Przetargi.pl
Świadczenie usług sprzętowych przy zimowym utrzymaniu dróg powiatowych na terenie powiatu szydłowieckiego w sezonach 2014/2015; 2015/2016; 2016/2017.

Zarząd Powiatu w Szydłowcu ogłasza przetarg

  • Adres: 26-500 Szydłowiec, pl. M. Konopnickiej 7
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 048 6171008 , fax. 048 6171061
  • Data zamieszczenia: 2014-08-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Powiatu w Szydłowcu
    pl. M. Konopnickiej 7 7
    26-500 Szydłowiec, woj. mazowieckie
    tel. 048 6171008, fax. 048 6171061
    REGON: 67022285900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bip.szydlowiecpowiat.akcessnet.net/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usług sprzętowych przy zimowym utrzymaniu dróg powiatowych na terenie powiatu szydłowieckiego w sezonach 2014/2015; 2015/2016; 2016/2017.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług sprzętowych przy zimowym utrzymaniu dróg powiatowych na terenie powiatu szydłowieckiego w sezonach 2014/2015; 2015/2016; 2016/2017. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług sprzętem Wykonawcy w akcji czynnej przy zimowym utrzymaniu dróg powiatowych na terenie Powiatu Szydłowieckiego przy zastosowaniu materiału uszorstniającego Zamawiającego (mieszanka solno-piaskowa, piasek ). Zakres zamówienia obejmuje: 1.mechaniczne odśnieżanie dróg 2.mechaniczne zwalczanie śliskości zimowej materiałami do zimowego utrzymania dróg zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami. 3.realizacja przez Wykonawcę prac zimowego utrzymania zgodnie z przedstawionym standardem oraz z obowiązującymi przepisami ochrony środowiska i BHP. Przedmiot zamówienia podzielony został na zadania: Zadanie nr 1 obejmuje zwalczanie śliskości i odśnieżanie dróg pługo-piaskarkami spełniającymi następujące wymagania : Nośniki Wykonawcy wyposażone w pomarańczowe lampy ostrzegawcze z napędem minimum dwie osie i mocy minimum 300 KM, pługi co najmniej średnie (preferowane ciężkie) z pneumatycznym lub hydraulicznym sterowaniem o długości lemiesza minimum 2,7m. Piaskarka o pojemności minimum 5 m3 - 3 szt. Klasyfikacja usług CPV - 90.62.00.00 - 9 usługi odśnieżania 90.63.00.00 - 2 usługi usuwania oblodzenia Planowana ilość kilometrów do przejechania w akcji czynnej z możliwością ewentualnego zmniejszenia przez Zamawiającego : 48 000,00 km Zaoferowane ryczałtowe ceny jednostkowe powinny zawierać : -cenę nośnika, sprzętu, wraz z jego zainstalowaniem, utrzymaniem sprawności eksploatacyjnej do wykonania usługi, -w przypadku piaskarek- koszt czyszczenia krat. Zadanie nr 2 obejmuje odśnieżanie pługami spełniającymi następujące wymagania : Nośnik pługa z napędem minimum na dwie osie i mocy minimum 300 KM , średni (preferowany ciężki) z pneumatycznym lub hydraulicznym sterowaniem o długości lemiesza minimum 2,7 m. - 2 szt. Planowana ilość kilometrów do przejechania w akcji czynnej z możliwością ewentualnego zmniejszenia przez Zamawiającego : 2500,00 km Klasyfikacja usług CPV - 90.62.00.00 - 9 usługi odśnieżania Zadanie nr 3 obejmuje odśnieżanie dróg równiarką - 1 szt. Klasyfikacja usług CPV - 90.62.00.00 - 9 usługi odśnieżania Planowany czas pracy równiarki z możliwością ewentualnego zmniejszenia przez Zamawiającego - 80,0 godz. Zadanie nr 4 obejmuje odśnieżanie dróg ładowarką o pojemności łyżki czołowej minimum 3,0 m3- 1 szt. Planowany czas pracy ładowarki z możliwością ewentualnego zmniejszenia przez Zamawiającego : 100,0 godz. Klasyfikacja usług CPV - 90.62.00.00 - 9 usługi odśnieżania Zadanie nr 5 obejmuje załadunek materiałów uszorstniających na piaskarki ładowarką o pojemności łyżki czołowej minimum 1,0 m3 - 1 szt. Planowany czas pracy ładowarki w akcji czynnej z możliwością ewentualnego zmniejszenia przez Zamawiającego : 350,0 godz. Planowany czas pracy ładowarki w akcji biernej z możliwością ewentualnego zmniejszenia przez Zamawiającego : 50,0 godz. Wykazy dróg powiatowych utrzymywanych w 5 i 6 standardzie zimowego utrzymania oraz zasady odśnieżania i usuwania śliskości na drogach zawarty jest w załączniku nr 5 do SIWZ Definicje Akcja czynna - świadczenie usług zgodnie z Warunkami Technicznymi, polegające na pracy sprzętu bezpośrednio na drodze przy odśnieżaniu i usuwaniu śliskości. Czas akcji czynnej rozpoczyna się w chwili wydania przez dyżurnego Zarządu Dróg Powiatowych dyspozycji do załadunku sprzętu lub jego wyjazdu do pracy bezpośrednio na drodze, natomiast kończy się w chwili powrotu do ZDP i zgłoszeniem dyżurnemu o wykonaniu zleconego zadania. Akcja bierna - świadczenie usług zgodnie z Warunkami Technicznymi, polegające na pozostawieniu sprzętu wraz z operatorem w pełnej gotowości do podjęcia akcji czynnej. -odbiór usługi następuje bezpośrednio po jej wykonaniu przez przedstawiciela Zamawiającego -rozliczenie potwierdzonych usług następuje fakturami wystawionymi na dzień 30 każdego miesiąca (w miesiącu lutym na dzień 28-29) Jeżeli w trakcie wyrywkowej kontroli Zamawiający stwierdzi, że Wykonawca wykonuje usługi niezgodnie z Warunkami Technicznymi Wykonania i Odbioru to; - nie potwierdzi usługi od początku dyspozycji - będzie naliczał kary jak za nie podstawienie sprzętu - może zrezygnować z usług danego Wykonawcy Dokumenty rozliczeniowe Wykonawca sporządza w sposób czytelny wg zasad ustalonych przez Zamawiającego. Usługi dotyczące zimowego utrzymania odbywają się wg dyspozycji Zamawiającego. Wykonawca po wezwaniu przez Zamawiającego podstawia jednostki sprzętowe niezwłocznie lecz nie później niż ; - środki do zwalczania śliskości ( pługopiaskarki ) - 1 godz. - środki do odśnieżania - 1 godz. - środek do załadunku - 1 godz. Wykonawca podstawiający sprzęt musi być przygotowany na pracę w sposób ciągły aż do odwołania. Wykonawca zapewnia tankowanie swojego sprzętu. Wykonawca powinien wyposażyć operatorów sprzętu w łączność bezprzewodową ( telefony komórkowe ). Za opóźnienia w podstawieniu sprzętu Zamawiający będzie naliczał Wykonawcy kary umowne wynoszące 50,0 zł za pierwszą a 80,0 zł za drugą i następną godzinę opóźnienia poszczególnych jednostek. W zależności od warunków atmosferycznych Zamawiający może odwołać usługi przy zimowym utrzymaniu na czas nieokreślony. Wykonawca będzie świadczył usługi w sposób nie zagrażający bezpiecznemu użytkowaniu drogi i jest odpowiedzialny za szkody powstałe z jego winy podczas wykonywania zadań związanych z zimowym utrzymaniem dróg.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 906200009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.szydlowiecpowiat.akcessnet.net/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach