Przetargi.pl
zaprojektowanie, dostawę, montaż i uruchomienie agregatu prądotwórczego przy ul. Pstrowskiego 3 w Olsztynie

Komenda Wojewódzka Policji ogłasza przetarg

  • Adres: 10-521 Olsztyn, ul. Partyzantów 6/8
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 089 5225200, 5225760 , fax. 089 5225205
  • Data zamieszczenia: 2011-09-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Komenda Wojewódzka Policji
    ul. Partyzantów 6/8 6/8
    10-521 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 089 5225200, 5225760, fax. 089 5225205
    REGON: 51006478400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.warminsko-mazurska.policja.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    zaprojektowanie, dostawę, montaż i uruchomienie agregatu prądotwórczego przy ul. Pstrowskiego 3 w Olsztynie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie systemu zasilania rezerwowego budynku nr 26 Komendy Wojewódzkiej Policji w Olsztynie przy ul. Pstrowskiego 3. 2. Wykonawca opracuje dokumentację wykonawczą (Projekt Wykonawczy) zgodnie z wymaganiami przedstawionymi w Załączniku nr 1 Szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia oraz zgodnie z przepisami Prawa Budowlanego i innymi przepisami branżowymi. 3. Dostawa Agregatu Prądotwórczego o mocy ciągłej 200kW/250kVA na podwoziu jezdnym (przyczepa) na miejsce instalacji oraz dostawa innych elementów i urządzeń budowanego systemu, wykonanie koniecznych linii zasilających, instalacji niskoprądowych i logicznych, uruchomienie systemu i doprowadzenie do całkowitej sprawności. Wykonanie pomiarów, prób i pierwszego uruchomienia. Szczegółowe wymagania Zamawiającego dotyczące funkcjonalności Systemu Zasilania Rezerwowego i specyfikacji dostarczonych przez Wykonawcę urządzeń zamieszczono w Załączniku nr 2 Szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia. 4. Dostarczenie urządzeń UPS o mocy 1000VA/230V do pomieszczenia serwerowni bud. 27 i bud. 26 wraz z montażem. 5. Przeprowadzenie szkoleń dla czterech osób w zakresie obsługi i eksploatacji Systemu Zasilania Rezerwowego w tym przeprowadzania testów agregatu prądotwórczego z obciążeniem i bez obciążenia. 6. Zamawiający wymaga, aby wszystkie elementy wykorzystane do budowy systemu były nowe, wolne od wad, dostarczone Zamawiającemu nie później niż 6 miesięcy od daty produkcji. 7. Wykonawca odpowiada za wszelkie wady realizacji przedmiotu zamówienia. 8. W niniejszym postępowaniu wyklucza się możliwość składania ofert wariantowych i częściowych. 9. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Załączniku Nr 6 do niniejszej SIWZ. 10. Potwierdzeniem odbioru końcowego przedmiotu zamówienia przez Zamawiającego jest podpisanie protokółu końcowego odbioru wykonanych robót. 11. Wykonawca udziela Zamawiającemu gwarancji jakości na okres 36 miesięcy, 12. Okres udzielonej rękojmi i gwarancji liczony jest od dnia następującego po dacie podpisania przez Zamawiającego protokółu końcowego odbioru tych robót bez wad. 13. Użyte w SIWZ lub załącznikach, znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, należy rozumieć jako wzorzec jakościowy. Określenie elementu przedmiotu zamówienia, poprzez wskazanie nazwy producenta, typu urządzenia, sprzętu lub materiałów, ma wyłącznie na celu doprecyzowanie elementów przedmiotu zamówienia. Zamawiający dopuszcza możliwość zastosowania rozwiązań równoważnych, pod warunkiem, że zaproponowane rozwiązania równoważne będą posiadały parametry techniczne i użytkowe nie gorsze niż te, które są określone w przedmiotowych dokumentach. Ze względów użytkowych, technicznych lub finansowych. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany zakładanych rozwiązań materiałowych i technologicznych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 311211001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 60 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium. Zamawiający określa wadium na kwotę 5.000,00 PLN (słownie: pięć tysięcy złotych).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.warminsko-mazurska.policja.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach