Przetargi.pl
Świadczenie usług utrzymania czystości i wykonania prac porządkowych w biurze, na terenie posesji Nadleśnictwa Zamrzenica i kwaterze myśliwskiej w Zamrzenicy wraz z opalaniem kotłowni biura oraz usług transportowych i pozostałych prac gospodarczych na potrzeby Nadleśnictwa Zamrzenica

Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe reprezentujące Skarb Państwa Nadleśnictwo Zamrzenica ogłasza przetarg

  • Adres: 89-510 Bysław, Zamrzenica
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 0-52 3341175, 0-606649838 , fax. 0-52 3341173
  • Data zamieszczenia: 2009-12-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe reprezentujące Skarb Państwa Nadleśnictwo Zamrzenica
    Zamrzenica
    89-510 Bysław, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 0-52 3341175, 0-606649838, fax. 0-52 3341173
    REGON: 09055078528001
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://zamrzenica.torun.lasy.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usług utrzymania czystości i wykonania prac porządkowych w biurze, na terenie posesji Nadleśnictwa Zamrzenica i kwaterze myśliwskiej w Zamrzenicy wraz z opalaniem kotłowni biura oraz usług transportowych i pozostałych prac gospodarczych na potrzeby Nadleśnictwa Zamrzenica
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem niniejszego zamówienia jest świadczenie usług utrzymania czystości i wykonania prac porządkowych w biurze, na terenie posesji Nadleśnictwa Zamrzenica i kwaterze myśliwskiej w Zamrzenicy wraz z opalaniem kotłowni w siedzibie Nadleśnictwa Zamrzenica oraz usług transportowych i pozostałych prac gospodarczych na potrzeby Nadleśnictwa Zamrzenica. Wykonawca wykonuje ww. czynności własnym sprzętem. Środki chemiczne do odświeżania powietrza (zapachowe), worki na śmieci, papier toaletowy, mydło do dystrybutorów znajdujących się w biurze, pokoi gościnnych i kwatery myśliwskiej oraz żarówki do wymiany dostarczy zamawiający. Sprzątanie pomieszczeń biurowca może być wykonywane przed lub po godzinach pracy biura, tj. przed 7:15 lub po 15:15, z wyjątkiem pomieszczeń, w których usługa w zakresie utrzymania czystości może być wykonywana jedynie w obecności użytkownika pomieszczenia. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (dla poszczególnych części zamówienia) zawiera załącznik nr 1 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 909100009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: A. O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2. Posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp. B. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawców dokonana zostanie na podstawie oświadczeń i dokumentów dołączonych do oferty, wg formuły spełnia - nie spełnia. Z treści załączonych dokumentów i oświadczeń musi jednoznacznie wynikać, iż wymagane warunki wykonawca spełnił. Uzupełnienie wymaganych dokumentów jest możliwe jedynie w przypadkach przewidzianych w ustawie Pzp; 2. ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana odrębnie dla każdej części. C. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenia zamówienia, warunki określone w pkt A.1 - 3 winien spełniać jeden Wykonawca lub Wykonawcy wspólnie, warunki określone w pkt A.4 winni spełniać wszyscy Wykonawcy osobno.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu do oferty należy załączyć następujące dokumenty w formie oryginału lub kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez wykonawcę lub osobę upoważnioną, z zachowaniem sposobu reprezentacji i oświadczenie (oryginał): 1.1 Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 pkt. 1-4 ustawy Pzp (oryginał) - wg wzoru załącznika nr 4 do SIWZ. 1.2 Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 1.3 Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy o ile ofertę składa pełnomocnik. 2. Informacje o dokumentach wymaganych od wykonawców zagranicznych. 2.1 Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 1.2 składa dokument lub dokumenty wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości oraz nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2.2 Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 1.2, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 3. Zasady składania oferty przez podmioty występujące wspólnie: 3.1 Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia zobowiązani są, zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy Pzp ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia. 3.2 Pełnomocnictwo należy złożyć wraz z ofertą. 3.3 Dokument wymagany w pkt 1.2 potwierdzający, że wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz oświadczenie z pkt 1.1., o którym mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp muszą być złożone przez każdy podmiot z osobna. Pozostałe dokumenty oraz oświadczenie z pkt 1.1 o spełnianiu warunków, o których mowa w art. 22 ust 1 pkt 1-3 składane są wspólnie. 4. Forma dokumentów jakie mają dostarczyć wykonawcy: 4.1 Wszystkie dokumenty należy przedstawić w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę lub osobę upoważnioną, z zachowaniem sposobu reprezentacji. Oświadczenie wykonawcy, o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 pkt. 1 - 4 ustawy Pzp należy złożyć w formie oryginału. 4.2 Składane dokumenty i oświadczenia muszą zawierać informacje podane w sposób umożliwiający zamawiającemu ocenę spełniania danego warunku uczestnictwa. 4.3 Gdy przedstawiona kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości, zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu. 4.4 Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę lub osobę upoważnioną, z zachowaniem sposobu reprezentacji.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://zamrzenica.torun.lasy.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach