Przetargi.pl
Monitoring, obsługa i konserwacja systemów alarmowych w budynkach znajdujących się w Jastrzębiu-Zdroju przy ul. 1 Maja 55, ul. Dworcowej 17E, ul. Szkolnej 5, ul. Kaszubskiej 2 oraz monitoring, obsługa i konserwacja systemu monitoringu wizyjnego CCTV w budynku przy ul. Kaszubskiej 2 i obiekcie Podziemnego Pasażu Handlowego B w Jastrzębiu-Zdroju

Miejski Zarząd Nieruchomości ogłasza przetarg

  • Adres: 44-330 Jastrzębie-Zdrój, ul. 1-go Maja 55
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 4787001 , fax. 032 4762952
  • Data zamieszczenia: 2013-12-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Zarząd Nieruchomości
    ul. 1-go Maja 55 55
    44-330 Jastrzębie-Zdrój, woj. śląskie
    tel. 032 4787001, fax. 032 4762952
    REGON: 27120497100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzn.jastrzebie.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Monitoring, obsługa i konserwacja systemów alarmowych w budynkach znajdujących się w Jastrzębiu-Zdroju przy ul. 1 Maja 55, ul. Dworcowej 17E, ul. Szkolnej 5, ul. Kaszubskiej 2 oraz monitoring, obsługa i konserwacja systemu monitoringu wizyjnego CCTV w budynku przy ul. Kaszubskiej 2 i obiekcie Podziemnego Pasażu Handlowego B w Jastrzębiu-Zdroju
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na monitoringu, obsłudze i konserwacji systemów alarmowych dla budynków znajdujących się w Jastrzębiu-Zdroju przy ul. 1 Maja 55, ul. Dworcowej 17E, ul. Szkolnej 5, ul. Kaszubskiej 2 oraz usługa polegająca na monitoringu, obsłudze i konserwacji systemu monitoringu wizyjnego CCTV dla budynku przy ul. Kaszubskiej 2 i obiektu Podziemny Pasaż Handlowy B w Jastrzębiu-Zdroju. Zasadniczym celem jest zapewnienie sprawnego i niezawodnego działania monitoringu oraz szybka i skuteczna interwencja w przypadku włamania lub innego zdarzenia: a)utrzymanie monitoringu w stałej sprawności technicznej (w tym usuwanie awarii systemu i dokonywanie drobnych napraw na wezwanie telefoniczne użytkownika). Wykonawca zobowiązany będzie prowadzić Zeszyt Przeglądów i Konserwacji, w którym odnotowane będą wszelkie czynności wykonywane przy instalacji w danym obiekcie wraz z wykazem zużytych materiałów. W umowie zawartej z Wykonawcą zostanie wskazany inspektor nadzoru ze strony Zamawiającego, który będzie nadzorował prace określone w pkt 1 i którego przyjęcie protokołu z przeprowadzonej kontroli będzie podstawą do wypłaty wynagrodzenia. b)wykonanie napraw systemu alarmowego polegających na wymianie elementów takich jak akumulatory, czujki dozorowe, sygnalizatory, zleconych każdorazowo przez Zamawiającego, tzn. odrębnym zleceniem. 2. Czynności wchodzące w zakres monitoringu: 1. Dozór zdalny obiektów: PPH B, przy ul. Szkolnej 5 i ul. Kaszubskiej 2 przez całą dobę oraz obiektów przy ul. 1 Maja 55 i ul. Dworcowej 17E w dni wolne od pracy, niedziele i święta - przez całą dobę, w dni robocze - poza godzinami pracy Zamawiającego, czyli od godz. 19:00 do godz. 7:00, a w przypadku nieobecności pracownika MZN od godz. 15:00 do 7:00. Potwierdzeniem rozpoczęcia-zakończenia dozoru zdalnego obiektu jest otrzymanie przez stację monitorowania sygnału uzbrojenia/rozbrojenia systemu alarmowego w obiekcie. 1)podłączenie lokalnych systemów alarmowych i monitorowania wizyjnego CCTV w chronionych obiektach do stacji monitorowania oraz obsługa i konserwacja systemów alarmowych i monitorowania wizyjnego CCTV, 2)koszty podłączenia i przesyłu danych ponosi Wykonawca, 3)parametry przesyłu danych monitoringu wizyjnego muszą zapewniać stacji monitorowania stały, nieprzerwany, niezakłócony podgląd w czasie rzeczywistym pozwalający na reakcję zgodnie z instrukcją postępowania w razie włamania. Minimalne parametry transmisji danych z obiektu do sieci Internet wymagane do realizacji zadania to odpowiednio: upload/download - 5 Mbps - 5 Mbps. 4)ochrona poprzez monitoring elektroniczny i wizyjny odbywać się będzie całodobowo dla obiektów: a.PPH B - obiekt jest otwarty i dostępny dla osób postronnych przez całą dobę, b.ul. Kaszubska 2 - obiekt jest zamknięty a dostęp do budynku będą posiadać upoważnieni pracownicy Zamawiającego, 5) ochrona elektroniczna i wizyjna obiektów odbywać się będzie przez 7 dni w tygodniu,6)umieszczenie na obiektach w co najmniej dwóch miejscach ogólnie dostępnych oznaczeń Obiekt chroniony i Obiekt monitorowany, 7) zapewnienie gotowości i interwencji załóg patrolowo-interwencyjnych wyposażonych w środki przymusu bezpośredniego w tym broń palną, o których mowa w art. 36 ust. 1 pkt 4 i art. 37 pkt 1 Ustawy o ochronie Osób i Mienia z 22.08.1997 r. ze zm. oraz w Ustawie z dnia 24 maja 2013 r. o środkach przymusu bezpośredniego i broni palnej, które podejmą działania ochronne wyłącznie wobec osób uniemożliwiających wykonanie przez nich zadań określonych w ustawie, 8)Zamawiający dopuszcza niedotrzymanie wyznaczonego czasu interwencji w wypadku zadziałania siły wyższej pozostającej poza kontrolą Wykonawcy. 2. Udział grupy interwencyjnej w zabezpieczeniu monitorowanych obiektów. W przypadku zaistnienia alarmu grupa interwencyjna udaje się na miejsce zdarzenia w czasie do 8 min w dzień i do 5 min w nocy od odbioru sygnału przez operatora Stacji Monitorowania i dokonuje zewnętrznych oględzin obiektu zgodnie z instrukcją postępowania na wypadek włamania (stanowiącą załącznik do STWiOR - załącznik nr 10 do SIWZ). a)w przypadku stwierdzenia włamania do obiektu zabezpiecza obiekt z zewnątrz do czasu przybycia na miejsce zdarzenia policji oraz osób wyznaczonych przez Zamawiającego, b)zawiadamia policję, c) zawiadamia osoby wskazane przez Zamawiającego, d) nie dopuszcza do miejsca zdarzenia osób postronnych, e)podejmuje interwencję w wypadku prób opuszczenia obiektu przez włamywaczy, f) podejmuje inne nieopisane wyżej czynności, a przewidziane w opracowanej i zatwierdzonej g) przez użytkownika i administratora obiektu instrukcji postępowania ma wypadek włamania. 3. Podstawowe dane techniczne budynków:1)ul. 1 Maja 55 - lokalizacja budynku - budynek usytuowany jest na działce 416/50 stanowiącej własność gminy Jastrzębie-Zdrój,- kubatura 1845,00 m3, - powierzchnia użytkowa 419,00 m2,- powierzchnia zabudowy 256,00 m2, - ilość kondygnacji 2 kondygnacje naziemne, częściowo podpiwniczony. 2)ul. Dworcowa 17 E Biura DT- lokalizacja budynku - budynek usytuowany jest na działce 860/54 stanowiącej własność gminy Jastrzębie-Zdrój, - powierzchnia użytkowa 264,76 m2, - powierzchnia zabudowy 168,24 m2, - ilość kondygnacji 2 kondygnacje naziemne. Szatnie + łaźnie - lokalizacja budynku - budynek usytuowany jest na działce 860/54 stanowiącej własność gminy Jastrzębie-Zdrój, - powierzchnia użytkowa 117,22 m2 - powierzchnia zabudowy 150,80 m2, - ilość kondygnacji 1 kondygnacja. Szatnie + archiwum, - lokalizacja budynku - budynek usytuowany jest na działce 860/54 stanowiącej własność gminy Jastrzębie-Zdrój,- powierzchnia użytkowa 83,47 m2, - powierzchnia zabudowy 115,87 m2, - ilość kondygnacji 1 kondygnacja. Garaże - lokalizacja budynku - budynek usytuowany jest na działce 860/54 stanowiącej własność gminy Jastrzębie-Zdrój, - powierzchnia użytkowa 111,30 m2 - powierzchnia zabudowy 128,82 m2, - ilość kondygnacji 1 kondygnacja. Magazyny - lokalizacja budynku - budynek usytuowany jest na działce 860/50 stanowiącej własność gminy Jastrzębie-Zdrój, powierzchnia użytkowa 205,68 m2 - powierzchnia zabudowy 220,00 m2, - ilość kondygnacji 1 kondygnacja. 3) ul. Szkolna 5 - lokalizacja budynku - budynek usytuowany jest na działce 113/2 stanowiącej własność gminy Jastrzębie-Zdrój, - kubatura 15866,00 m3 - powierzchnia użytkowa 3524,87 m2, - powierzchnia zabudowy 1967,60 m2 - ilość kondygnacji 3 kondygnacje naziemne, 1 kondygnacja podziemna. 4) ul. Kaszubska 2 , - lokalizacja budynku - budynek usytuowany jest na działce 495/1 stanowiącej własność gminy Jastrzębie-Zdrój, - kubatura 13565,00 m3 - powierzchnia użytkowa 3979,92 m2, - powierzchnia zabudowy 2024,40 m2 - ilość kondygnacji 3 kondygnacje naziemne, 1 kondygnacja podziemna. 5) PPH B: skrzyżowanie al. Józefa Piłsudskiego z ul. Warszawską i ul. Mazowiecką - lokalizacja budynku - budynek usytuowany jest na działkach nr 417,423,424,471 stanowiących własność gminy Jastrzębie-Zdrój - kubatura 1955,42 m3, - powierzchnia użytkowa 3979,92 m2, - powierzchnia zabudowy 254 m2, - ilość kondygnacji 1 podziemna. 4. Warunki ogólne 1) Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia prac zgodnie z przyjętym zakresem, do przestrzegania zasad wykonywania usług zawartych w SIWZ i wykonywania tych prac zgodnie z przepisami BHP. 2)Do wykonywania zadania należy używać materiały i urządzenia posiadające atesty, certyfikaty, dopuszczenie do stosowania. 3)Wykonawca jest zobowiązany przestrzegać rygorów wynikających z przepisów prawa, w tym prawa miejscowego. 4)Zamawiający zastrzega sobie prawo wnoszenia uwag co do jakości sprzętu wykorzystywanego w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia przez Wykonawcę. 5) Wszelkie zastrzeżenia lub uchybienia spisywane będą w formie notatek służbowych, stosownych protokołów. Zastrzeżenia lub uchybienia podlegać będą eliminacji w terminie uzgodnionym przez Zamawiającego. 6)Odzież robocza, którą Wykonawca zapewnia dla swoich pracowników, winna posiadać widoczne logo firmy. Pojazdy użyte do realizacji zamówienia również powinny posiadać logo firmy. 7) Za wypadki i szkody powstałe w wyniku prowadzenia prac odpowiada Wykonawca. 8) Po podpisaniu umowy odbędzie się komisyjne przekazanie powierzonego obiektu przy udziale przedstawicieli obu stron. 5.Podstawą do wypłaty wynagrodzenia będzie spisany przez Zamawiającego comiesięczny protokół z przeprowadzonych czynności pozytywnego odbioru prac i podpisany przez Wykonawcę oraz przedstawiciela Zamawiającego. 6.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót, która stanowi załącznik nr 10 do SIWZ
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 797110001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mzn.jastrzebie.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach