Przetargi.pl
świadczenie usług utrzymania porządku na terenie posesji oraz w budynkach komunalnych administrowanych przez Administrator sp. z o. o. w Ełku

Administrator Sp. z o. o. Ełk ogłasza przetarg

  • Adres: 19-300 Ełk, ul. Wojska Polskiego 68
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 0-87 610 66 11 , fax. 0-87 610 66 11
  • Data zamieszczenia: 2011-09-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Administrator Sp. z o. o. Ełk
    ul. Wojska Polskiego 68 68
    19-300 Ełk, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 0-87 610 66 11, fax. 0-87 610 66 11
    REGON: 51140300600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.administrator.elk.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    świadczenie usług utrzymania porządku na terenie posesji oraz w budynkach komunalnych administrowanych przez Administrator sp. z o. o. w Ełku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Całoroczne świadczenie usług w zakresie sprzątania i utrzymania porządku na posesjach i w budynkach komunalnych, zarządzanych i administrowanych przez ADMINISTRATOR sp. z o.o. w Ełku oraz utrzymanie trawników w okresie od maja do września 2012. Powierzchnie objęte zamówieniem wynoszą odpowiednio: 1) sprzątanie posesji: 154 385 m2 2) sprzątanie pomieszczeni: 671 m2 3) koszenie trawnika: 45 198 m2
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 906000003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 5.000 PLN - płatne na rachunek Urzędu Miasta w Ełku; 19-300 Ełk, ul. Piłsudskiego 4; nr konta 46 1020 4724 0000 3102 0038 8561 Dowód uiszczenia wadium (kopie) należy załączyć do oferty lub okazać najpóźniej w dniu otwarcia ofert.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.administrator.elk.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach