnia zabudowy 1967,60 m2 ilość kondygnacji 3 kondygnacje naziemne, 1 kondygnacja podziemna ul. Kaszubska 2 lokalizacja budynku - budynek usytuowany jest na działce 495/1 stanowiącej własność gminy Jastrzębie-Zdrój, kubatura 13565,00 m3 powierzchnia użytkowa 3979,92 m2 powierzchnia zabudowy 2024,40 m2 ilość kondygnacji 3 kondygnacje naziemne, 1 kondygnacja podziemna PPH B: skrzyżowanie Al. Józefa Piłsudskiego z ul. Warszawską i ul. Mazowiecką lokalizacja budynku - budynek usytuowany jest na działkach nr 417,423,424,471 stanowiących własność gminy Jastrzębie-Zdrój kubatura 1955,42 m3 powierzchnia użytkowa 3979,92 m2 powierzchnia zabudowy 254 m2 ilość kondygnacji 1 podziemna 4. Warunki ogólne 1) Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia prac zgodnie z przyjętym zakresem, do przestrzegania zasad wykonywania usług zawartych w SIWZ i wykonywania tych prac zgodnie z przepisami BHP; 2) Do wykonywania zadania należy używać materiały i urządzenia posiadające atesty, certyfikaty, dopuszczenie do stosowania. 3) Wykonawca jest zobowiązany przestrzegać rygorów wynikających z przepisów prawa, w tym prawa miejscowego. 4) Zamawiający zastrzega sobie prawo wnoszenia uwag co do jakości sprzętu wykorzystywanego w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia przez Wykonawcę. 5) Wszelkie zastrzeżenia lub uchybienia spisywane będą w formie notatek służbowych, stosownych protokołów. Zastrzeżenia lub uchybienia podlegać będą eliminacji w terminie uzgodnionym przez Zamawiającego. 6) Odzież robocza, którą Wykonawca zapewnia dla swoich pracowników, winna posiadać widoczne logo firmy. Pojazdy użyte do realizacji zamówienia również powinny posiadać logo firmy. 7) Za wypadki i szkody powstałe w wyniku prowadzenia prac odpowiada Wykonawca. 8) Po podpisaniu umowy odbędzie się komisyjne przekazanie powierzonego obiektu przy udziale przedstawicieli obu stron. 5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest we wzorze umowy wg Załącznika nr 9 do SIWZ, stanowiącym integralną część SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 797110001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1) Każda oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 600,00 zł (słownie: sześćset złotych 00/100). 2) Wadium może być wniesione zgodnie z art. 45 ustawy Pzp, w jednej lub kilku następujących formach: - pieniądzu, - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. Wniesione wadium musi obejmować okres związania ofertą. 3) Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacić przelewem na konto bankowe w Banku Spółdzielczym w Jastrzębiu - Zdroju o numerze 08 8470 0001 2001 0029 6139 0003. 4) Wadium w pozostałych formach należy złożyć w formie oryginału w Dziale Logistyki MZN, pokój nr 1 do dnia 08.12.2014 r. do godz. 9 00 . 5) Zobowiązanie do zapłaty wadium wniesionego w formie innej aniżeli pieniężnej winno: 1. Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 PZP, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. 2. Wykonawca odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 3. zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy; 4. nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy. b) gwarantować wypłatę wadium na każde pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego w sposób bezwarunkowy. 6) Za skutecznie wniesienie wadium w pieniądzu Zamawiający uważa wadium, które do terminu składania ofert znajdzie się na koncie Zamawiającego tj. do dnia 08.12.2014 r. do godz. 900. 7) Wykonawca, który nie wniesie wadium do upływu terminu składania ofert na zasadach określonych w specyfikacji zostanie wykluczony z postępowania/ jego oferta zostanie odrzucona/. 8) Zamawiający dokonuje zwrotu wadium w przypadkach wymienionych w art. 46 ustawy Pzp. 9) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami: a) jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 PZP, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. b) jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: - odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, - zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, - nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 10) W przypadku przedłużenia terminu związania ofertą Zamawiający wymaga od Wykonawcy przedłożenia stosownych dokumentów przedłużających wniesione wadium o nowy okres związania ofertą nie później niż w ostatnim dniu pierwotnego terminu okresu związania ofertą (dotyczy innych form niż pieniężna) - pod rygorem wykluczenia Wykonawcy z postępowania na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 2 ustawy Pzp.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Prędkość transmisji danych
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mzn.jastrzebie.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach