Przetargi.pl
Usługi telefonii stacjonarnej dla jednostek Policji województwa lubuskiego.

Komenda Wojewódzka Policji ogłasza przetarg

  • Adres: 66-400 Gorzów Wielkopolski, ul. Kwiatowa 10
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 95 738 14 41 , fax. 95 738 14 35
  • Data zamieszczenia: 2014-02-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Komenda Wojewódzka Policji
    ul. Kwiatowa 10 10
    66-400 Gorzów Wielkopolski, woj. lubuskie
    tel. 95 738 14 41, fax. 95 738 14 35
    REGON: 21022150800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lubuska.policja.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Policja

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługi telefonii stacjonarnej dla jednostek Policji województwa lubuskiego.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia są: Usługi telefonii stacjonarnej dla jednostek Policji województwa lubuskiego. 2. KOD CPV: 64211000-8 publiczne usługi telefoniczne 3. W zakresie wykonania przedmiotu zamówienia Wykonawca będzie zobowiązany do: a) świadczenia usług telefonicznych dla linii Zamawiającego, w zakresie połączeń wychodzących i przychodzących dla wszystkich ich rodzajów - w tym m.in. : lokalnych, strefowych, międzystrefowych, międzynarodowych i komórkowych, generowanych z i do lokalizacji Zamawiającego określonych w niniejszym dokumencie. b) świadczenia usług dodatkowych takich jak: blokada połączeń wychodzących (połączenia na numery o podwyższonej opłacie), blokada prezentacji numeru wywołującego, przekierowania połączeń i innych usług dodatkowych będących w ofercie Wykonawcy. 4. Wykonawca będzie zobowiązany zagwarantować, że z tytułu uruchomienia usług, oraz uzyskania dostępu do sieci telekomunikacyjnej Wykonawcy, Zamawiający nie będzie ponosił opłat. 5. Wykonawca będzie zobowiązany do należytego wykonania przedmiotu zamówienia, a w szczególności do świadczenia usług telekomunikacyjnych w sposób ciągły tj. codziennie przez całą dobę przez okres obowiązywania umowy z zapewnieniem wysokiej jakości połączeń tj. poprawności wybierania numerów, braku zakłóceń utrudniających lub uniemożliwiających korzystanie z usługi, a ewentualne przerwy rozliczane będą na zasadach określonych w istotnych postanowieniach umowy. 6. Wykonawca będzie zobowiązany do realizacji przedmiotu zamówienia z należytą starannością, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia, oraz wymaganiami SIWZ, przedłożoną ofertą i obowiązującymi przepisami, a w szczególności zgodnie z postanowieniami ustawy z dnia 16 lipca 2004 roku Prawo telekomunikacyjne (Dz. U. Nr 171 poz.1800 ze zmianami). 7. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca będzie zobowiązany do zachowania wskazanych dotychczasowych zakresów numeracji DDI użytkowanych przez Zamawiającego, dla których realizowany jest przedmiot zamówienia. W razie konieczności Wykonawca zapewni przeniesienie tych numerów do własnej sieci, przy zapewnieniu ciągłości ich działania, przy czym zgodnie z obowiązującą obecnie umową, będzie to dla Zamawiającego bezkosztowe. 8. Wykonawca zagwarantuje, że po zakończeniu czasu trwania umowy z Zamawiającym, przeniesienie numerów z sieci Wykonawcy do sieci innego operatora będzie dla Zamawiającego bezkosztowe. 9. Wykonawca zagwarantuje, iż usługi będące przedmiotem postępowania a opisane w CZĘŚCI 1, CZĘŚCI 2 nie będą świadczone z użyciem technologii alternatywnych np. VolP, poprzez numery dostępowe, bramki GSM. 10. Wykonawca zagwarantuje, iż usługi będące przedmiotem postępowania a opisane w CZĘŚCI 3 nie będą świadczone z użyciem technologii alternatywnych np. VolP, poprzez numery dostępowe. 11. Zamawiający dopuszcza realizacje zadania za pomocą usługi WLR 12. W ramach usługi będącej przedmiotem zamówienia, Wykonawca zapewni: a) Zachowanie odpowiednich parametrów i standardów realizowanych usług zgodnie z obowiązującymi przepisami, b) Maksymalny czas reakcji w wypadku wystąpienia przerw w realizowaniu świadczonych usług wynoszący maksymalnie jedną godzinę od czasu zgłoszenia, c) Czas naprawy uszkodzeń wynoszący nie dłużej niż 12 godzin od momentu zgłoszenia, d) Ceny podane w ofercie przez Zamawiającego są cenami maksymalnymi i nie mogą być zmienione na wyższe w trakcie obowiązywania umowy. Dopuszcza się możliwość zmiany podanych cen w trakcie trwania umowy na korzystniejsze dla Zamawiającego lecz nie może to nieść za sobą zwiększenia obciążeń finansowych dla Zamawiającego. 13. Wykonawca zapewni, iż stosowane przez niego środki techniczne wykorzystywane w związku ze świadczeniem usługi będą gwarantować bezpieczeństwo przekazu informacji w granicach możliwości technicznych. 14. W niniejszej specyfikacji zawarte są minimalne wymagania techniczne. 15. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wymagań dotyczących sposobu realizacji zamówienia w poszczególnych Częściach przedmiotu zamówienia przedstawiono w załącznikach do SIWZ. 16. Ilekroć w niniejszej SIWZ i jej załącznikach, przedmiot zamówienia został określony poprzez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, intencją Zamawiającego było przedstawienie typu materiału bądź technologii; w takim przypadku zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych, ale jedynie takich, które gwarantują zachowanie tych samych norm, parametrów i standardów. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego usługi spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. 17. Termin płatności: przelewem, 30 dni kalendarzowych od daty wystawienia faktury VAT - dotyczy wszystkich części przedmiotu zamówienia. 18. Szczegółowy opis warunków płatności i realizacji przedmiotu zamówienia został zawarty w Projekcie umowy - zał. nr 6 do SIWZ. 19. Załączniki do SIWZ stanowią jej integralną część. 20 Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. 21. Przedmiot zamówienia podzielono na 3 Części: - CZĘŚĆ 1- Świadczenie usług telefonicznych PRA ISDN w zakresie połączeń wychodzących i przychodzących dla jednostek policji w geograficznej strefie numeracyjnej 95; - CZĘŚĆ 2- Świadczenie usług telefonicznych PRA ISDN w zakresie połączeń wychodzących i przychodzących dla jednostek policji w geograficznej strefie numeracyjnej 68; - CZĘŚĆ 3- Świadczenie usług telefonicznych BRA ISDN w zakresie połączeń wychodzących i przychodzących dla jednostki policji w geograficznej strefie numeracyjnej 65. 22. Zał. nr 3a do SIWZ dla Części 1, Zał. Nr 3b do SIWZ dla Części 2, Zał. nr 3c do SIWZ dla Części 3 zawierają Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wymagań dotyczących sposobu realizacji zamówienia w poszczególnych Częściach przedmiotu zamówienia 23. Realizacja zadania do czasu wykorzystania pełnej kwoty zaoferowanej przez Wykonawcę w ofercie (Wartość brutto oferty), stanowiącej wartość umowy, jednak nie dłużej niż do dnia do 31.12.2015r. 24. Przewidywany termin rozpoczęcia świadczenia usług dla wszystkich części przedmiotu zamówienia: 01.04.2014r.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 642110008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lubuska.policja.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach