Przetargi.pl
Świadczenie usług typu helpdesk dla użytkowników platformy internetowej Doskonalenie w sieci

Ośrodek Rozwoju Edukacji ogłasza przetarg

  • Adres: 00-478 Warszawa, Al. Ujazdowskie 28
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 345 37 00 , fax. 22 345 37 70
  • Data zamieszczenia: 2013-09-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Ośrodek Rozwoju Edukacji
    Al. Ujazdowskie 28 28
    00-478 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 22 345 37 00, fax. 22 345 37 70
    REGON: 14214358300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ore.edu.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Oświata, Edukacja

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usług typu helpdesk dla użytkowników platformy internetowej Doskonalenie w sieci
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług typu helpdesk dla użytkowników platformy internetowej System doskonalenia nauczycieli, funkcjonującej pod nazwą Doskonalenie w sieci w projekcie System doskonalenia nauczycieli oparty na ogólnodostępnym kompleksowym wspomaganiu szkół, w okresie od dnia podpisania umowy do 30 listopada 2014 r. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności: - Obsługa bazy danych użytkowników platformy (w tym nadawanie uprawnień do modułów platformy, usuwanie błędnych rekordów, zarządzanie kontami użytkowników itp.), - Pomoc w rozwiązywaniu bieżących problemów użytkowników z funkcjonowaniem platformy, - Opracowanie rekomendacji do wdrażanych na platformie nowych rozwiązań i funkcjonalności (nie więcej niż 10% łącznego czasu pracy) - Sporządzanie raportów, zestawień (w tym dotyczących profilu użytkowników i sposobu użytkowania platformy) - nie więcej niż 3 raporty miesięcznie; do sporządzania raportów i zestawień będzie wykorzystywane głównie narzędzia, dostępne na platformie Doskonalenie w sieci - Wsparcie techniczne przy obsłudze platformy internetowej (w tym kontakt z wykonawcą platformy i z administratorem ze strony ORE w zakresie dostępnych na platformie funkcjonalności). Zamawiający przewiduje, że całkowita liczba godzin pracy wyniesie od 1560 do 1680 godzin. Szczegółowy zakres zamówienia zawiera Część III SIWZ - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia. Przedmiot zamówienia realizowany będzie zgodnie z Umową stanowiącą Część II Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 722500002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.ore.edu.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach