Przetargi.pl
Świadczenie usług utrzymania czystości w budynkach Starostwa Powiatowego w Czarnkowie i Delegatury Wydziałów w Trzciance w roku 2023.

POWIAT CZARNKOWSKO-TRZCIANECKI - Starostwo Powiatowe w Czarnkowie ogłasza przetarg

  • Adres: 64-700 Czarnków, ul. Rybaki 3
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2022-11-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: POWIAT CZARNKOWSKO-TRZCIANECKI - Starostwo Powiatowe w Czarnkowie
    ul. Rybaki 3
    64-700 Czarnków, woj. wielkopolskie
    REGON: 570799510
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bip.czarnkowsko-trzcianecki.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usług utrzymania czystości w budynkach Starostwa Powiatowego w Czarnkowie i Delegatury Wydziałów w Trzciance w roku 2023.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie kompleksowego utrzymania czystości w budynkach Starostwa Powiatowego w Czarnkowie i Delegatury Wydziałów w Trzciance w roku 2023. Świadczenie usług z zakresie utrzymania czystości pomieszczeń będzie odbywało się w niżej wymienionych budynkach:Informacje ogólne dotyczące powierzchni:- budynek główny Starostwa Powiatowe w Czarnkowie ul. Rybaki 3 - 1392,69 m2- budynek „geodezji” Starostwo Powiatowe w Czarnkowie ul. Rybaki 3 – 371,60 m2- budynek Delegatury Wydziałów w Trzciance ul. 27 Stycznia 42 – 480,85 m2- ogólna powierzchnia okien: 352,49 m2Rodzaje powierzchni płaskich przeznaczonych do sprzątania: wykładziny techniczne (60%); lastriko (10%); płytki podłogowe (10%); panele i parkiety (10%); wykładziny dywanowe (10%).Warunki świadczenia usług w trakcie trwania umowy:1. Powierzchnie biurowe i ogólne:a) Czynności wykonywane codziennie (przez 5 dni roboczych):- odkurzanie wykładzin dywanowych, mat, wycieraczek przy pomocy odkurzacza,- usuwanie plam z wykładzin dywanowych,- zamiatanie i mycie podłóg twardych,- opróżnianie pojemników na śmieci i wynoszenie odpadów w miejsce wskazane przez zamawiającego wraz z utrzymaniem obowiązujących na obiekcie zasad segregacji,- mycie koszy i wymiana plastikowych worków (wg potrzeb) w pojemnikach na śmieci,- usuwanie odcisków palców i innych zabrudzeń z drzwi, framug drzwi, czyszczenie klamek,- bieżące usuwanie zabrudzeń na szybach w drzwiach wejściowych zewnętrznych i wewnętrznych,- mycie drzwi szklanych i szklanych ścianek działowych,- usuwanie na mokro kurzu z parapetów, mebli(biurka, stoły, regały, szafy, krzesła), wyposażenia dodatkowego, kaloryferów i innych powierzchni bez przekładania dokumentów na nich leżących,- zmywanie naczyń po naradach i sprzątnięcie pomieszczenia narad - wg potrzeb; b) Czynności wykonywane raz w tygodniu:- odkurzanie ścian, - odkurzanie obrazów i elementów dekoracyjnych,- czyszczenie gniazdek, wyłączników,- czyszczenie zewnętrzne sprzętu p.poż,- odkurzanie tapicerki meblowej,- czyszczenie krawędzi, kątów i innych trudno dostępnych miejsc,- usuwanie kurzu z listew ściennych, przypodłogowych -1 raz w miesiącu2. Sanitariaty: Czynności wykonywane codziennie (przez 5 dni roboczych):- mycie i dezynfekcja posadzek- mycie i dezynfekcja sedesów, pisuarów, bidetów ,- czyszczenie i przetarcie armatury i przedmiotów metalowych, innych elementów przedmiotów wyposażenia,- mycie i dezynfekcja kafelków przy umywalkach,- czyszczenie luster- uzupełnianie zawartości pojemników na mydło, papier toaletowy, ręczniki papierowe. Czynności wykonywane okresowo: - mycie i dezynfekcja całej powierzchni kafelków- 1 raz w miesiącu3. Klatki schodowe, korytarze piwnic: Czynności wykonywane codziennie:- usuwanie wszelkich plam i zabrudzeń z podłogi,- zamiatanie i mycie ciągów komunikacyjnych,- zamiatanie i mycie wiatrołapów i klatek schodowych, przedsionków- odkurzanie wykładzin, wycieraczek i mat,- czyszczenie i polerowanie wszystkich elementów metalowych,- usuwanie zabrudzeń ze ścian,- czyszczenie lub mycie drzwi,- usuwanie odcisków palców i innych zabrudzeń z drzwi szklanych, Czynności wykonywane raz w tygodniu:- odkurzanie i mycie kaloryferów, włączników, gniazdek i sprzętu p.poż,- czyszczenie balustrad i poręczy,- czyszczenie oznakowania tablic.4. Zaopatrzenie pomieszczeń sanitarnych w środki higieny:- dostarczanie papieru toaletowego koloru naturalnego oraz papierowych ręczników jednorazowych typu ZZ, - dostarczanie mydła w piance, w płynie (obiekty : Geodezja i Trzcianka)- dostarczanie kostek toaletowo-higieniczno-zapachowych,- dostawa materiałów i produktów służących do utrzymania stałej czystości, 5. Serwis dzienny wykonywany w godzinach od 10.00 do 15.00Serwis dzienny dotyczy sanitariatów ( wszystkie czynności wykonywane codziennie przez 5 dni roboczych) oraz korytarzy, klatek schodowych, ciągów komunikacyjnych (wszystkie czynności wykonywane codziennie przez 5 dni roboczych) – odniesienie do umowy.W razie konieczności serwis dzienny obejmuje również nagłą potrzebę usunięcia zabrudzeń z powierzchni biurowych oraz incydentalne i nagłe zabrudzenia na terenie budynków Starostwa Powiatowego.6. Sprzątanie po naradach i spotkaniach w tym również w soboty i niedziele.7. Całościowe mycie okien 1 raz w kwartale.8. Ilość osób zatrudnionych na poszczególnych obiektach objętych umową (ogółem 6 osób zatrudnionych na umowę o pracę – zgodnie SWZ + zabezpieczenie zastępstw w przypadku urlopów lub choroby pracowników z grupy podstawowej):• budynek Starostwa Powiatowego w Czarnkowie – 3 osoby po 5 godzin (godz.14.oo-19.oo)• serwis dzienny w budynku Starostwa Powiatowego w Czarnkowie – 1 osoba 5 godzin (godz. 10.oo-15.oo)• budynek geodezji Starostwa Powiatowego w Czarnkowie – 1 osoba 4 godziny (godz.15.oo-19.oo)• Delegatura Wydziałów Starostwa Powiatowego w Czarnkowie - Trzcianka ul.27 stycznia – 1 osoba 4 godziny (godz. 15.oo-19.oo)• zabezpieczenie zastępstw w przypadku urlopów lub choroby pracowników z grupy podstawowej9. Usługodawca zapewni ciągłość materiałów higienicznych oraz utrzymania czystości dla minimum 400 osób korzystających dziennie z sanitariatów. (ręczniki papierowe typu Z, papier toaletowy tzw. big role do istniejących pojemników, pianki i płyny do mycia rąk do istniejących podajników) 10. Usługodawca będzie dokonywał segregacji odpadów zgodnie z regulacjami przyjętymi w Starostwie Powiatowym w Czarnkowie i Delegaturze Wydziałów w Trzciance.11. Wykonawca we własnym zakresie zabezpieczy: niezbędne urządzenia; sprzęt; ubiór dla zatrudnionych pracowników świadczących usługę sprzątania wraz z niezbędnymi szkoleniami w celu należytego wykonania przedmiotu umowy.Na podstawie art. 95 Ustawy Pzp.: Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę wszystkich osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia w zakresie utrzymania czystości w budynkach Starostwa Powiatowego w Czarnkowie i Delegatury Wydziałów w Trzciance.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90911200-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Na podstawie art. 112 ustawy Pzp, Zamawiający określa warunek/warunki udziału w postępowaniu dotyczący/-e:1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:Zamawiający nie określa warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie.2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:Zamawiający nie określa warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:Zamawiający nie określa dodatkowych wymagań.4) zdolności technicznej lub zawodowej:Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek w zakresie zdolności technicznej jeżeli Wykonawca wykaże się:a) Wykazem usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. Zamawiający uzna spełnienie warunku jeżeli z wykazu wynikać będzie wykonanie, minimum 2 usług polegających na utrzymaniu czystości w budynkach użyteczności publicznej rozumianych przez Zamawiającego jako urzędy administracji samorządowej lub państwowej, szpitale, szkoły i placówki oświatowe; na kwotę nie mniejszą niż 150 000 zł brutto każda.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2022-12-05

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach