Przetargi.pl
Świadczenie usług tłumaczeń pisemnych (w tym weryfikacji tekstów) i konsekutywnych dla Głównego Inspektoratu Weterynarii w 2017 r.

Inspekcja Weterynaryjna Główny Inspektorat Weterynarii ogłasza przetarg

  • Adres: 00930 Warszawa, ul. Wspólna
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 623-12-08 , fax. 623-14-08
  • Data zamieszczenia: 2016-10-31
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Inspekcja Weterynaryjna Główny Inspektorat Weterynarii
    ul. Wspólna 30
    00930 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 623-12-08, fax. 623-14-08
    REGON: 1329866000000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja rządowa centralna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usług tłumaczeń pisemnych (w tym weryfikacji tekstów) i konsekutywnych dla Głównego Inspektoratu Weterynarii w 2017 r.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiot zamówienia obejmuje świadczenie usług tłumaczeń pisemnych (w tym weryfikacji tekstów) i tłumaczeń konsekutywnych dla Głównego Inspektoratu Weterynarii w 2017 r. Przedmiot zamówienia dotyczy następujących języków: język angielski oraz język rosyjski – tłumaczenia w następujących kombinacjach językowych: z języka angielskiego/rosyjskiego na język polski oraz tłumaczenia z języka polskiego na język angielski/rosyjski. 2.W ramach przedmiotu zamówienia Zamawiający wyodrębnia następujące części: Część I – tłumaczenia pisemne (z języka angielskiego/rosyjskiego na język polski oraz z języka polskiego na język angielski/rosyjski); Część II – tłumaczenia konsekutywne (z języka angielskiego/rosyjskiego na język polski oraz z języka polskiego na język angielski/rosyjski). 3.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 2 do niniejszej SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79530000-8

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach