Urząd Statystyczny ogłasza przetarg
- Adres: 65-954 Zielona Góra, ul. Spokojna 1
- Województwo: lubuskie
- Telefon/fax: tel. 068 3223115
- Data zamieszczenia: 2009-05-26
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Urząd Statystyczny
ul. Spokojna 1 1
65-954 Zielona Góra, woj. lubuskie
tel. 068 3223115
REGON: 00033172500000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Świadczenie usług telekomunikacyjnych polegających na zapewnieniu stałego całodobowego dostępu do publicznej sieci telefonicznej dla Urzędu Statystycznego w Zielonej Górze i jego Oddziałów w Żaganiu, Gorzowie Wlkp. i Słubicach , oraz dzierżawa centrali telefonicznej dla siedziby Urzędu Statystycznego w Zielonej Górze ul. Spokojna 1. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Świadczenie usług telekomunikacyjnych polegających na zapewnieniu stałego całodobowego dostępu do publicznej sieci telefonicznej dla Urzędu Statystycznego w Zielonej Górze i jego Oddziałów w Żaganiu, Gorzowie Wlkp. i Słubicach , oraz dzierżawa centrali telefonicznej dla siedziby Urzędu Statystycznego w Zielonej Górze ul. Spokojna 1. Wielkość zamówienia 759408 minut, powyżej 14 tys. euro, do kwot kreślonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust.8 ustawy Prawo zamówień publicznych. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 642110008
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 48 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda od wykonawców wniesienia wadium.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Opis warunków udziału w postępowaniu z uwzględnieniem ich znaczenia, jeżeli dotyczy oraz opis sposobu dokonywania oceny tych warunków. 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie Wykonawcy , których oferta odpowiada zasadom określonym w ustawie z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych i spełnia wymagania określone w niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy , którzy: -posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, -posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia, -posiadają niezbędny potencjał techniczny do wykonania zamówienia, -dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, -znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, -nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie: art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca składa wraz z ofertą oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, a jeżeli zamawiający żąda dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków, również te dokumenty.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca musi załączyć do oferty następujące dokumenty (oryginały lub kserokopie poświadczone przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem): 1. Formularz oferty wypełniony zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ; 2. Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu i że nie podlega wykluczeniu o udzielenie zamówienia, zgodnie z art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych, zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 1 do formularza ofertowego; 3. Koncesję, zezwolenie lub licencję, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym niniejszym zamówieniem ; 4. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 5. W przypadku, gdy ofertę składają wykonawcy wspólnie, umowy regulujące współpracę podmiotów występujących wspólnie, zakres dostaw przewidzianych do wykonania przez każdego z nich, sposób odpowiedzialności wymaga się solidarnej odpowiedzialności Wykonawców. W odniesieniu do wymagań postawionych przez zamawiającego, każdy z Wykonawców występujących wspólnie lub oddzielnie musi udokumentować, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt. 1-9, ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych; 6. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 7. Zaświadczenie z właściwego Urzędu Skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonywania decyzji organu podatkowego, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 8. Zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat i składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonywania decyzji organu podatkowego, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 9. Parafowany projekt umowy , który stanowi załącznik do formularza ofertowego.. 10. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w punkcie 3 składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, c) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej zastępuje się dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 11. Jeżeli Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik do oferty musi być załączone pełnomocnictwo posiadające jego zakres i podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy. W przypadku złożenia kserokopii, pełnomocnictwo musi być potwierdzone za zgodność z oryginałem przez pełnomocnika. Zamawiający może przed podpisaniem umowy zażądać do wglądu oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii pełnomocnictwa.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.stat.gov.pl/urzedy/zg/index.htm
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Usługi telefonii stacjonarnej dla jednostek Policji województwa lubuskiego.
Dodano: 2014-02-11 - Świadczenie usług telefonii stacjonarnej dla jednostek Prokuratury obszaru Apelacji Szczecińskiej i dostępu do sieci Internet na potrzeby jednostek Prokuratury Okręgu Gorzowskiego
Dodano: 2012-12-12 - Usługi telekomunikacyjne
Dodano: 2012-04-26 - Świadczenie usług telefonii stacjonarnej dla jednostek Policji województwa lubuskiego
Dodano: 2012-02-09 - Świadczenie usług telekomunikacyjnych w zakresie telefonii stacjonarnej oraz dostępu do internetu
Dodano: 2011-10-31 - Świadczenie usług telefonicznych w zakresie połączeń wychodzących i przychodzących dla wybranych służb i jednostek Policji Województwa Lubuskiego - telefony miejskie.
Dodano: 2011-08-23 - Świadczenie usług telefonii stacjonarnej dla jednostek Policji województwa lubuskiego
Dodano: 2011-01-24 - Świadczenie usług telekomunikacyjnych w sieci telefonii stacjonarnej dla potrzeb Lubuskiego Urzędu Wojewódzkiego w Gorzowie Wlkp. oraz Urzędu Skarbowego w Gorzowie Wlkp.
Dodano: 2010-09-23 - Świadczenie usług telekomunikacyjnych oraz dzierżawę cyfrowej centrali telefonicznej
Dodano: 2010-08-17 - Świadczenie usług telekomunikacyjnych oraz dzierżawę cyfrowej centrali telefonicznej
Dodano: 2010-06-10