Resortowe Centrum Zarządzania Sieciami i Usługami Teleinformatycznymi ogłasza przetarg
- Adres: 00-909 Warszawa, ul. Żwirki i Wigury 9/13
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 261 847 818, 261 847 735 , fax. 261 847 145
- Data zamieszczenia: 2016-03-23
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Resortowe Centrum Zarządzania Sieciami i Usługami Teleinformatycznymi
ul. Żwirki i Wigury 9/13 9/13
00-909 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. 261 847 818, 261 847 735, fax. 261 847 145
REGON: 14033854900000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.rczsiut.wp.mil.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: jednostka organizacyjna Skarbu państwa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Świadczenie usług serwisowych pogwarancyjnych systemu wspomagania operatora SARA - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Świadczenie przez Wykonawcę na rzecz Zamawiającego usługi serwisu pogwarancyjnego systemu SARA dla zapewnienia sprawności i gotowości systemu do terminowego rozliczania i limitowania abonentów indywidualnych i instytucji oraz zapewnienia bezawaryjnej pracy systemu (zamówienie gwarantowane). 2. Zamawiający przewiduje prawo opcji. W ramach prawa opcji przewiduje się procedurę realizacji dodatkowych funkcjonalności w systemie SARA która obejmuje: - możliwość rozliczania, raportowania i wystawiania not rozliczeniowych w systemie SARA dla obsługiwanych jednostek i instytucji w ramach sum na zlecenie - opłata jednorazowa po wykonaniu usługi. - stworzenie dodatkowego wzoru faktury w języku angielskim w systemie SARA z możliwością jego wystawienia dla wybranych płatników - jednostek sił zbrojnych obcych państw przebywających czasowo na terytorium RP - opłata jednorazowa po wykonaniu usługi. - możliwość wykonania miesięcznego raportu specyfikującego numery telefonów komórkowych na które operator nie wystawił obciążenia abonamentowego - opłata jednorazowa po wykonaniu usługi. - możliwość przeliczania stawki taryfikacyjnej wyrażonej w walutach obcych na PLN - opłata jednorazowa po wykonaniu usługi. - możliwość wczytywania wszystkich faktur i faktur korygujących do zakładek odpowiednio w kolejności: opłaty jednorazowe, obciążenia i limity - opłata jednorazowa po wykonaniu usługi. 3. Zamawiający może skorzystać z prawa opcji w ciągu 12 (dwunastu) miesięcy od daty podpisania umowy na dostawę zamówienia gwarantowanego. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 722500002
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: czas usunięcia uszkodzenia klasy A od chwili zgłoszenia
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rczsiut.wp.mil.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Odnowienie gwarancji serwisowej urządzeń transmisyjnych CISCO eksploatowanych w miastach Wrocław i Opole.
Dodano: 2016-07-27 - Serwis oprogramowania Xpertis.
Dodano: 2016-06-27 - Serwis dla urządzeń sieciowych BO-ZP.2610.24.2016.IZ
Dodano: 2016-06-23 - Zakup usług wsparcia do eksploatowanego w NFOŚiGW oprogramowania zarządzania ruchem w sieci komputerowej
Dodano: 2016-06-20 - Serwis oprogramowania Xpertis.
Dodano: 2016-06-10 - Zakup usług wsparcia do eksploatowanego w NFOŚiGW oprogramowania zarządzania ruchem w sieci komputerowej
Dodano: 2016-06-03 - Zakup wsparcia dla urządzeń WAF Proxy
Dodano: 2016-04-15 - Świadczenie usług serwisu i wsparcia systemu informatycznego SAP-2
Dodano: 2016-04-08 - Zakup opieki informatycznej (maintenance) dla użytkowanego przez Zamawiającego oprogramowania firmy Oracle.
Dodano: 2016-02-24 - Zapewnienie dostępności i niezawodności Systemu Zarządzania Dokumentami OfficeObjects? poprzez świadczenie usług wsparcia i utrzymania oraz asysty technicznej
Dodano: 2016-01-27