Przetargi.pl
Serwis oprogramowania Xpertis.

Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Praga-Południe m.st. Warszawy ogłasza przetarg

  • Adres: 04-022 Warszawa, ul. Walewska 4
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 300 35 27 , fax. 22 300 35 30
  • Data zamieszczenia: 2016-06-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Praga-Południe m.st. Warszawy
    ul. Walewska 4 4
    04-022 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 22 300 35 27, fax. 22 300 35 30
    REGON: 01044511900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://zgnpragapld.waw.pl/strona/zamowienia-publiczne
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Serwis oprogramowania Xpertis.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia 1. Przedmiotem zamówienia jest: Serwis oprogramowania Xpertis. 2. Zakres zamówienia obejmuje świadczenie usług utrzymania systemu Xpertis (dalej zwanego: Systemem) zainstalowanego w siedzibie Zamawiającego. 1) Przez system Xpertis zainstalowany w siedzibie Zamawiającego należy rozumieć system składający się z następujących modułów: -Xpertis CRM Express, -Xpertis Zarządzanie lokalami, -Xpertis Alerty Biznesowe, -Xpertis Środki Trwałe, -Xpertis Finanse i Księgowość, -Xpertis Bankowość Elektroniczna, -Xpertis Informacja Finansowa, -Xpertis Kadry i Płace, -Xpertis Kasa, -Xpertis SERVER, 2) Wykonawca powinien posiadać narzędzia i znać języki programowania, w których programowany jest system (aplikacje, formularze, raporty, baza danych, skrypty etc.): a) Xpertis Server (MacroSERVER) - serwer bazy danych MacroBASE, b) Xpertis aplikacje: narzędzia: -MacroBUILDER w wersji 10.40 - do tworzenia aplikacji (menu, okienka, akcje, formuły itp) i do tworzenia/modyfikowania struktury bazy danych, -MacroEDYTOR - do formuł oraz raportów w technologii MacroBASE, -MacroCRwrite - do raportów w technologii Crystal Report. języki : - FORMULA +, - REPORT, - Crystal Reports, - SQL w standardzie SQL-92. 3) Wykonawca oświadcza, iż posiada nieobciążone roszczeniami producenta Systemu prawo do wykonywania wszystkich usług utrzymania systemu z uwzględnieniem zakresu licencji posiadanej przez Zamawiającego, zgodnie z umową AZ/68/08 z dnia 11.04.2008 r. 3. Definicje: 1) Przez usługi utrzymania Systemu należy rozumieć: a) programowanie rozumiane jako wprowadzanie wskazanych przez Zamawiającego zmian do kodu źródłowego Systemu, b) projektowanie rozumiane jako projektowanie algorytmów realizujących w Systemie uzgodnione z Zamawiającym zmiany wynikające z analizy lub wymagań Zamawiającego, b) aktualizowanie do nowych wersji oprogramowania Xpertis zgodnie z posiadaną przez Zamawiającego licencją, c) parametryzację, czyli dostosowanie Systemu do specyfiki i wymagań Zamawiającego w zakresie standardowych struktur i algorytmów Systemu, d) modyfikacje, czyli wprowadzanie zmian w funkcjonalności istniejącego Systemu w zakresie szerszym niż zakres parametryzacji często z wykorzystaniem programowania, e) instalację rozumianą jako przeniesienie i uruchomienie Systemu w miejscu wskazanym przez Zamawiającego, f) aktualizację prawną, czyli usługę polegającą na naniesieniu do eksploatowanej przez Zamawiającego wersji Systemu takich modyfikacji, które są wynikiem zmian przepisów prawa w zakresie działalności gospodarczej Zamawiającego, g) konsultacje czyli doradztwo w rozwiązywaniu merytorycznych problemów biznesowych Zamawiającego związanych z działaniem Systemu, h) asystę czyli wykonywanie wspólnie z użytkownikiem Systemu czynności operatorskich w Systemie, i) instruktaż czyli udzielanie użytkownikom Systemu bezpośrednich wskazówek dotyczących działania Systemu, j) hot-line - udostępnienie Zamawiającemu numeru telefonicznego w godzinach 8-16 w dni powszednie (od poniedziałku do piątku), pod którym Wykonawca udziela porad operatorskich w zakresie bieżącego użytkowania Systemu, k) import i eksport danych czyli przesłania danych między bazą danych obsługiwaną przez System a środowiskiem zewnętrznym na wskazanie Zamawiającego, l) transfer danych rozumiany jako wprowadzenie koniecznych zmian w formacie plików zawierających dane (struktury tabel), m) naprawy rozumiane jako usuwanie nieprawidłowego funkcjonowania Systemu objawiające się występowaniem błędów prowadzących do utraty danych lub uniemożliwiających korzystanie z Systemu zgodnie z dokumentacją działania Systemu. 2) Błąd - nieprawidłowe funkcjonowanie Systemu. 3) Czas reakcji - czas działania Wykonawcy od chwili zgłoszenia za pomocą kanału komunikacji o którym mowa w pkt. 10.4.2) mającego na celu przyjęcie zgłoszenia przez Wykonawcę. 4) Dzień roboczy - to dni i godziny pracy Zakładu Gospodarowania Nieruchomościami Praga-Południe m.st. Warszawy od godz. 8:00 do godz. 16:00 od poniedziałku do piątku 4. Wymagania i warunki dotyczące świadczenia usług utrzymania Systemu: 1) Wszystkie usługi utrzymania muszą być świadczone w języku polskim. 2) Zgłaszanie zapotrzebowania na usługi utrzymania systemu (dalej zwane: zgłoszeniem) wykonywane będzie wyłącznie poprzez bezpieczny portal zgłoszeniowy dostępny zarówno dla Zamawiającego jak i Wykonawcy poprzez Internet. Portal zgłoszeniowy musi posiadać polski interfejs użytkownika. 3) W sytuacji, w której użytkownik Systemu z powodu awarii o naturze technicznej nie może samodzielnie złożyć zgłoszenia poprzez portal zgłoszeniowy, Zamawiający dopuszcza składanie zgłoszeń inną drogą niż poprzez portal zgłoszeniowy (np. poprzez telefon, email) ale wówczas Wykonawca zobowiązany jest do bezzwłocznego wprowadzenia zgłoszenia na portalu zgłoszeniowym w imieniu użytkownika Systemu. 4) Portal zgłoszeniowy informuje użytkownika o przyjęciu zgłoszenia oraz przewidywanym czasie reakcji poprzez wyświetlenie odpowiedniego komunikatu lub przesłanie email zawierającego potwierdzenie przyjęcia zgłoszenia na adres użytkownika Systemu. 5) Portal zgłoszeniowy musi być dostępny wyłącznie dla upoważnionych pracowników Wykonawcy i Zamawiającego poprzez system logowania z wykorzystaniem nazw użytkownika i haseł, a wszystkie (łącznie z logowaniem) wykonywane na nim poprzez Internet operacje muszą być zabezpieczone sesją szyfrowaną (z wykorzystaniem protokołu https). 6) Portal zgłoszeniowy umożliwia wprowadzenie nowego zgłoszenia przez całą dobę codziennie bez wyłączenia świąt i niedziel z wyjątkiem awizowanych wcześniej przerw konserwacyjnych. 7) Zamawiający wymaga następującego czasu reakcji na zgłoszenie: a) w przypadku gdy dotyczy usług: modyfikacji, parametryzacji, instalacji, aktualizacji prawnej, konsultacji, asysty, instruktarzu, importu i eksportu danych, transferu danych, archiwizacji, odzyskiwania lub korygowania trzy dni robocze, b) w przypadku gdy dotyczy napraw jeden dzień roboczy. 8) Wykonawca jest zobowiązany do obsługi zgłoszeń w dni robocze w godzinach co najmniej od 8:00 do co najmniej 16:00. 9) Czas pracy serwisowej to przewidziany przez Zamawiającego łączny czas pracy serwisowej obejmujący wykonywanie usług utrzymania systemu, uzgodnionych w drodze porozumienia, w całym okresie trwania zamówienia. 10) Jednostką rozliczeniową czasu pracy serwisowej jest 30 minut. 11) Wykonawca przekazując zgłoszenie do odbioru musi w nim podać czas pracy serwisowej. Czas ten przed wliczeniem do łącznego czasu pracy serwisowej wymaga akceptacji Zamawiającego. 12) Jeżeli aktualizacja prawna dotyczy zmodyfikowanej przez Zamawiającego funkcjonalności systemu i instalacja tej aktualizacji nie może być wykonana wprost (tak jak w przypadku wersji standardowej systemu), to czas poświęcony na przygotowanie systemu do instalacji aktualizacji prawnej jest czasem pracy Serwisowej. 5. Zamawiający szacuje liczbę 1700 godzin łącznego czasu pracy serwisowej. Liczba godzin łącznego czasu pracy serwisowej ma charakter szacunkowy i służy tylko do porównania ofert. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zakupu ilości godzin łącznego czasu pracy serwisowej do wysokości posiadanych środków - ilość ta zostanie ustalona na podstawie wysokości posiadanych środków przez Zamawiającego podzielonych przez wartość najkorzystniejszej oferty (cena za jedną godzinę czasu pracy serwisowej). 6. Przed podpisaniem umowy Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć oświadczenie, że posiada narzędzia i zna języki programowania, w których programowany jest system (aplikacje, formularze, raporty, baza danych, skrypty etc.) o których mowa w pkt. 10.2.2) SIWZ , które będzie stanowiło Załącznik nr 3 do umowy. 7. Wynagrodzenie ulega pomniejszeniu o kwotę podatku VAT, którego rozliczenie, w wyniku wyboru oferty Wykonawcy będzie obowiązkiem Zamawiającego, w przypadku braku informacji o której mowa w pkt. 19.5. SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 722500002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin płatności faktury
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://zgnpragapld.waw.pl/strona/zamowienia-publiczne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach