Przetargi.pl
Kompleksowe świadczenie usługi w zakresie fizycznej ochrony mienia nieruchomości położonej w Katowicach przy ul. Żeliwnej 38

Ekoenergia Silesia S.A. ogłasza przetarg

  • Adres: 40-599 Katowice, ul. Żeliwna 38
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 220 80 71 , fax. 32 220 80 71
  • Data zamieszczenia: 2016-02-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Ekoenergia Silesia S.A.
    ul. Żeliwna 38 38
    40-599 Katowice, woj. śląskie
    tel. 32 220 80 71, fax. 32 220 80 71
    REGON: 24285987000000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Spółka Prawa Handlowego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Kompleksowe świadczenie usługi w zakresie fizycznej ochrony mienia nieruchomości położonej w Katowicach przy ul. Żeliwnej 38
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Ogólny opis przedmiotu zamówienia Przedmiotem zamówienia jest usługa fizycznej ochrony mienia nieruchomości w Katowicach przy ul. Żeliwnej 38: 1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja usług w zakresie całodobowej ochrony mienia oraz monitoringu obiektu na rzecz Zamawiającego, polegająca na: 1.1. zabezpieczeniu przed przedostaniem się osób nieuprawnionych na teren Zamawiającego, 1.2. ochronie mienia Zamawiającego przed działaniem na jego terenie osób trzecich zakłócających porządek, 1.3. ochronie mienia Zamawiającego przed kradzieżą i dewastacją, 1.4. kierowaniu ruchem osób i pojazdów w warunkach normalnych, 1.5. kierowaniu ruchem osób i pojazdów podczas sytuacji kryzysowych oraz w czasie akcji ratowniczej, 2. Ochrona obiektu Zamawiającego ma być wspomagana przez system monitoringu wewnętrznego i zewnętrznego zapewnionego przez Zamawiającego. 3. Zamawiający wymaga aby pracownicy świadczący usługi ochrony w ramach niniejszego zamówienia byli wpisani na listę kwalifikowanych pracowników ochrony. 4. System monitoringu, który stanowi własność Zamawiającego zostanie protokolarnie przekazany do użytkowania Wykonawcy z obowiązkiem jego prawidłowej eksploatacji i konserwacji. W przypadku uszkodzenia systemu monitoringu przez Wykonawcę, Zamawiający dokona jego naprawy, a kosztami z tym związanymi obciąży Wykonawcę. 5. Czas funkcjonowania pomieszczeń Zamawiającego - przyjmuje się 7 dni w tygodniu, 24h na dobę. 6. Zamawiający wyznaczy na potrzeby realizacji niniejszego zamówienia pomieszczenia niezbędne dla pracowników ochrony dokonujących bezpośrednio całodobowej ochrony. 7. Do szczegółowych zadań pracowników ochrony obiektu, należy: 7.1. otwieranie i zamykanie bram wjazdowych (szlabanu) oraz drzwi wejściowych do budynków w godzinach ustalonych z Zamawiającym, 7.2. kierowanie ruchem osób i pojazdów (w tym kierowanie podczas sytuacji kryzysowych), 7.3. kontrola pojazdów i osób przybywających na terenie oraz opuszczających teren, 7.4. reagowanie oraz podejmowanie odpowiednich działań w przypadku włączenia się systemów alarmowych, zainstalowanych na terenie Zamawiającego, 7.5. kierowanie ruchem w czasie akcji ratowniczej, 7.6. protokolarne przejmowanie i przekazywanie stanu zamknięć i zabezpieczeń obiektów, magazynów i pomieszczeń od uprawnionych użytkowników w godzinach ich zamknięcia i otwarcia (ustalonych z użytkownikami) - o ile nastąpi taka konieczność, 7.7. przyjmowanie oraz wydawanie, za potwierdzeniem, kluczy z pomieszczeń biurowych oraz ich właściwe przechowywanie i zabezpieczenie, 7.8. dozorowanie terenu i obiektów, bram, furtek, zamknięć i plomb, przyłączy i instalacji wodnych i elektrycznych (w pomieszczeniach dostępnych), 7.9. nocna kontrola (tj. kontrola prowadzona w godzinach od 18.00 do 6.00 dnia następnego), 7.10. patrolowanie terenu obiektu i budynków Zamawiającego oraz jego ogrodzenia wg planu ochrony obiektu, który przygotuje wykonawca, 7.11. zgłaszanie Zamawiającemu i odnotowywanie faktu nieczynnych urządzeń świetlnych, 7.12. doraźna ochrona obiektu i mienia, 7.13. nadzorowanie prawidłowego utrzymania w czystości pomieszczeń budynku portierni, innych zajmowanych pomieszczeń przez wykonawcę oraz terenu przyległego, 7.14. informowanie Zamawiającego o liczbie osób, przebywających na terenie Zamawiającego i uprawnionych do wstępu bez uprzedniego uzyskania zezwolenia, w przypadku zaistnienia bezpośredniego zagrożenia życia i zdrowia człowieka, albo mienia oraz konieczności rozpoczęcia natychmiastowego działania. Osobami tymi mogą być funkcjonariusze Policji, Straży Pożarnej, formacji Obrony Cywilnej, pracownicy Pogotowia Ratunkowego, pracownicy Państwowej Inspekcji Ochrony Środowiska, pracownicy służb ochrony radiologicznej (promieniotwórczej, chemicznej, biologicznej), 8. Dodatkowe wymagania Zamawiającego: 8.1. Pracownicy ochrony wyznaczeni przez Wykonawcę do realizacji przedmiotu zamówienia (ochrony fizycznej) muszą posiadać sprawność fizyczną umożliwiającą im należyte wypełnianie obowiązków wynikających z zawartej umowy. 8.2. Warunkiem koniecznym jest zatrudnianie we wszystkie dni roku na każdej z 2 zmian (od 06.00 do 18.00 i od 18.00 do 06.00 dnia następnego) 2 pracowników ochrony: a) portiernia obiektu - od 06.00 do 18.00 - 1 osoba - od 18.00 do 06.00 - 2 osoby b) recepcja budynku A (od pn do sb z wyłączeniem dni ustawowo wolnych ) - od 06.00 do 18.00 - 1 osoba w dniach ustawowo wolnych w godzinach od 06.00 do 18.00 należy zapewnić dodatkowego pracownika ochrony na portiernię obiektu. Do zadań osoby pełniącej dyżur w recepcji budynku A należeć będzie obsługa recepcji: - udzielanie informacji, - kierowanie gości do właściwych miejsc lub osób - informowanie najemców o przybyłych gościach (za pomocą telefonu komórkowego zapewnionego przez Zamawiającego), - wydawanie kluczy do poszczególnych pomieszczeń w budynku, 8.3. Wykonawca będzie wykonywał przedmiot umowy przy użyciu własnego sprzętu, urządzeń, oraz wyposażenia. Pracownicy ochrony muszą być wyposażeni w urządzenia łączności radiowej (krótkofalówki), szperacze halogenowe oraz identyfikatory i jednolite (wyróżniające) ubiory firmowe. 8.4. Wykonawca, z którym będzie zawarta umowa na realizację usługi ochrony musi posiadać skuteczną łączność radiową pomiędzy pracownikami pełniącymi służbę na obiekcie oraz łączność radiową pomiędzy pracownikami ochrony, a grupą interwencyjną. Wykonawca musi posiadać łączność umożliwiającą natychmiastowe powiadomienie Zamawiającego, Policji, Straży Pożarnej, Pogotowia Ratunkowego, Pogotowia Energetycznego, Pogotowia Wodno - Kanalizacyjnego i Gazowego. 8.5. Wykonawca zobowiązany jest do zainstalowania w budynkach i na terenie obiektu Zamawiającego, taką liczbę punktów kontroli obchodu służb dozorujących, aby obchody obejmowały swym zakresem cały obiekt (łącznie z wnętrzem budynków). Ilość punktów kontroli obchodu zostanie ustalona w przygotowanym przez wykonawcą planie ochrony obiektu. 8.6. Wymagany przez Zamawiającego maksymalny czas dojazdu grupy interwencyjnej Wykonawcy do Zamawiającego nie może być dłuższy niż 15 minut. 8.7. Czas dojazdu będzie liczony od chwili powiadomienia dyżurnego pracownika Wykonawcy przez system alarmujący Zamawiającego lub od telefonicznego zgłoszenia konieczności przyjazdu grupy interwencyjnej przez Zamawiającego lub pracowników ochrony. 8.8. Zamawiający informuje, że może w ciągu roku dokonać, dwóch testowych alarmów w celu sprawdzenia czasu dojazdu grupy interwencyjnej do miejsca ochranianego, które wykonawca winien uwzględnić w kosztach świadczonej usługi zawartych w cenie oferty. 9. Załącznikiem do opisu przedmiotu zamówienia jest Plan sytuacyjny terenu ŻELIWNA 38. Umożliwia się dokonanie wizji lokalnej miejsca świadczenia usług, w celu pozyskania wszelkich danych mogących być przydatnymi do przygotowania oferty oraz realizacji i rozliczenia przedmiotu umowy. Wizję lokalną można przeprowadzić do 2 dni przed terminem składania ofert. Koszt dokonania wizji lokalnej poniesie Wykonawca. 79711000-1 - usługi nadzoru przy użyciu alarmu 79715000-9 - usługi patrolowe
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 797110001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca pod rygorem wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego wnosi wadium w wysokości 8 000 PLN (słownie: osiem tysięcy złotych 00/100) 2. Wadium może być wnoszone w pieniądzu (przelewem) na konto Zamawiającego: BANK PEKAO SA nr 61 1240 6292 1111 0010 6340 7979 lub w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że zobowiązanie kasy jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych lub poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2014 r. poz. 1804). Wadium w formie niepieniężnej należy złożyć w oryginale do depozytu w siedzibie Ekoenergia Silesia S.A. Za datę wniesienia wadium w pieniądzu uważa się datę wpływu pieniędzy na konto Zamawiającego. Wadium w formie niepieniężnej musi zawierać bezwarunkowe zobowiązanie Gwaranta do zapłaty kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie zamawiającego.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: czas dojazdu patrolu interwencyjnego do miejsca ochranianego i monitorowanego
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.ekoenergiasilesia.pl/g2/strona-główna.html
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach