Przetargi.pl
Usługi telekomunikacyjne

Wojskowa Agencja Mieszkaniowa Oddział Regionalny w Zielonej Górze ogłasza przetarg

  • Adres: 65-120 Zielona Góra, Al. Zjednoczenia 104
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 068 4519200 , fax. 068 4519230
  • Data zamieszczenia: 2012-04-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wojskowa Agencja Mieszkaniowa Oddział Regionalny w Zielonej Górze
    Al. Zjednoczenia 104 104
    65-120 Zielona Góra, woj. lubuskie
    tel. 068 4519200, fax. 068 4519230
    REGON: 01126394600575
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wam.net.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługi telekomunikacyjne
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    W ramach świadczenia umowy Zamawiający wymaga od Wykonawcy, aby realizował przedmiot zamówienia w szczególności według nw. wymagań: 1. Udostępnienie przez Wykonawcę linii analogowych wystarczających do obsługi wszystkich numerów w każdym z budynków należących do OReg WAM w Zielonej Górze: a) Jasna 12 - minimalnie 22 linie b) Zjednoczenia 104 i Zjednoczenia 106 - minimalnie 46 linii. 2. Połączenia: a) wewnętrzne przy użyciu skróconej numeracji dla wszystkich numerów Zamawiającego w ramach usługi sieci Centrex - średni, miesięczny czas trwania połączeń wychodzących wynosi około 11.000 minut, b) lokalne (strefowe) - średni, miesięczny czas trwania połączeń wychodzących wynosi około 5.100 minut, c) międzystrefowe - średni, miesięczny czas trwania połączeń wychodzących wynosi około 3.700 minut, d) międzynarodowe - średni, miesięczny czas trwania połączeń wychodzących wynosi około 5 minut, e) do sieci telefonii komórkowej - średni, miesięczny czas trwania połączeń wychodzących wynosi około 2.500 minut, f) na infolinie i linie ulgowe, (801) - średni, miesięczny czas trwania połączeń wychodzących wynosi około 140 minut, g) do biura numerów - średni, miesięczny czas trwania połączeń wychodzących około 30 minut, h) bezpłatne do służb powołanych ustawowo do niesienia pomocy, posiadających numery skrócone, m.in.: 112, 999, 998, 997, 994, 992, 991, 986, 984, 985. 3. Podane czasy trwania połączeń mają charakter szacunkowy. Rzeczywisty czas trwania połączeń może być inny i w takim przypadku nie będzie to miało wpływu na wysokość stawek za połączenia. 4. Sekundowe naliczanie czasu realizowanych rozmów telefonicznych bez naliczania opłaty początkowej (nie dopuszcza się żadnych opłat za inicjację połączenia). 5. Prezentacja numeru dzwoniącego na wybranych pięciu numerach Zamawiającego. 6. Bezpłatna blokada połączeń o podwyższonej płatności (m.in. 0700..., 0400..., 0300...). 7. Zapewniona preselekcja wszystkich połączeń do sieci Wykonawcy. 8. Podłączenie linii bez powodowania przerw w pracy. 9. Na wszystkich numerach bezpłatne uruchamianie usług dodatkowych takich jak: a) natychmiastowe przekierowanie wywołań CFU, b) przekierowanie wywołań w przypadku zajętości CFB, c) przekierowanie wywołań w przypadku nieobecności CFNR. 10. Całodobowy dostęp do serwisu i zapewniona 24-godzinna reakcja na usunięcie awarii. 11. Bezpłatne, comiesięczne billingi w formie elektronicznej w formacie pliku tekstowego, lub arkusza kalkulacyjnego w formacie (*.ods) lub (*.xls) udostępniane Zamawiającemu za pomocą strony internetowej lub przesłane pocztą elektroniczną. 12. Dostęp do konta klienta za pośrednictwem strony internetowej umożliwiającej, co najmniej: a) podgląd aktualnego salda i historii wpłat Zamawiającego, b) pobieranie ostatnich aktualnych bilingów z konta ww. formatach, c) wyświetlanie szczegółowej historii połączeń z możliwością analizy kosztów bieżących i rozliczonych, 13. Zapewniona możliwość wykonywania połączeń telefonicznych i faksowych na wszystkich numerach Zamawiającego. 14. Zamawiający zachowuje wszystkie istniejące numery a Wykonawca gwarantuje bezpłatne przeniesienie wszystkich istniejących numerów Zamawiającego i ich uruchomienie w swojej sieci w pierwszym dniu obowiązywania umowy. Lista wszystkich istniejących numerów Zamawiającego stanowi załącznik nr 8 do SIWZ. 15. Zamawiający w trakcie trwania umowy rezerwuje sobie możliwość zwiększenia lub zmniejszenia liczby posiadanych linii telefonicznych. Rozliczenia za nowe numery będą prowadzone według cen jednostkowych podanych przez Wykonawcę na formularzu ofertowym. Zmniejszenie przez Zamawiającego liczby posiadanych linii nie będzie miało wpływu na ceny usług świadczonych dla pozostałych linii. 16. Zachowanie ciągłości świadczenia usług telekomunikacyjnych w całym okresie trwania umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 642110008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca obowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert w wysokości 2.000,00 zł.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wam.net pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach