Przetargi.pl
Świadczenie usług telefonicznych w zakresie połączeń wychodzących i przychodzących dla wybranych służb i jednostek Policji Województwa Lubuskiego - telefony miejskie.

Komenda Wojewódzka Policji ogłasza przetarg

  • Adres: 66-400 Gorzów Wielkopolski, ul. Kwiatowa 10
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 95 738 14 41 , fax. 95 738 14 35
  • Data zamieszczenia: 2011-08-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Komenda Wojewódzka Policji
    ul. Kwiatowa 10 10
    66-400 Gorzów Wielkopolski, woj. lubuskie
    tel. 95 738 14 41, fax. 95 738 14 35
    REGON: 21022150800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lubuska.policja.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: POLICJA

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usług telefonicznych w zakresie połączeń wychodzących i przychodzących dla wybranych służb i jednostek Policji Województwa Lubuskiego - telefony miejskie.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiot zamówienia obejmuje: Świadczenie usług telefonicznych w zakresie połączeń wychodzących i przychodzących dla wybranych służb i jednostek Policji Województwa Lubuskiego - telefony miejskie. 2. KOD CPV: 64211000-8 publiczne usługi telefoniczne 3. W niniejszej specyfikacji zawarte są minimalne wymagania techniczne. 4. Zakres przedmiotu zamówienia: 1) Wykonawca będzie zobowiązany do realizacji przedmiotu zamówienia, tj. do: a) świadczenia usług telefonicznych dla linii Zamawiającego, w zakresie połączeń wychodzących lokalnych i strefowych, międzystrefowych i międzynarodowych, a także do sieci telefonii komórkowych, generowanych z lokalizacji Zamawiającego określonych w niniejszym dokumencie; b) świadczenia usług telefonicznych dla Zamawiającego, w zakresie połączeń przychodzących lokalnych i strefowych, międzystrefowych i międzynarodowych, a także z sieci telefonii komórkowych, na numery Zamawiającego w lokalizacjach określonych w niniejszym dokumencie; c) świadczenia usług dodatkowych takich jak: blokada połączeń wychodzących (połączenia na numery o podwyższonej opłacie), blokada prezentacji numeru wywołującego, przekierowania połączeń i innych usług dodatkowych będących w ofercie Wykonawcy. 2) Wykonawca będzie zobowiązany zagwarantować, że z tytułu uruchomienia usług Zamawiający nie będzie ponosił dodatkowych opłat za uzyskanie dostępu do sieci telekomunikacyjnej Wykonawcy. 3) Termin realizacji: Wykonawca zagwarantuje świadczenie usług przez czas określony, tj. przez okres 24 miesięcy od dnia rozpoczęcia świadczenia usług lub do wcześniejszego wykorzystania wartości umowy.Rozpoczęcie świadczenia usług najpóźniej w terminie 60 dni licząc od daty zawarcia umowy. 4) Wykonawca będzie zobowiązany do należytego wykonania przedmiotu zamówienia, a w szczególności do świadczenia usług telekomunikacyjnych w sposób ciągły tj. codziennie przez całą dobę przez okres obowiązywania umowy z zapewnieniem wysokiej jakości połączeń tj. poprawności wybierania numerów, braku zakłóceń utrudniających lub uniemożliwiających korzystanie z usługi, a ewentualne przerwy rozliczane będą na zasadach określonych w istotnych postanowieniach umowy. 5) Wykonawca będzie zobowiązany do realizacji przedmiotu umowy zawartej w wyniku niniejszego postępowania przetargowego z należytą starannością, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia, oraz wymaganiami SIWZ, przedłożoną ofertą i obowiązującymi przepisami, a w szczególności zgodnie z postanowieniami ustawy z dnia 16 lipca 2004. Prawo telekomunikacyjne (Dz. U. Nr 171 poz.1800 ze zmianami). 6) W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca będzie zobowiązany do zachowania wskazanych dotychczasowych numerów telefonów użytkowanych przez Zamawiającego, dla których realizowany jest przedmiot zamówienia. W razie konieczności Wykonawca zapewni przeniesienie tych numerów do własnej sieci, przy zapewnieniu ciągłości ich działania, przy czym zgodnie z obowiązującą obecnie umową, będzie to dla Zamawiającego bezkosztowe. 7) Wykonawca zagwarantuje, że po zakończeniu czasu trwania umowy z Zamawiającym, przeniesienie numerów z sieci Wykonawcy do sieci innego operatora będzie dla Zamawiającego bezkosztowe. 8) W ramach usługi będącej przedmiotem zamówienia, Wykonawca zapewni: a) Zachowanie odpowiednich parametrów i standardów realizowanych usług zgodnych z obowiązującymi przepisami, b) Maksymalny czas reakcji w wypadku wystąpienia przerw w realizowaniu świadczonych usług wynoszący maksymalnie jedną godzinę od czasu zgłoszenia, c) Czas naprawy uszkodzeń wynoszący nie dłużej niż 24 godziny od momentu zgłoszenia (Wyjątek stanowi usunięcie awarii powstałej na skutek wystąpienia siły wyższej), d) Ceny podane w ofercie przez Wykonawcę są cenami maksymalnymi i nie mogą być zmienione na wyższe w trakcie obowiązywania umowy. W uzasadnionych przypadkach dopuszcza się możliwość zmiany podanych cen w trakcie trwania umowy na korzystniejsze dla Zamawiającego lecz nie powinno to nieść za sobą dodatkowych obciążeń finansowych dla Zamawiającego. 9) Wykonawca zapewni, że przez cały okres obowiązywania umowy ceny za realizowane usługi nie będą wyższe niż ceny obowiązujące w cenniku taryf biznesowych Wykonawcy. 10) Wykonawca zapewni, iż stosowane przez niego środki techniczne wykorzystywane w związku ze świadczeniem usługi będą gwarantować bezpieczeństwo przekazu informacji w granicach możliwości technicznych. 11) Ilekroć w niniejszej SIWZ i załącznikach do SIWZ przedmiot zamówienia został określony poprzez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, intencją Zamawiającego było przedstawienie -typu- materiału bądź technologii. W takim przypadku Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych, ale jedynie takich, które gwarantują zachowanie tych samych norm, parametrów i standardów. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego jest zobowiązany wykazać w formie opisowej, że oferowane przez niego usługi spełniają wymagania określone przez Zamawiającego w SIWZ i jej załącznikach. 5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wymagań dotyczących sposobu realizacji zamówienia przedstawiono w załącznikach do SIWZ. 6. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA- 24 miesiące od dnia rozpoczęcia świadczenia usług lub do wcześniejszego wykorzystania wartości umowy. Rozpoczęcie świadczenia usług najpóźniej w terminie 60 dni licząc od daty zawarcia umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 642110008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 24 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lubuska.policja.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach